Komentáře a recenze 42

M3lios
9 141 bodů
8
James Wan vytvoril kultový film vďaka ktorému sa dostal do centra pozornosti a neskôr sa z neho stal kráľ hororov.
9 035 bodů
8.5
Saw mě mile překvapil už jen tím, že se nejednalo čistě o horor, ale i velmi vydařenou kriminálku, které odkrývání stop jde stejně dobře, jako diváka co chvíli překvapovat. Je mi až líto, že jsem se tomuto filmu vyhýbal, ale alespoň mohu říct, že i po letech obstojí proti dnešním hororům. Dokonalé to samozřejmě není a konec umí jak překvapit, tak i nechat pár nezodpovězených otázek (na které samozřejmě existuje dost spekulací). Je to někde mezi tím zábavným a geniálním, tudíž 85% je podle mě ideální.
cerfik
cerfik
7 890 bodů
9
Stejně jako film Sedm (1995) odstartoval množství plagiátů, tak tomuhle filmu se povedlo vykouzlit téměř nekonečnou serii pokračování. S fenoménu "Sedm" je zde určitě čerpáno, ale je to pozvednuto o onu neosobní, technicky brilantně zvrácenou stránku. Tohle se bude ještě hodně kopírovat. Ale tolik násilných scén tu zas tak ukázano není a jde zde hlavně o psychologii postav a taková testovací hra jestli máte na to stát se ředitelem či zřízencem koncentračního tábora. Herecké výkony jsou skvělé. Rozhodně jeden z přelomových snímků.
jay.lee
jay.lee
7 487 bodů
10
Jeden z nejlepších thrillerů od dob Se7m. 1místnost? 2hráči? 1vrah? JIGSAW!!! Strhující klaustrofobický thriller s hutnou atmosférou a šokujícím závěrem.
kedl
kedl
6 380 bodů
8
Šílený, strhující, brutální, geniální no prostě jeden z mála filmů u kterého jsem se ani jednu chvíli nenudil. Počínaje úvodní scéno probuzení Adama v umývárně, až po Jigsawovo „GAME OVER.
Žralok
Žralok
4 087 bodů
10
Osobně bych to spíše viděl na žánr thriller než horor. Ale i tak je to dokonalost sama. Skvěle napsanej scénář, zahraný postavy. Vynikající atmosféra strachu a napětí a závěr tomu nasazuje pověstnou třešničku na dortu. Začátek už dnes kultovní série. Série která rozdělila fanoušky na 2 tábory. Buď jí milujete nebo nenávidíte. Já patřim k těm prvnim. Něco takovýho vymyslet a natočit musí bejt člověk alespoň trochu magor ;) Ačkoliv se jedná o nízkorozpočtovej film tak to rozhodně neni na škodu. Naopak to celkovýmu vyznění jedině pomáhá.
saboter
saboter
3 564 bodů
9.5
Perfektní horor který udává novy hororový směr.PS jen pro silné žalůdky.
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
9
Ostrý jak žiletka. Hororový thriller,kde jsem byl vtažen do hry od prvních minut.Režisér James Wan zamotává spletitou zápletku a vytváří tak mrazivé prostředí absolutní hrůzy, kde nic není takové, jaké se zdá být.Wan řekl,že chce aby diváci odcházeli z kina ohromeni a otřeseni.V hlavních rolích se představí Cary Elwes,Danny Glover a Leigh Whannell.O hudební složku se postaral Charlie Clouser,která se mi zaryla do paměti.Výborná (myšlenková) thrillerová skládačka (kdy se snažíme všechno dát opět dohromady) pěkně od začátku s výborným závěrem zvedám hodnocení z hlediska originality !
HappyPiere
HappyPiere
2 773 bodů