Austin Powers: Špión, který mě vojel

62%

Komentáře a recenze 10

6.5
Spojení Jay Roach - Mike Myers na mne působí přímo magicky. Roach totiž jako jediný dokázal dostat z hereckého dřeva jako je Myers i špetku herectví. Podařilo se jim vytvořit kultovní postavu agenta,který se svou prestiží dokáže rovnat i samotnému 007. V tomto pokračování dostáváme vše na co jsme si zvykli již prvním díle. Tudíž velmi trapný humor,který občas atakuje hranici únosnosti a přitroublý příběh,který slouží jako lepidlo mezi určitými gagy.
22 283 bodů
6
Pár povedených hlášek a celkovou zábavnost tomu nebudu upírat jen proto, že Myers párkrát překročil hranici trapnosti. Pořád silně snesitelné.
sabule
14 227 bodů
8
Austin je sice totální blb,ale já to zkousnul.
bayern
13 716 bodů
8
Pokračování přiblblého Austina je celkem povedené,ale už to není ono.Kromě sexy koček přibylo i mémini,které je věrnou kopií zloducha.Tak na jedno,dvě zkouknutí!
6
Nuda zde rozhodně nehrozí.
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů
5
Dá se na to koukat a občas je to i legrace.Na jedno skouknutí vcelku dobré.
alexik789
2 512 bodů
0
Totální kravina, kterou dlouho budu vypuzovat z hlavy. Nezajímavý herci a námět jako by ho někdo vyblil a poté ho naservíroval divákovy na bronzovém podnose. Všechno je naprosto stupidní a vůbec ne vtipný, naopak ubohý.
harry456
harry456
2 437 bodů
1
Vůbec se mi to nelíbilo, stupidní film.
nunupajik
nunupajik
378 bodů
Film na chlup stejný jako Špionátor z roku 1997, takže nečekejte nic nového a spíš se připravte na staré známé vtípky. Pokud vám ale nevadí pár nechutných scének a zrovna nehledáte nějakou „chytrou“ komedii, budete se u téhle pestrobarevné parodie na všelicos bavit velmi dobře. Navíc oproti prvnímu filmu tady určitě mužská část diváků přihodí body do hodnocení za roztomilou Heather Graham… provedeno:)
Stanulda007
Stanulda007
244 bodů
2
Kdyby se mě někdo zeptal, proč jsem na to koukal, pak jedině rozumné vysvětlení je, že je o pozoruhodný studijní materiál o tom, jak postupně v naší společnosti dochází k odumírání intelektu. Jinak jde o oslavu vyměšován, bisexuality, infantilnosti, různých choulostivých částí těla, pohlavní fascinace a prostě všeho, co je symptomatické pro celkovou společenskou degeneraci.