82%

Komentáře a recenze 58

Zlobert
Zlobert
3 155 bodů
8
co říct? pokud neznáte constantina z komiksů, jde o výborný film. nám ostatním, zůstává v ústech lehká pachuť. když si odmyslím tohle tak pozitiva: herci jsou skvělí, hlavně tilda swinton. triky jsou na úrovní a děsivé scény jsou děsivé. snímek nemá feel debutového projektu. což potěší.
leafroller
leafroller
3 023 bodů
8.5
Mám v základní filmotéce tři filmy, které se na stejné téma dívají každý z jiného pohledu. Předně Šifra mistra Leonarda. Mám ji rád nejen proto, že je to dobrá detektivka, ale především se velmi pěkně a logicky obouvá do katolické církve. Dává také konečně odpověď na otázku: kdo že to vlastně napsal bibli a kdy. Boření mýtu božského původu pana Ježíše považuji za základní úkol. Další je film Dogma. Svěží, rychlá, sprostá a hlavně černočerná komedie o pádu padlých andělů. V ní se také říká, že to katolická církev dělá špatně. Ale rozhodně nepopírá nic z mýtu a nahlíží na problém jinak. V kostce tvrdí, že není nutné věřit zrovna v boha, ale že je dobré věřit. V něco. A s tím výjimečně teda souhlasím. No a pak tu máme Constantina. Hluboko zabořeného přímo v mytologickém zadku. Celý postavený na svaté krvi z prokletého kopí. Jeho štěstí je, že tentokrát se o církvi nemluví, jen bere nebe a peklo a všechny ty serepetičky jako fakt a hotovo. Constantine je maník. Nepochopené dítě vydané napospas lékařské mašinerii. Léčením dohnané k sebevraždě, aby se znovu zrodil jako bojovník mezi nebem a peklem. Loví démony v bláhové naději na odpuštění. Právě v jeho osobě v podání Keanu Reevese dostává film to pravé mužo. Protřelý "polda", který loví zločince z vyššího levelu. A kouří jednu od druhé. To už se v americkém filmu nevidí často. Ani ostatní role nevyšly špatně. Keanovi kámoši jsou správně šílení, Gábina správně bezpohlavní a roštěnka je roštěnka. Nabité efekty, nějaká ta lekačka a zajímavá vize pekla. Žádné blbé zdržování a tváření se vážně. Ty dvě hoďky prostě utečou jako nic. Zkrátka pěkná akční oddychovka.
výfuk
výfuk
2 975 bodů
8
Od DC Comics? To je překvápko. Vsadili jsi na mysteriózní thriller ve stylu spasení lidstva mezi Zemí, Nebem a Peklem. Vždy jsem si říkal, že tento film má asi něco společného s Já, legenda. Nakonec to byl režisér, mimochodem jeden z nejlepší v dnešním století. Reeves a Le Beouf jako Batman a Robin, kteří hrání Gotham plný démonů, tak si to člověk představí, když slyší o DC. Konec by se podle mě mohl zmapovat i jinak, ale i tento závěr rozhodně za to stojí. Není to nic extra, ale je to mnohem lepší než jsem očekával.
kknk2
kknk2
2 949 bodů
7.5
Shrňme si první to pozitivní : odvážný nápad využít křesťanství jako každou jinou mytologii : natočit to tak poutavě, aby nikdo nepostřehl obří díry ve scénáři Constantine se mi líbil, ale díky množství nesouvislostí vyžaduje buď pokračování, nebo obecenstvo smířené s jeho kvalitou.
HappyPiere
HappyPiere
2 773 bodů
8
co, že se nedrží úplně předlohy. stejně se jedná o jednu z těch top adaptací
Edward
Edward
2 481 bodů
9
9/10
farb
farb
2 064 bodů
9
Mocnosti pekelné, fajn scénář a pevná režie. Ovšem největší výhrou filmu je skvělý Keanu Reeves, který je jako cynismem a nikotinem nasaklý antihrdina naprosto dokonalý (Joe Hallenbeck má vážnou konkurenci:)
karlik4801
1 942 bodů
6.5
Na to jak úchvatný je začátek, je konečná sekvence scén ostuda. Konec se snaží diváka napnout, ale já se spíš nudil a necítil jsem tu pravou atmosféru, jaká by měla být. Ale zpracování ďábla a všeho okolo něj bych označil za excelentní. Kam se hrabou takový kraviny jako je Paranormal Activity, tohle je nejlepší možné ztvárnění ďáblovi moci Jak už jsem řekl, škoda toho konce, to už ze mě všechno vyprchalo. Ale úplné finále bomba.
Duffman97
Duffman97
1 617 bodů
10
Film se mi moc líbil.Je velmi temný,má dobrý příběh a Kaenau Reeves byl boží.Jsem fanda DC Comics.O to lepší je to pro mě překvapení.
pokladnik
pokladnik
1 602 bodů
9.5
Tak toto jsem viděla pouze jednou a nemůžu zapomenout. Nejsem věřící, ale tento film mě donutil přemýšlet o víře. Scéna kdy ďábel táhne ležícího Constantina a praskajících kachliček, archanděl Gabriel kterého hraje skvělá Tilda Swinton a to vše odehrávající se v krytém bazénu, mě doslova přimrazilo k sedadlu. Hodně mě to dostalo...