64%

Komentáře a recenze 45

VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
9
Musím uznat, že tohodle filmu jsem se docela bála. Po skvělých Ženách v pokušení, jsem doufala, že to nedopadne ala Román pro ženy vs. román pro muže, ale díkybohu za skvělý scénář a dokonalou režii. Film mě naprosto dostal, stejně jako herecké obsazení a vynikající vtipy, kterým se smálo celé kino.... jeden z nejlepších českých filmů poslední doby..
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
8
║Rozpočet 25 mil. Kč║Tržby celosvětově 94 679 366 Kč║Diváci 856 236║ Opět Jiří Vejdělek a opět skvěla komedie. Neskutečně zábavný film s tradičně vynikajícím Macháčkem. 70%
Petrson
Petrson
4 166 bodů
6.5
O fous lepší, než Ženy v pokušení ( věc názoru), scénáristicky až na hranici uvěřitelnosti, lidové, příjemně jednoduché, nic víc není potřeba za tím hledat, než že být nad věcí, je lepší než zatínat drápky...Líbáš jako bůh, Ženy v pokušení, Muži v naději ... aneb vše o sexu a nevěrách, plus mínus autobus podobné.
Kamil Fila
Kamil Fila
4 112 bodů
2
Historka z pavlače roztažená na celovečerní délku jako "český trhák roku". Vejdělkova radostná obhajoba nevěry, kdy nikoho nic nebolí, je znechucující. _____________ Mám pocit, že se tam projevuje jeho svobodomyslný "duch umělce" (tedy žít si svobodně jako umělec, bez závazků), ale podávat to středostavovskému publiku tak, jako by to byl nebo mohl být jejich život. (Přitom takhle, jako postavy ve filmu, si žijou maximálně bývalí estébáci a veksláci.) ____________ Vrcholem zástěrky a pokrytectví pak je, že se ze všech těch hnusáren a prasáren udělá něco roztomilého. Je to vlastně opak toho, co říká Woody Allen: "Sex je dobrý, když je sprostý". Tady není nic sprostého, ale uděláno tak, aby to neurazilo žádnou panímámu z malého města (která byla v kině naposledy na Ženách v pokušení). Doufám ale, že to jinak uráží všechny myslící lidi, kteří ještě neztratili cit a poznají dobrou komedii od načinčané macho-onanie.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
7
Po roce tu opět máme další svěží komedii od režiséra a scénáristy Jiřího Vejdělka, která láká trošku vyzývavějším plakátem než předchozí Ženy v pokušení, ale kupodivu je dospělejší a vážnější letní podívanou. Tentokrát se díváme na mezi-vztahovou problematiku pohledem dvou naprosto rozdílných mužů, tchána a zetě. Dramatické i vtipné scény jsou zvladnuté dobře a fungují, horší už je to s přechodem mezi nimi, tady už to trošku skřípe a ještě na občasné zbrklé stříhání neni filmu moc co vytknout. Hlavni pětice herců je vybrána skvěle a žádný znich nezastiňuje toho druhého. I když má film skoro dvě hodiny, diky slušnému tempu utíká rychle
výfuk
výfuk
2 975 bodů
7
Film mě překvapil v různých situacích, ale jinak skoro nic nového pod sluncem. Ve filmu se více objevuje erotika a méně vtip - tyto věci bych rozhodně vyměnil. Ikdyž pohled na Evu Vicu Kerekes je krásný i přesto musím říct (napsat), že Ženy v pokušení je film o moc lepší (ikdyž to není z mého hodnocení vidět). Oba dva filmy jsou takové ani na 4 hvězdy ani na 3 a proto je to takhle. POZOR: Na filmy by se pochopitelně neměli koukat děti - už z důvodu erotiky a hlavně i s podpory filozofie ,,že Ježíšek neexistuje!". Viz: Vánoční scéna.
miza
miza
2 336 bodů
7
Po dlouhé době jsem se opět v pobavil.
czech-movie
1 476 bodů
6.5
Vejdělku Vejdělku... Už se ti povedl lepší film. Nebylo to vysloveně špatné. Ale například scéna, kdy paní Stašovou zajede aute, kde žádné jinak za celý den neprojede byla děsná. A námět, že chlap aby byl dobrý manžel musí mít bokovku se mi také moc nezamlouvalo.
Meky
Meky
1 419 bodů
7
Jirka Vejdělek si pokračováním úspěšné komedie Ženy v pokušení udržel solidní standard a potvrzuje, že jeho filmy budou vždy divácky velmi úspěšné a oblíbené. Muži v naději se mi z počátku nezdáli, bědoval jsem, co to zase bude za trapárnu, ale postupem času se z něj vyklubala celkem zábavná jednohubka, odpovídající stylu tohoto režiséra a naplňující divácká očekávání. Takže o zklamání nemůže být řeč. Závěr? Muži v naději pokračují tam, kde skončily Ženy v pokušení, vzhledem k námětu vsadili více na vizuál, odvážnější scény a vzhledem k námětu je to v pořádku. Průběh filmu místy kolísá a typická česká hloupost zde má své zastoupení, ale v celkovém součtu jsem se bavil a uspokojil.
bmagic
bmagic
567 bodů
6.5
Nechápu současný trend glorifikace nevěry. Ale herecké výkony Bolka Polívky a Simony Stašové jsou excelentní. Zajímalo by mě, jak si takové filmy (Muži v naději, Medvídek, Kráska v nesnázích atd.) vedou v cizině - kde uspěly a kde to byly propadáky. Myslím, že v některých zemích Evropy by snad zabodovaly, ale například v USA by je asi nikdo nekoupil a nepromítal.