73%

Komentáře a recenze 22

Standa.
Standa.
6 180 bodů
8
Klasická zápletka o nespravedlivě odsouzeném vězni, to už nikoho neohromí. Ale to co se děje na závodním okruhu, to už je jiná paráda. Po střechu ozbrojené našlapané káry, které po sobě střílí hlava, nehlava. Jason Statham zase zahrál slušně.
VládceVesmíru
VládceVesmíru
5 412 bodů
8
Na to, aby to bylo výborné, je to příliš dlouhé, ale zábavné to je každopádně.
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
8
Cílové publikum měl Anderson přečtené dobře, ale je to hlavně kvalitní řemeslo, kterým vyhrává svůj závod o diváka. Rallye smrti vám svou brakovost nacpe do chřtánu, ještě než se stihnete zavrtat k televizi, ale současně přidává sladidlo v podobě vynikajících kaskadérských kousků a opravdu výživných akčních scén. 78%
Floridsky
4 376 bodů
8
PWSA má na kontě jen dva filmy, které u mne přesáhly hranici 60% a to je právě tento snímek a pak jeho dřívější počin Horizont události. Na film Death Race jsem se podíval poněkud spontánně, takže jsem neměl žádná očekavání. Dopadlo to dobře. Akce je výborná, má to tempo, herci aspoň něco dělají a příběh je jednoduchý. Akorát mám problém s kamerou, dost se třese a pak jsou některé scény nepřehledné a vytrhávají mě z děje. 7/10
Žralok
Žralok
4 087 bodů
8
Z originálu (Cesta gladiátorů 2000) si bere pouze závody na smrt a postavy Frankensteina a Machine Gun Joea. Po smrti starého Franka je třeba najít někoho jiného. Zkušeného řidiče. Protože Frankestein je velice populární postava Rallye smrti. A nikdo neví jak vlastně vypadá. Je to pouze maska. A tak se Jensen Ames ocitá ve vězení po falešném obvinění z vraždy. Dostává masku Franka a šanci po dvou vyhraných závodech získat svobodu. Dokáže ale přežít na trati kde smrt číhá na každého ? A opravdu se velitelka věznice jen tak vzdá natolik oblíbené postavy. Která jí zajišťuje obrovské příjmy z online přenosu závodů smrti ? Svůj přeodbraz Death Race 2000 to nechává daleko za sebou.
8
Naprosto vymazlený béčko s výborným Statham. Jediná výtka: míň kecat víc akce.
Ombak_Penari
2 764 bodů
7.5
Je to vysloveně film pro milovníky autohoniček a střílení, to je jasné. A nesnaží se to naštěstí ani nijak zastírat. Film má všechny atributy, které k podobnému tématu patří - drsné chlapy, opálené kočky v minisukních, opancéřovaná auta jak z Mad Maxe 2, ponurou industriální atmosféru závodní tratě (často jsem si u toho vzpomněl na stařičkou hru Carmageddon) a podlé intriky na všech stranách. Chyběla mi tu snad jen špetka drsného humoru, film je od samého začátku strašně vážný. V podstatě to tedy splňuje do puntíku všechna očekávání, tudíž lze film vřele doporučit divákům s tímto vkusem - těm je film šitý na míru. Ostatní ať se na to nedívají, protože film postrádá jakékoliv jiné kvality než je béčková zábava. Na druhou stranu mi konečné rozuzlení přišlo poněkud plytké, čekal jsem ještě nějaký zádrhel. Ale to už je asi u podobného filmu docela detail.
farb
farb
2 064 bodů