Komentáře a recenze 124

42 bodů
10
Tenhle film je klasika. Nejlepší zcéna ve sklepě :-D
Dezz66
41 bodů
10
Přemýšlím, jestli vůbec existuje nahláškovanější kulomet, který kdy spatřil světlo filmového světa. Tarantino servíruje plejádu špičkových hereckých výkonů, kde se jen velmi těžko vyzdvihuje jen jeden. Samuel L Jackson nepochopitelně bez Oscara..i mean: kdy jindy a kde jinde? Nechápu dodnes
honza-drga
37 bodů
10
Tarantino je nej a jeho filmy miluji. Perfektni napady, strih a hudba je bomba. Tento kultovni film je opravdu jedno z nejlepsich co jsem kdy videl ;)
Dommynick
Dommynick
33 bodů
10
Hned, jak mi film na začátku začal vysvětlovat co jeho název vlastně znamená a mě to spíš zmátlo, než nějak pomohlo určit kam se bude ubírat, jsem věděl, že to zase jednou bude něco. Dnes již kultovní snímek je prostě plný neviditelné a těžko popsatelné atmosféry, která vámi vibruje od začátku do konce. Miliony narážek a dopodrobna vyšperkovaných detailu, skloubených s vynikajícím scénářem, herci a s Tarantinovým podpisem - co víc si přát? Snad žádný film mě tak nebavil a snad žádný film neovlivnil můj slovník frází, které se postupně kompletně zpulpfictionizovaly:-)
miki69
32 bodů
9.5
Tenhle film miluji, hlášky z něj jsou nesmrtelné a každý rok si jej pouštím kolem vánoc. Výkon Johna a Umy nemá chybu a film přesně vystihuje rčení, každá svině má svého řezníka.Bruce je vynikající,ale neni zde ten nejlepši.
marek-novotny
31 bodů
9
Kultovní pecka na, kterou se koukám místo pohádek o vánocích :D
DarkrayCZ
30 bodů
6
Podle mě hodně nadhodnocený film. V podstatě první kapitola je o ničem a není důležitá pro zbytek filmu. Jediná kapitola která mě celkem bavila byla s Brucem Willisem. Zbytek byla nuda okořeněná chytrými dialogy a skvělými herci. Chápu že to někomu stačí k radosti, ale označovat tenhle film za nejkultovnější jak to někdo dělá je podle mě přehnané a to dost.
gdoa
30 bodů
10
Tak tento film je klasika z dílny Quentina Tarantina. Když jsem tento kultovní film viděl poprvé, tak jsem řekl, to je tak hnusné až je to krásné. Teprve, když jsem se na film podíval podruhé a potřetí, přišel jsem mu na chuť. Kdo je příznivcem morbidního a černého humoru, jako já, toho film určitě nadchne. Tento film se stal kultem a není se čemu divit. Mohu jen doporučit.
honza-vyslouzil
29 bodů
9.5