Procitnutí v Garden State

71%

Komentáře a recenze 4

22 296 bodů
8
Pro Američany naprosto kultovní a dobu definující záležitost - část lidí ten film miluje, část ho miluje nenávidět. Ale už jen proto, jak moc vystihuje konkrétní emoci a estetiku ho nejde nevidět - nejde se vyjadřovat k americkému indie filmu bez znalosti Garden State. A musím říct, že už jen to je na tom filmu vzrušující.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 349 bodů
10
Neorigiální, ale upřímný a citlivě natočený příběh, který je přesně tím balzámem, který člověk potřebuje, když má pocit, že už na tomhle světě nic nemá smysl. Společně s Lost in translation (které vyhrává o prsa) nejpůsobivější film loňského roku...
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
6
Nevím čím to je, ale i přes to, že jsem se bavil mě to prostě 98 minut nebavilo a posledních 10 minut jsem čekal až to skončí. Bylo to zábavné, herci skvělí, ale zároveň to bylo takové nudné... Nedokážu to vysvětlit. Nemastné, neslané. Asi to prostě jen nebylo to, co jsem zrovna v tu chvíli potřeboval a chtěl vidět. Velmi, opravdu velmi zvláštní film u kterého vám přijde i 98 minut moc. Pokud si ho ovšem nepustíte v pravou chvíli. 55%
MajklCZsk
MajklCZsk
2 369 bodů
6
Rozjezd by mohl vypadat nezajímavě, ovšem to byla pro mne nejzábavnější část snímku. Dále je vše strašně suché a sem tam se zastihnete, kterak prostě nevěnujete filmu pozornost. Co se však nedá dílu upřít je jistý rukopis, skvěle vybrané písně i herecké výkony. Zach Braff, kterého jsem si oblíbil i ve Scrubs, nebo třeba Natalie Portman, která je strašně roztomilá, hezká i dobrá herečka. Bohužel film se vydává neklišovitou cestou k velkému klišé, což zní krkolomně, ale po zhlédnutí filmu pochopíte. Film, sám o sobě i přes všechny jeho nedostatky, doporučuji. Ne sice tak akutně, ale aspoň se lehce vzděláte o další zajímavý snímek navíc.