Mezi námi děvčaty

71%

Komentáře a recenze 11

7.5
Hnacím motorem této vynikající komedie je duo matka - dcera. Jamie Lee Curtis a Lindsay Lohan své úlohy ztvárnily na výbornou a já se díky ním perfektně pobavil. Vlastně ani nevím,která z nich mne ve své převrácené roli bavila více. Nechybí spousta zábavných scén a originálních vedlejších postav. Když už se má nějaký film dočkat remaku,tak ať je aspoň takovéto kvality.
Psisko59
Psisko59
32 829 bodů
7.5
Ale jo - docela příjemný rodinný film; na Jamie Lee Curtis se dá koukat kdykoliv, je to skvělá komediální herečka, může být za dámu i za totální mimotičku. Totéž Mark Harmon, je uvěřitelný jako lékař, právník, detektiv ... takže i jako nastávající ženich, kterého dcera (tentokrát snesitelná Lindsay Lohan) upřímně nesnáší, protože si dovoluje chtít nahradit milovaného tátu, který zemřel před dvěma lety. A do toho hádka v čínské restauraci - a dva koláčky štěstí, které obsahují stejnou věštbu ...
29 851 bodů
7
Ale jo, komedie jak má být a s nevšední zápletkou. Téměř celý film si vzala pro sebe Jamie Lee Curtis, která zahrála svou dceru ve vlastním těle opravdu perfektně. Plno zábavných scén, ale i klišé a laciného humoru v jednom filmu, jako celek to ale funguje a baví..
28 434 bodů
9
Snímků o tom, jak si dvě osoby vzájemně prohodí těla a co z toho vznikne bylo natočeno bezpočet a česká kinematografie se snímkem z roku 1985 ‘Já nejsem já’ není výjimkou. V tomto hollywoodském filmu se jedná o dceru s matkou. Typická rozdivočelá pubertální Anna se ocitne v těle své matky psycholožky Tess a naopak po té, co se spolu pohádají. A o následující komediální divočinu, kdy jedna poznává život druhém, je postaráno. Námět neoriginální, ale scénář je plný nápadů a Jamie Lee Curtis společně s Lindsay Lohan svým komediálním talentem rozvíří zábavu na všechny strany. Jeden gag střídá druhý, ohromná živost a energie, neexistující jediná nudící vteřina. Na odreagování od celodenních starostí velice vhodný snímek.
8
S patnáctiletou Annabell Colemanovou puberta pořádně mlátí a její máma Tess to s ní nemá lehké. Když si k tomu připočtete, že se má za pár dní vdávat za sympatického Ryana a Annabell se nechce účastnit jejího zásnubního večírku, protože musí s kamarády vystoupit na představení rockové kapely, je z toho zaděláno na pořádné rodinné trable. Při večeři v čínské restauraci, kdy se matka s dcerou pohádají, dostanou obě nezávisle na sobě dva magické koláčky. Druhý den se každá probere v těle té druhé a obě tak zjistí, že žádná to nemá v životě snadné. Klasická Disneyovská komedie z roku 1976 se dočkala svého remaku. Tehdy hrála dospívající dívku Jodie Foster, která však v novém filmu nehraje, ale to neznamená, že by to film nějak poškodilo. Obě představitelky a to jak sedmnáctiletá Lindsay Lohan, která přesvědčila o svém talentu již ve filmu Past na rodiče hraje dokonale a její starší verze Jamie Lee Curtis si svou pubescentní roli doslova užila. Film je ukázkou perfektní rodinné podívané a stal se velkým komerčním hitem.
8
Velmi příjemné překvapení. Obě hlavní herečky předvedly opravdu parádní výkony, které je radost sledovat, zvlášť Jamie Lee Curtis si celý film ukradla jen pro sebe a v těle své pubertální dcery je neodolatelná. Výjimečně nezůstalo jen u originálního námětu, ale vše bylo podpořeno i přesným scénářem a pořádnou dávkou seriózního humoru, s nímž tvůrci vážně nešetří. Nehledejme v tom žádné intelektuální nebo emocionální roviny, na to Freaky Friday navzdory snaze nemá, ale chtějme se pouze dobře a neurážlivě pobavit....
5
Naprosto průměrná komedie se vším všudy, která však nepostrádá vtipné situace a nějaká ta hláška taky padne. Pobaví, neurazí.
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
6
"Dáte si koláček?" Celkem překvapila Lindsay Lohan ona fakt umí hrát. Kdyby byl o něco lépe napsaný scénář a bylo tam víc Marka Gibbse Harmona asi je to hitovka. "Ááá! Vypadám jak strážce hrobky." Pobavil jsem se - 60%.
8
Jo tak tohle by šlo. Amíci přeci jen dokážou natočit sem tam inteligentní komedii s absencí fekálního hůmoru. Je to svižné vtipné, rodinné, a docela trefné zpracování střetu dvou generací (matky a dcery). A další důkaz, že v Lindsay Lohan přeci jen kus talentu je, jen kdyby se věnovala hraní a né blbinám co v posledních letech předvádí. Přesto film jasně táhne Lee Curtis, která je nezastavitelná.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
7
Žánr už signalizoval Mayday- o pomoc. A odpověděl Mark Waters: do kytarových riffů, dceromatečných přestřelek a holčičího pop punku zařval: Freaky Friday. Jeho generační taškařice s vyměněnými těly rodičům i dětem škodu na svalu břišním. Testováno na vlastních zdrojích. Dědeček zaklape umělým chrupem, brar nemluvně bezzubými dásněmi a vy budete mít pocit, že rodinná komedie ještě žije. Ještěže se to nouzové volání neztratilo v bermudském trojúhelníku sester Olsenových:)