Komentáře a recenze 32

7.5
Sice se tu moc nemluví ale spíš se tu klade důraz na činy a city :)
Jonák
Jonák
1 665 bodů
10
Zkrátka 10/10, tak jak je u Pixaru zvykem, jejich filmy mají i něco navíc, nějakou přidanou hodnotu, nějakou myšlenku. Zkrátka něco, nad čím se po skončení filmu třeba i chvíli zamyslíte a nebo vám jen z jistotou upadne slzička... A tento film nebyl výjimkou, ba naopak. Témata, jako znečištěná planeta, čím dál více lenošící lidstvo s tabletem před obličejem, nežijící v realitě je vlastně stále aktuální téma (i po 16 letech, co byl film vydán). A když bych měl zmíňit čistě tu dějovou linku, tak ta je, opět, jak je u pixaru zvykem 10/10. Je vlastně až neuvěřitelné, kolik emocí jsou schopní na robůtkovi vyvolat za použití minimum slov. Jednoznačně doporučuji!
Izmo1_2_3_
Izmo1_2_3_
1 157 bodů
10
Film jasně naznačuje, jak dopadne naše Země, když se oni nepostaráme. Tady je vše dokonale uděláno - ztvárněno. Zaujala mne hlavní postava- robot který ani moc nemluví, ale i tak ji považuji za postavu která řekne nejvíc. Nechová se jako ostatní roboti. Já- Vall-i je jedinečný tak jako jako Eva, svojí lidskou a současně robotí inteligencí. Prostředí je depresivní ve vykreslení stavu planety, kdy naše Země dopadne takhle, (což je dost velká drsná, představa která mě děsí dnes a denně). Film souvisí s drsnou budoucností, pokud lidstvo nedojde k osvícení. Jedna věc, moc, nechápu proč na ČSFD není napsáno mezi ostatní žánry u tohohle filmu Romantický, protože tohle je můj nejoblíbenější romantický animovaný film všech dob. I když film ukazuje to, jak naše Země dopadne, tak je to propojené s romantickou stránkou tak i s z vesmírnou Odysseou. Romantika jako hrom , hlavně to jiskřeni(doslova), mezi dvěma roboty. Naše planeta nemusí takhle dopadnout když se o ni postaráme. Film pochází s dílny Pixaru který má velice dobrý scénář, což taky platí u filmu Ratatouille, Vzhůru do oblak, Úžasňákovi a Toy Story 3, jinak hodnotím: Animace 10/10 Postavy 10/10 Příběh 10/10 Romantika 10/10 Celkově hodnotím ⭐⭐⭐⭐⭐ 10/10
Enon
Enon
1 096 bodů
10
Mě to bavilo. Krásný příběh a přesto že Wall E neřekne skoro ani slovo po celou stopáž filmu tak přesně víte co cítí a o co mu jde. Opravdu krásná pohádka, kterou by měl svým dětem pustit každý správný rodič. 10/10
SlavekMDFK
SlavekMDFK
1 021 bodů
10
Moje nejoblíbenější PIXARovka, miluju ji od mala kdy vyšla.
Niks
Niks
619 bodů
10
9/26 Wall-E (2008) - Tak tohle se Pixaru opravdu povedlo. Wall-E je k dnešnímu dni pravděpodobně nejponurejší a taky zároveň jedna z nejkrásnějších Pixarovek, které kdy vyšly. Příběh nás zavádí do budoucnosti, kdy se země stala neobyvatelnou, kvůli znečištění. A tak byli lidé posláni do vesmíru na dobu, jenž byla určena na pouhých pět let. Jenže více než sedm set let uběhlo, a nic se nezměnilo. Na planetě zemi zůstal pouze malý robotek Wall-E a jeho kamarád šváb. Jednoho dne však na zem přiletí modul, který na zem vysadí EVE, sondu, jenž má najít rostlinu a donést jí zpátky na hlavní loď, která pak za pomocí autopilota doveze loď zpátky na zem. Děj samotný odsýpá velice rychle a je fantasticky odvyprávěný. Probírá otázku znečišťování naší planety, ale taky běžnější témata, jako například lásku, přáteství, anebo třeba lidskou pohodlnost. Taky zde dostanete na konci poučení, v podobě "Pečujte o vaši planetu dříve, než bude pozdě". Humorem celý film pak šetří, což je tady spíše klad. Postavy jsou výrazné, mají skvělé a nápadité designy, z kvalitně zpracované "mimiky" robotických postav cítíte přesně to, co právě prožívají, a hlavně ústřední duo hrdinů má mezi sebou perfektní chemii, kterou považuju za jednu z nejlepších, kterou jsem kdy viděl. Pasažéři vesmírné lodi jsou pak celkem na jedno brdo, ale to není na škodu. Dokáží bavit, nejsou otravní a jsou sympatičtí, stejně jako všechny postavy ve filmu. Záporák je pak silně inspirován palubním počítačem HAL9000 z Vesmírné odysey a přišel mi parádní, protože nebyl prostě jen zlý, vlastně nebyl vůbec zlý, jen tvrdohlavě dodržoval jemu dané instrukce, což je celkem netradiční u záporáků ve filmech. Vizuál je pak opět to nejlepší, co se dalo v roce 2008 v kinech najít. Nic není položené jen tak, vše má své místo a je vyrenderováno naprosto perfektně. Každý odlesk, každý stín, každá textura, prostě všechno. Animace samotná je plynulá a působí velice přirozeně. A k soundtracku řeknu jen to, že je velice epický a moc se mi líbil. Hezky podtrhával atmosféru celého filmu a pocity postav na scéně. 10/10
JiříP
JiříP
140 bodů
8
Bohužel dost pesimisticky popsaná (ale možná) budoucnost lidstva jak si zaneřádit planetu. Ať se malý WALL-E dělá co může, na tenhle binec prostě nestačí. Nicméně je třeba ocenit optimismus tvůrců, že si příroda nakonec poradí sama a navracející se obézní lidstvo bude muset přiložit své tlusté pracky k dílu.
vladka-dina-tachovska
109 bodů
8