Pan Bobr

64%

Komentáře a recenze 7

8
Takže Jodie Foster není jen dobrá herečka,ale i režisérka jak tak koukám. Pro svůj další film si však vybrala velmi dobrý scénář a navíc vytáhla zpět na světlo zatraceného Mela Gibsona,který v tomto snímku dokázal jak moc chybí filmovému světu. Občas zábavné,občas řádná depka.
Matli
Matli
8 300 bodů
10
Jednou za čas prostě výjimku musím udělat. To je tak přihlouplej film, až je dokonalej. A hlavně dobře natočenej, když jsem se na konci filmu dozvěděl, že to má pod palcem Jodie, tak jsem jenom zíral. A to že tam hrála spolu s Melem to je další paradox. Nemluvě o Jennifer Lawrence, konečně normální role, kde jí to i sluší a podává solidní hereckej výkon na rozdíl od nejtrapnější filmové série Hunger Games (Vyhladovělý hry). Neuděluju žádná procenta protože bych musel dát 10% nebo 90% a na tři hvězdičky to fakt není.
8
Zajimavý film s výborným Gibsonem, který má s hlavním hrdinou asi víc společného než si myslí. Je jen škoda, že Gibson v posledních letech sere tolik lidí kolem sebe protože hrát doopravdy umí ale asi díky svým úletum nedostává tolik lukrativních nabídek. Tohle se ale určitě povedlo přesto to v sobě nemá tolik šťávi kolik by to mohlo mít. Škoda.
guestka
guestka
2 304 bodů
8.5
boží ... co dodat... z bobra šel fakt strach :)
Finarfin
65 bodů
8
Jeden muž - slavný, mocný, bohatý a šťastný. Mel Gibson. Byl hvězdou zářivé velikosti, avšak moudří znalci oblohy dobře vědí, že čím větší hvězda, tím větší kolaps. Smrtelná agónie nesmírného obra mohla skončit černou děrou a hle! Neskončila. Z mlhavého zbytku mrtvé hvězdy se rodí hvězda nová, Fénix postává z ohně a prolévá slzy za minulé skutky. Syn odpouští otcovi, otec se shledává se synem, vesmírný cyklus je dokončen...