Recenze filmu Ženy v pokušení

67%

Komentáře a recenze 50

47 109 bodů
6.5
Ženy v pokušení jsou jednou z nejlepších českých komedií posledních let. Hodně za to muže zvoleny styl humoru, který je milý a inteligentní. Tudíž se u něj dokáží pobavit všechny generace. Obsazení je velmi dobré a hlavně Jiří Macháček dokáže luxusně pobavit.
31 382 bodů
6
S odstupem času je to lepší a lepší a povzdech nad naší současnou tvorbou.. jde to opravdu zejména v tomto žánru z kopce.. už nám jde jen komunistické, či válečné drama a životopisné filmy, naopak komedie.. už pár let jsem se u žádné nezasmál. Ženy v pokušení jsou prnoplánové jednoduché, ale není to žádná kýčovitá trapárna.
22 408 bodů
4
Povětšinou trapná vykrádačka Sexu ve městě a dalších amerických žánrovek. Nefunkční postavy, nepřesvědčivý vývin charakterů i děje a vykonstruovaný konec. A okaté moralizování by mělo u jakéhokoli zahraničního filmu automaticky odpad, ale protože je to naše, tak se všechny tyhle věci s grácií přehlíží. Maximálně dvě hvězdy.
kunafix
kunafix
20 052 bodů
8
"Ach jo", přesně tohle sem si řikal, když jsem viděl plagát k tomuhle filmu. "3 ženský balící chlapy, to bude něco jak Sex ve městě, akorát to bude v Čechách... no vidim ten název a je mi to jasný..." Ale to byl omyl. K tomuhle filmu jsem se nechal přesvědčit, až když jsem viděl Muže v naději a ještě štěstí, že to tak dopadlo. Ženy v pokušení totiž u mě dopadl velice kladně. Nejvíc mě ohromila Balzerová, kterou jsem na plagátu vubec nepoznal a myslel sem si, že to je nějaká blbá ludra. Ale ta trio 3 generací žen vedla a to tak razantně, že to je na nějakou cenu. Bavil jsem se skvěle a přitom to bylo v podstatě tuctový téma. Cha!
18 781 bodů
6
První komediálnější polovina mi seděla určitě víc než ta dramatická nota, na kterou se začlo hrát v druhé půli. Výsledek je ale i tak více než sympatický. Navíc v českém měřítku pro nenáročné tuzemské publikum musely být některé scény v kině určitě "šokující"...6/10
15 253 bodů
6.5
Komedie, která má vkus a podle všeho i pravdu, ale schází jí jakýkoli dramaturgický impuls, kvůli němuž bych měl chuť si ji někdy zopakovat. Herci jsou fajn (až na Dyka), prostředí je fajn a dokonce i ten příběh má něco do sebe, ale veškeré pocity z filmu vyšumí stejně rychle jako zvuk potlesku po hezkém sportovním utkání...
ZkuKol
12 290 bodů
6
Tak nějak napůl dobrý film. Už námět se nemohl rozhodnout mezi stylizovanou romantikou, evropským rodiným dramatem a českou tragikomedií. Chvíli se barevně experimentuje, mluví s mrtvými resp. se svým druhým já, chvíli se řeší trable s matkou resp. vztahy a mezi tím probíhají klasicky české gagy (už jsme je viděli před dvaceti lety a postrádají timing). Přitom Vejdělek nic neodfláknul, film vypadá dobře (to ale neznamená, že se nejedná o vizuální rutinu), hudba je lehká (i když mohla být méně kolovrátková). Hlavním negativem jsou bohužel ženy, o kterých to je - Balzerová je figurka, Vlasákovou vždy táhne partner (s tím, že to fičí jen s Macháčkem) a Verča mně prostě nesedla (jemně řečeno). Naopak i minuta Wabiho Daňka ukazuje silnou složku samců, jež bývá vtipná bez jakéhokoli tlaku (protože, když na něj od scénáře dojde, nezachrání to ani Macháček). Tomu všemu nepomáhá režisér, jenž kvůli velmi hezké scéně "zhasni!" mučí diváka deseti minutami zbytečných dialogů a pak odfikne závěrečný zvrat s pointou za 90 sekund a tak to ve filmu podobně zopakuje několikrát, přičemž nezapomene připomenout, že Češi umí operovat s klišé, jen když jde o parodii (a tou ŽvP není). Ženy tří generací řeší své vztahy s muži i mezi sebou - věřte mi, že s Macháčekem to vypadá lépe, než to zní... 50% PS: pokus o odkaz na Samotáře mi přišel trochu zbytečný...
6
Celkem dobrý a povedený film. Na to že české filmy v poslední době nestojí za nic, se tento vyvedl v podstatě dobře.
avenis
avenis
10 005 bodů
9
Tahle komedie je báječná, ale jen na první shlédnutí. Eliška Balzerová sype jednu hlášku za druhou, které jsou opravdu vtipné, ale fakt bohužel jen jednou. Při druhém shlédnutí už je humor vyvanulý. Tradičně zakysle vyhlížející Lence Vlasákové to zezadu v zástěře sluší a Veronika Kubařová dělá, co může. Utkvěla mi věta Evy Leinweberové, pronesena s její nezaměnitelnou dikcí: "Slyšíš? Vnímat mě máš."
9 986 bodů
7
Konečně za poslední dobu film z naších krajů, který se nebojí jít trochu jinou cestou, než většina ostatních. Vejdělek vytvořil zábavný film, kterému nechybí ta správná dávka romantiky a doplňuje jí velmi vtipnými a chytrými vtipy. Je to světélko naděje, že by to s těmi Českými filmy nemuselo být tak špatné.