77%

Komentáře a recenze 25

voleman
voleman
927 bodů
9.5
Kontakt je pro mě jedním z nejnapínavějších snímků své kategorie. Od začátku do konce vás nenechá ani vydechnout a na scéně se pořád něco, většinou dosti neočekávaného děje. Navíc scénář s perfektní režií zcela vtáhnou do děje a vše působí velmi realisticky a sugestivně. Příběh má spád, je poměrně originální a plný nečekaných zvratů. Hudba jen podtrhuje napínavou atmosféru filmu a navíc všichni herci hrají své postavy zcela přesvědčivě, samozřejmě v čele s Jodie Foster. V žánru mysteriozní sci-fi (ale nejen tam), jde podle mě o jeden z po všech stránkách nejkvalitněji natočených snímků. 95%
sugi
752 bodů
9
… napínavé sci-fi , ve kterém není zapotřebí přehršle vizuálních triků a akčních scén a přesto dokáže diváka udržet 150 minut v pozornosti
jidášek
56 bodů
9
Pro mě jeden z nejlepších sci-fi snímků vůbec. Obešel se bez vyparáděných efektů (červí díry a jiné galaxie jsou samozřejmě slast pro oko), stamiliónových rozpočtů a já nevím čeho všeho. Něčekejte šedé šišaté hlavy, zelené mužíky, ani jiná monstra, Kontakt je jakási filozoficko-teologicko-vědecko-romantická směska, vše do sebe ale zapadá perfektně. První část filmu je sice možná zbytečně zdlouhavá, ale to mu dokážu odpustit. Scéna zachycení signálu je dokonalá a vždy mi naskakuje husí kůže. Od té chvíle se děj nezastavuje. Kdo má rád Zemeckise(režie: Návrat do budoucnosti 1,2,3, Forrest Gump, Trosečník, Smrt jí sluší,..; scénář:Návraty do budoucnosti, 1941,..), nemůže nevidět Kontakt
Matyna
Matyna
47 bodů
10
Když nevíte co s večerem, tento film je to pravé. Po sérii Vetřelců je to konečně další film, který nestárne a neurazí. Námět, že cestování vesmírem nemusí být nutně daný vesmírnou raketou a dlouhou cestou, je víc než zajímavý. Nejsou k tomu ani nutně zapotřebí super odborníci. Když se zkoumala naše planeta, byla to hlavně věc vědců a dobrodruhů. Hlavní hrdinka je vlastně obojí. Jodie Foster si umí vybrat filmy a je to sázka na jistotu, že film stojí za to. Nebylo potřeba ani nijak složitých efektů a triků a přesto je to skvělé pokoukání.
  • výborné herecké obsazení
  • skvělý námět a scénář
  • výborné zpracování