Lepší zítřek 2

74%

Komentáře a recenze 5

30 255 bodů
7
Když hlavního hrdinu necháte zabít a chcete natočit pokračování.. to je vždycky svízel, tentokrát si tvůrci pomohli identickým dvojčetem prakticky stejného ražení. Druhý díl celkově je dosti podobný tomu prvnímu, jen jsem se v postavách více vyznal a děj byl košatější. Nechybí opět spousta klišé, hektolitry krve, přestřelky a silně přepálený závěr. Líbilo se mi to o kapku více, než jednička a dal bych 65%.
28 483 bodů
9
“Existuje pouze jedna cesta ven a ty jdeš se mnou. Pokud nebudeme bojovat, zemřeme zde oba. Pokud vyhrajeme, začneme znovu. Vím, že to zvládneš!” Po ohromném úspěchu snímku ´Lepší zítřek´ (1986) by bylo hodně divné, kdyby se nezačalo pracovat na volném pokračování. A stalo. A tak se vrátili bratři Sung Tse-Ho a Sung Tse-Kit. A samozřejmě se vrací i kmenový herec Johna Woo Chow Yun Fat. Jak je to možné, když jeho postava byla zabita? John Woo a Hark Tsui, který Johnovi tentokrát pomáhal se scénářem a film i produkoval, na to šli fikaně a svým způsobem zcela jednoduše. Ano, byly tedy tak sjednoceny původní hlavní postavy v rámci daleko impozantnější akce a dramatizace. A takový skutečně je, jen bohužel na úkor příběhu. Ten se v mnoha odvětvích rozpadá do nelogičností v rámci dějového vývoje a zvratů. Co se týče akce, dnes už stačí vyslovit jen John Woo a je tím řečeno vše. Jeho tzv. Krvavý balet je tu prezentován v celé své kráse, takže akční fanoušek asijského stylu si opět přijde na své. Tak co s tím? Scénář horší, akce dynamičtější. Každopádně určitý posun v tom vidět je, ale ne každého diváka uspokojí. Nakonec, stále se jedná o HK produkci se všemi svými pozitivními i negativnímu akcepty a taková filmová tvorba je opravdu jen pro určitý okruh diváku.
22 298 bodů
6
Studio prý ten film Wooodi sebralo a přestříhalo si ho podle sebe. Možná to je vysvětlení, proč je to, krom samozřejmě špičkové akce, tak moc nesnesitelné.
9 035 bodů
8.5
Víc akce, nadsázky a epičnosti. Největší období Woovi akční periody se zužitkovává se vší grácií a přivádí na svět další nezapomenutelnou roli Chow Yun-Fata.
Milandob
Milandob
8 900 bodů
8
bravó, woo prekonáva prvý diel a v dvojke nám servíruje ešte viac prepracovaný príbeh o cti, zrade a pomste. akčných scén je tu viac, sú lepšie natočené a chow-yun fat je ešte väčší borec ako v jednotke. navyše film zakončuje grandiózna prestrelka (hlavne súboj ken gor vs. bezmený zabiják) na ktorú som pozeral s nemým úžasom. ešte raz bravó...... [pozrene opat po par rokoch] tak dvojka better tomorrow dost zostarla, teda az na zaverecny mega masaker (jedina pasaz filmu ku ktorej sa samotny john woo hlasi). vacsina deja je preplnena melodramatom (ktory je pritomny vo vacsine woo-oviek) tu vsak vobec nefunguje. pocas filmovania sa john woo a producent tsui hark nodokazali zhodnut ktorym smerom sa ma film uberat (tsui chcel vacsi doraz na ex-kriminalnika "johny"ho, woo bol proti) a tak nechali nakoniec rozhodnutie na konecny strih kinarom, ktory je takym kompromisom s ktorym nebol nakoniec ani jeden spokojny. stale je tu dost jednotlivych scen ktore su zapamatovatelne ale ako celok to prilis nedrzi pokope...