Komentáře a recenze 30

9
Skvělá časovka, přímo učebnice pro fanoušky tohoto žánru, kvalitně zpracovaná a k tomu výborný Ashton Kutcher
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
10
Kdo by to byl řekl, že to do sebe dokáže takhle krásně zapadnout? Já teda rozhodně ne! Jeden ze dvou filmů Kutchera kde mě nesere, ale naopak mám pocit, že nebýt tam právě on, kdo ví jak by to dopadlo. Na Osudový dotek člověk rozhodně nezapomene... 89%
8
Film, od kterého jsem toho moc nečekal a který mě dost překvapil. Každý z nás zažil tu chvilku poznání, že by šlo něco v kritických momentech našeho života udělat jinak a tím všechno změnit, jenže my tu druhou šanci nedostaneme. Jen je škoda, že jí Ashton Kutcher nevyužije na plno, abych mohl dát plnej počet. Po půl hodince filmek ztrácí trochu na atmosféře, proto za čtyři hvězdy ale pořád dost nadprůměrná podivaná.
bidlobox
3 802 bodů
9
Takové filmy mám rád, i když jedna nebo dvě scény byly na můj vkus dost horror.
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
10
Úžasný film..
výfuk
výfuk
2 975 bodů
10
Je to zvláštní. Tento film mě přivedl na úplně jinou stopu. Jedná se bezpochyby o největší Kutcherův triumf. Příjde mě, ale že film může být i hodně rozporuplný - divák může být na několika místech zmaten a první dojem může být až nenávistivý. Mně se však film velmi líbil. Ale prostě mě zklamal fakt, že se Evan musel takto v podstatě všeho vzdát. V příběhu se ojevuje spousty paranormality a mysterióznosti. Kutcher již dlouho v ničem dobrém nehrál a je mi to líto. On má neskutečný talent a nevyužívá ho. Snad teď s tím filmem o Stevenu Jobsovi opět po dlouhých 8 letech zazáří. Já vám nevím. Je to rozhodně jeden z nejlepších filmů, který jsem kdy viděl, ale něco ve vnitř mi říká, že podruhý vidět tento film by bylo možná špatné. Miluju to!
MajklCZsk
MajklCZsk
2 369 bodů
8
Miluji motivy na cestování časem. Z filmů je Back to The Future úplná modla, z her to zase je Life is Strange. Zde se nám daří udržovat dějovou linku, která je prokládána pravidelnou melodramatičností. Filmu nemám pomalu co vytknout. Skvělý scénář, krásná mysteriózní atmosféra je podtrhována temným soundtrackem a vše nám drží pohromadě. Jediná výtka je tedy na slabé herectví dětských podob hlavních hrdinů, tím to někdy vypadalo nepřesvědčivě, ovšem i tak se jedná o kvalitní snímek, který doporučuji ke zhlédnutí.
Miller
Miller
2 220 bodů
8
Je to zajímavý film. Docela povedená režie, místy trošku pokulhávající avšak dobrý scénář, dobré výkony, výborná hudba, skvělé triky, dobrá kamera - je to dobrý film, obzvláště, když vezme v potaz to, že tam hraje Kutcher. Nejlepší scéna - Evan bez částí rukou. Jinak - ušlo to, nejlepší výkon podává Eric Stolz, ale nikdo není vyloženě špatně hrající. Největší chybou filmu bylo to, že ke konci udělali ze sympaťáka se strništěm hollywoodskou a nepříjemně až divně vyhlížející hvězdy. 80%
psico
psico
1 671 bodů