78%

Komentáře a recenze 51

headhunter
headhunter
10 287 bodů
7
Krásný audiovizuál apokalyptického "vybitého" New Yorku. Smith táhne celý film skoro sám. Bavily mě ty jeho "dialogy" se psem, figurínami. Jen mi tu post-apokalyptickou atmosféru kazila ta jeho pohodová domácnost, kde vlastně všechno fungovalo, pořád koukal na TV a ve své laboratoři si zřejmě vyráběl i ten benzín :-). Budiž odpuštěno. Ale co mi kazilo celkový dojem, byli ti nadpřirození mutanti, vystřižení jak z videohry (včetně psů).
M3lios
M3lios
9 141 bodů
8
Nemusím zombie filmy ,ale Willa milujem. A táto šialenosť mi dokázala ,že seriózny a originálny zombie film sa dokáže natočiť aj v 21. storočí a ani na to nepotrebujete Edgara Whrighta ,Zacka Snydera ,alebo Georga Romera. Film do zombie žánru neprináša nic až tak prevratne nového (vlastne sám o sebe je veľmy jednoduchý mozno až trochu primitívny svojou jednoduchosťou) ,no jednu vec ,čo urobil super bolo ,že vymyslel zombíkov ,ktorí nevyzerajú akoby sa rozpadali za chodu (nevyzeraju vôbec akoby sa rozkladali) a ďalšia vec ,čo je na ňom originálna je fakt ,že zombíci nemôžu ísť na denné svetlo ,takže je ich aj Willov pohyb veľmy obmedzený. Ďalšia vec ,čo dokázal urobiť na perfektnu je chémia medzi Willom a jeho psom.....a samozrejme medzi ďalšími postavami 😃. Koniec presvedčil ,že Will je jednoducho legenda a ani to nepotrebovalo byť v názve. Za song Three Little Birds od Boba Marleyho dávam 80%
avenis
avenis
8 196 bodů
6
Tak nevím... byl film inspirací pro kovid nebo pouhopouhá náhoda? Když vidím to skenování očních duhovek na mostě, vzpomenu na skenování teploty v roce 2020. Když slyším vědkyni, která popisuje výrobu převratné vakcíny na rakovinu, vzpomenu na vědce, co popisovali výrobu mRNA vakcín na kovid. Ve filmu to dopadlo tragicky. V naší realitě zatím ne. Zatím...
Otázky: Kdo vyráběl pitnou vodu, elektřinu, benzín...? Proč se tak dlouho šoupal po zadku, když mohl chodit?
cerfik
cerfik
7 890 bodů
6
Ano začátek se skvělým Willem Smithem a jeho psem je super, Bob Marley příjemná vsuvka, stejně tak vylidněné kulisy New Yorku, ale co přijde pak to je obrat o 180 stupňů. Druhá půle filmu je značně vyprázdněná a vylepená monstr obludami co ohnou pouliční sloup a vůbec mají sílu suprhrdinů a pak střih a Will se s nima pere jako by schopnosti najednou zmizeli. Těch přehmatů je tam víc než dost a o závěru ani nemluvím, to byl poslední hřebík do rakve co to poslal do lehkého komerčního nadprůměru.
Arthur Logoff
Arthur Logoff
7 771 bodů
8.5
Krásný film, který ukazuje, že i drsné scifi umí být plné citu a empatie. Prázdný New York by byl celkem fajn, kdyby tam nebyly ty potvory ve stínech. Krysy byly patřičně hnusné, pejska mi bylo líto. Černý pan doktor byl taky sympaťák. Prostě dobrá práce!
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
8
One man show v podání skvělého Willa Smithe skoro po celou dobu filmu. Na to, že jde o film ve kterém se moc nemluví tudíž zde není skoro žádný scénář, příběh několikrát viděn v jiných filmech, ale ....režie zvládnutá výborně, sice trošku horší triky, ale to až tak moc nevadí. Bylo mi trošku líto Sam.
kedl
kedl
6 380 bodů
8.5
Will Smith promenádujíc se po prázdném New Yorku je naprosto parádní.. A když už to náhodou začne vypadat, že film začíná sklouzávat do lehkého průměru, tak Vás Francis uzemní zajímavým zvratem.. Jediné co mi vadilo byl příliš rychlý konec (takových 15 minut děje by prospělo) a taky, že mi ti nakaženci, když řvali, připomínali Imhotepa z Mumie :-) Verdikt: Jednoznačně jeden z nejlepších filmů na téma virus a vyhynutí lidstva ze kterého cítíte tu beznaději a tu obrovskou samotu, když zůstanete jen sami se svým psem..
Pas
Pas
6 225 bodů
5
Sám ve městě Takové zvláštní, člověk čeká drahou áčkovou nářezovou bombu a ono přijde něco naprosto jiného. Po většinu času dost komorního, ze začátku slušně atmosférického, ale s přibývajícími minutami stále více do šedi průměru zabředávajícího průměru s triky jak z nějakého béčka, ale hlavně, hlavně s naprostým minimem děje. Není to úplně špatné, nebýt velikého hype a Willa Smithe, který to drží .50%
VládceVesmíru
VládceVesmíru
5 409 bodů
8
Ale budu dělat, že jsem neviděl posledních deset minut. A Bob Marley je pořád nejlepší. (Update: s původni verzí konce to je výrazně lepší)
blazma
blazma
4 928 bodů
10
Tak nějak nevím, jestli si to hodnocení nepřivlastnila jenom ta jedna nejvíc dojemná scénka se psem, asi každý kdo viděl bude vědět o čem mluvím. Možná to tak je, nic méně celý tento film ve mě zkrátka vyvolal pocit, že tohle je výborný film. Will Smith, jako jediná postava po většinu filmu se musí hodně snažit vyvolat atmosféru a narovinu myslím, že to funguje. Mě teda dostal. Stejně tak si i dokážu představit, že prostě člověk by opravdu zblbnul kdyby se tohle stalo a on by bůh ví jak dlouho strávil sám, mezi ''zombíky''. Bojovat o přežití a zároveň se snažit zůstat při smyslech aby našel lék. Opravdu se nemůžu zbavit pocitu, že tento film ve mě vyvolal spoustu emocí.