Komentáře a recenze 18

8
Dustin v geniální a svěží formě....nesmrtelný film....údajně se v té době uvažovalo o pokračování...bohužel...nebo na štěstí ???...se neuskutečnilo
Miller
Miller
2 220 bodů
10
Krásný film. Režie je oprávněně oceňena oscarem. Bohužel v Akademii sedí zřejmě samí tupci, když ani nenominovali hudbu Paula Simona a Arta Gurfankla. Všichni zde hrají perfektně. Podle mě asi nejlepší romedie.Krásný a dojemný příbeh o rebelích, co povstali vůči svým snobským rodinám. Absolvent je krásný počin, který by měl vidět každý režisér (nejen) romanitckých filmů. Kdybych o tom směl rozhodnout, tak bych dal oscara námět (nyní se již neuděluje), režii, herce v hlavní roli, herečku a herečku ve vedlejší roli, a film. 100%
Dubínka
577 bodů
9
Výborný film s vynikajícím Dustinem Hoffmanem v hlavní roli. Absolvent má takovou svěží atmosféru, kterou doplnuje vynikající hudba. Při filmu se nenudíte, ale skvěle se bavíte což je v takovém žánru velmi žádané ovšem většině filmů se to tak úplně nepovede. Takhle má vypadat zdařilá romantická komedie, nemám co bych vytknul, proto dávám čistých 90%.
Matty
Matty
180 bodů
10
Kdyby nikdy neexistoval Simon a Garfunkel, nevím, co by si celý štáb počal – propojení jejich výborných a úžasných písniček s tápajícím a ztraceným Dustinem Hoffmanem ztělesňuje základní kámen celého filmu. Potom už jen stačí přidat zničenou a proradnou Anne Bancroft, jednu malou holku a máte z toho jeden z nejsilnějších romantických filmů vůbec - vedle toho také velmi silné drama. A závěr v autobuse to dokazuje. Jinak dokonale zpracované po vší technické stránce, herci geniální.
Alice23
18 bodů
9.5
Jeden z filmů, které můžu vidět opakovaně a vždycky budu nadšená! Skvělý soundtrack, zmatený mladý muž v podání perfektního Dustina Hoffmana, svůdná puma Anne Bencroft a k tomu Katharine Ross, která dokázala zahrát roli naivky, tak že nepůsobila jako hloupá nána, ale postava s vývojem. Prostě pecka! ... Když jsem film viděla poprvé někdy v patnácti, myslela jsem si, že končí happy endem...
rugiada
15 bodů
Excelentní.