Komentáře a recenze 27

10
Velmi dobrý film plný napětí.
Azrael93
Azrael93
1 476 bodů
6
Pirátská trojka rozhodně není dokonalá, ale řeknu to stručně. Přežít první dvě třetiny filmu, kde se neustále všichni navzájem zrazovali, jenom aby se pak ukázalo, že i přesto je rozestavení stejné jako na začátku, se kvůli poslední třetině vyplatí. Finální bitva mezi Holanďanem a Perlou uprostřed maelströmu je totiž skutečně epická a nezapomenutelná. Výborné herecké výkony od Deppa, Rushe i Nighyho.
Fxxx
Fxxx
1 411 bodů
7
Překvapení se bohužel nekonalo a třetí Piráti opět dokázali, jak to dopadá, když je pokračování tolik, až jich je příliš. Nebylo to tak hrozné, ale kdo neviděl předchozí díly, neměl ani tu nejmenší šanci se zorientovat v ději. Piráti dopluli na konec světa a doufám, že tam už i zůstanou, protože s dalším pokračováním by se celá tahle slušně natočená série začala potápět ke dnu a to by byla škoda.
Foltest
Foltest
1 304 bodů
8
Vyvrcholení celé pirátské trilogie a pro mě poslední díl, který jsem ochoten uznávat jako součást Pirátů z Karibiku. Ano, je to slabší než Truhla mrtvého muže, ale rozhodně lepší než Prokletí Černé perly. Některým lidem může vadit často až přílišná překombinovanost celého děje, kdy má každá postava své vlastní cíle, které se vzájemně proplétají a kříží, ale já jsem s tím byl spokojen a myslím, že s trochou snahy, a především se zhlédnutím Truhly mrtvého muže těsně před Koncem světa, se v tom zorientovat dá. Film podle mě nemá prakticky žádná hluchá místa. Myšlenka převrácení lodi mi přijde úžasná a závěrečná bitva je strhující. Příběh Elizabeth a Willa je zde uzavřen bravurním způsobem, jenž se mi jistě vryje na dlouho do paměti a obecně celá Elizabethina linka je skvělá a sledovat její přerod v pirátku je úžasný zážitek. Stejně tak jsem nadšený z vedlejších postav, které jsou v celé trilogii perfektní a výborně doplňují celý průchod dějem. Na to, že jde o akční film, je jednání postav až překvapivě psychologicky propracované a uvěřitelné. Celé Jackovo rozjímaní o nesmrtelnosti je také velmi povedené a závěrečné převážení světlé stránky Jackovy osobnosti muselo dojmout snad každého. Snímku tak vlastně ani nemám moc co vytknout a jsem nadmíru spokojen.
jvempire
jvempire
1 208 bodů
6
Totéž co druhý díl, průměr.
Ciiiri
Ciiiri
949 bodů
7.5
Tento díl je rozhodně zatím ten nejslabší. Příběh dobrý, ale očekávala jsem více.
Funny
Funny
59 bodů
5.5
Za mě bohužel nejslabší ze série pirátů. Nejhorší zápor filmu je jednoznačně jeho délka. Snímek se strašně vleče a chybí mu až do monumentálního závěru nějaké vygradování. Humoru zde také není moc a snímek bohužel dost často nudí. Spoustu podrazů, ale bez nějaké hlubší myšlenky. Výprava je skvělá, stejně tak hudba, ale bohužel snímek celkově nezachrání.
  • výprava
  • monumentální finále
  • utahanost (většinou dost nuda)