71%

Komentáře a recenze 35

avenis
avenis
8 232 bodů
10
S druhým dílem přišlo víc dinosaurů a rozhodně víc napětí. Moje nejoblíbenější scéna ... ve visícím přívěsu. Všechno je tu takové propracovanější a lépe zahrané než v jedničce. A pořád ještě neokoukané. Mám dvojku ráda.
blazma
blazma
4 928 bodů
8
Máme tady druhé pokračovaní. A nejzajímavější postava z prvního dílu se nám tady tentokrát ukáže v hlavni roli. Za mě osobně byl tento díl o stupínek lepší než jednička. Možná i z toho důvodu, ze v jednice se muselo počkat až vypadne proud, ve dvojice, kde jsou volně puštěná zvířata se může zkratka stát cokoliv. Nechybí tomu nic co by nebylo v jedničce, ale naopak se tomu ještě přidává plyn. Zlehka načatý příběh, bez nějakého zraněni, kde se započnete kochat dinosaury se rázem změní v závod o přežiti. Scéna s Velociraptory je famózní. Pan Rex zkratka nikdy neomrzí. Bohužel jediné minus už má jedině finální scénka s T-rexem primo uprostřed města. Nic méně, z celkového dojmu je to jen malý nedostatek. rozhodne kvalitní podívaná a skvělé pokračování.
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
8
Další díl Jurského parku. Nevím, nijak extrémě mě neuchvátil. Zdá se mi, že je to prostě takové pokračování, kterému pořád něco chybí a spíše jen žije z úspěchu prvního dílu.
Floridsky
4 376 bodů
10
Leč je většina nespokojená, já zastávám názor, že jde o výborné pokračování, až trojka je slabší a o Jurassic World ani nemluvě. Tentokrát sice bez Alana Granta, ale to vůbec nevadí, páč Ian je má oblíbená postava a je skvěle zahraná. Další postavy jsou taky parádní. Navíc přibylo víc dinosaurů, akce a zajímavé lokace, prostě pokračování se vším všudy. I s T-Rexem, který pobíhá po San Diegu. ,,Kde je posádka?" ,,Úplně všude!"
Destoroyah
Destoroyah
3 626 bodů
9
Trocha horšie ako jednotka ale len o vlások. [9/10]
saboter
saboter
3 564 bodů
7
Jedničce film sahá tak do poloviny těla hlavní postava ujde efekty se povedly příběh podivný ale jinak pro fanošky jedničky jednoznačně za skouknutí stojí.
výfuk
výfuk
2 975 bodů
6
Jeden z nejslabších filmů, které jsem kdy od Stevena Spielberga viděl. Chápi, že si Spielberg našel k Jurskému parku lásku velkou, to já do jisté míry taky, ale scénář mi přišel mnohem chatrnější, méněpravděpodobnější a děravější. Jinak, ale dinosauři vypadali opravdu opravdově. Je to tak nějak půl napůl, ale je to mnohem horší než první díl, a nevím jestli se trojka stane pro mne průlomovější a nebo jestli můžeme od čtyřky čekat nějaké zázraky.
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů
7.5
Vcelku vydařený film.Hodnotím jej 75 procenty.
Ombak_Penari
2 764 bodů
8
Jako zas až takový ústřel proti prvnímu dílu mi tohle pokračování nikdy nepřišlo. Jeff Goldblum jako tahoun celého filmu mi přijde skvělý a zbytek osazenstva taky dobře vybraný a nenudí. Dinosaurů přehršel, dobře natočené akční a napínavé scény...Nikdy jsem neměl problém se u filmu dobře bavit. Vytknul bych tomu snad jen to, že některé akční scény ze snímku strašně vyčnívají a jsou vyloženě samoúčelné. Celkově je to takové pitomoučké a závěr v San Diegu celkem praštěný, ale pro mě to vždycky byl velmi slušně stravitelný popcorn, nic co by mě nějak vnitřně uráželo, to přišlo až se třetím dílem.
alexik789
2 512 bodů
7
Solidní řemeslo. Vůbec ne špatný film - naopak, komu se na Jurském parku líbily především akční scény, zde jich najde více a lépe propracované. Pravda je, že příběh je slabší a s knihou film nemá prakticky nic společného, ale hlavní je, že se člověk moc nenudí.