83%

Komentáře a recenze 32

Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
8
Pixar se zase vytáhl a stvořil film s tou nejhezčí a nejdokonalejší animací, kterou jsem zatím u animáků viděl. Příběj je naprosto triviální, ale jen přece je to pro děti, takže se určitě pobaví, i já se pobavil, Wall-E je sympaťák a scény sním jsou geniální, pobaví ze všeho nejvíce. Škoda jen, že film má až moc dlouhou stopáž, ve které se ještě k tomu moc nemluví, takže občas i nudí. Jinak jde samozřejmě o milý film pro děti, u kterého se samozřejmě pobaví i dospělí.
kedl
kedl
6 380 bodů
5
Jeden z těch lepších animáků.
jirka26
6 288 bodů
7.5
Skvělí anikák pro celou rodinu.
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
8.5
pěkný příběh, který je strašně hezky zanimovaný.
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
9
Já osobně animované filmy až na vyjímky nemusím, proto to hodnotím podle toho co řekne můj bratr (10 let). Zkombinuji své pocity a přídám jeho bylo to dobrý/bylo to na prd ---> z toho vznikne mé hodnocení v %, ale jako podstatný bod animáků beru kouknout jako celá rodina, nebo nedoporučuji koukat vůbec. Proto tento komentář použiji u většiny animáků, jen u opravdových vyjímek hodím něco více obsáhlého. Souhrn: Pro děti ideální.
bidlobox
3 802 bodů
8.5
Jeden z mých nejoblíbenějších animovaných filmů (nejen) od Pixaru navazující na tradici sci-fi veseloher o robůtcích, mezi něž patří například Číslo 5 žije. Uklízecí robot VALL-I je podobně roztomilý, jako byl Číslo 5. Film je plný gagů a odkazů na film Hello, Dolly. Jediné, co je otravné, jsou tlustí Američani na palubě kosmického hvězdoletu letícího zachránit zdevastovanou Zemi.
Sunny5
Sunny5
3 178 bodů
10
Překrásný animák s naprosto dechberoucími obrazy vesmíru, ale i Země. Už jen první příjezd malého uklízecího robotka mě naprosto dostal. A co pak teprve, když se Vall-I vydá do vesmíru za svou milovanou roboticí. Navíc se tento animák může pochlubit i naprosto kouzelnou hudbou, která mi v hlavě hrála ještě dlouho po shlédnutí filmu.
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů
8
Pěkný a originální animák!
sQelle
sQelle
2 814 bodů
4
Moje nejodkládanější pixarovka, kde jsem tak nějak už tušil předem, že to nebude nic pro mě. Animace a prostředí zvládnuté, jako vždy u Pixaru, mistrovsky, ale to je tak všechno. Příběh možná vhodný pro Prima Zoom, ale mišmaš postapo, scifi, degenerace lidí a ekoaktivismu je prostě těžce stravitelné sousto.
2 487 bodů
10
10/10