75%

Komentáře a recenze 44

SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
8
"Tým výzkumníků paranormálních jevů a americké armády objevil roku 1944 na pobřeží Skotska podivného tvora. Ten tvor byl potají adoptován a žije nyní mezi námi. Miluje sladkosti a televizi. Krycí jméno: Hellboy." Ron Perlman podruhé v kostýmu čertíka. Pokračování má propracovaný scénář, v němž kromě zápletky (Zlosyn chce vyvolat peklo na Zemi.) dbá na postavy. Postavy se během filmu vyvíjejí a kromě toho, že nahlédneme do Hellboyovi duše, se dočkáme i zamilovaného mořského prsta. "Vím, že mě nemáte rád, ale mohl bych vám odebrat odznak." - "Já nikdy žádnej neměl.... Ale žádal jsem o něj často." Celkově oceňuji krásné outfity všemožných potvor. "Za to, co se stalo mému příteli, zaplatíš." - "Bereš šeky?" Je to akčnější a zábavnější než první díl. Jediné mínus je asi Selma Blair, protože je takzvaně antisexy. "Doktore Manningu, vyhulte mi můj ektoplasmatický schwanzstucker." - 80%.
kedl
kedl
6 380 bodů
7
Ač jsem velký fanoušek hellboye, tak s chmurou na tváři musím oznámit, že tohle už není ono. Možná je to tím, že den předtím jsem byl na Temném rytíři nebo, že jsem od tohohle filmu očekával až příliš.. nevím.. Každopádně ať chcem nebo nechcem od TR se komixovové filmy budou brát zcela jinak. Najednou mi vadila v Hellboyovi ta infantilnost, ta jednoduchost, ta prostost. Chtěl jsem víc, chtěl jsem nějaký twister, něco nad čím bych musel dumat. A bohužel musím stejně jako zde pár mých kolegů vyjádřit obavy nad režií del Tora a jeho Hobita. "A to ti říkám Jacksone, jestli si toho Hobita neuhájíš, tak seš pro mě mrtvej muž" VERDIKT: nemůžu si pomoct, ale del Toro by byl výbornej výtvarník, nebo maximálně pomocný režisér, protože už je to podruhé co jako vypravěč zklamal (Faunův labyrint). Svěřil bych mu jen scény s Hellboyem a jeho dialogy, nic víc, nic míň. S P O I L E R Jedna z nejlepších scén je pro mě ta, ve který se rudoch s abem smažou jak carsští důstojníci :-) P.S. Film samotný není špatný, ale pokud mi někdo nabídne dvě DVD s hellboyem, sáhnu po tom se starším datem výroby, ovšem Salmě to tady až pekelně sluší . . . 75%
jirka26
6 288 bodů
8.5
Jak se říká, za málo peněz hodně muziky, del Torro je prostě blázen. To jak chytře dokáže využít finanční prostředky je prostě famózní. Ostatní filmaři by si z toho měli brát příklad.
10
Toro je přesně moje krevní skupina ten chlap má nekonečnou a hlavně hravou fantasii která mě neuvěřitelně baví. Každičký záběr dovedený k dokonalosti ale už to není Faunův labyrint ten může být jen jeden, přesto na plnou pálku to s přehledem stačí. A co ještě říci: Ron Perlman lepší Hellboy nemohl být.
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
8
Rozhodně důstojné pokračování jedničky. Bál jsem se, že to něčím pokazí, ale naštěstí se jim to povedlo. Dvojka je méně zasazená do temnoty a má neklasický americký konec (né, že by to nedopadlo dobře, ale nedopadne to dobře po všech stránkách). Na filmu mě jen mrzela ta "milenecká stránka", která byla občas až moc přehnaná, ale nebít jí, tak by mne tak nenadchnul konec.
bidlobox
3 802 bodů
8
Jestli jste si Hellboye neoblíbili v prvním dílu, tak ve dvojce oblíbíte. A nebo taky už ne.
farb
farb
2 064 bodů
8
Hezká fantasy pohádka pro dospělé.
karlik4801
1 942 bodů
7.5
Namachrovaně akční Hellboy, který má stále do říct a udělat. Snímek má svoje vlastní tempo, které nijak nenudí a drží si divákovu pozornost. Mě osobně se líbili spíš bitky, než dialogy pasující do děje. Takže já beru Zlatou amrádu spíš jako nahláškovanou fantasy podívanou. A postavy opět nezklamali, ke každé jsem si našel nějaký vztah, nějaká mě štvala a nějaká se mi líbila, alespoň mají nějakého ducha.
Duffman97
Duffman97
1 618 bodů