Komentáře a recenze 37

9.5
První pravdivý film o drogách který mnou otřásl. Od tohoto filmu sleduju kariéru Ewana McGregora i Dannyho Boyla. U mě dobrý...
Pedro24
Pedro24
1 504 bodů
9
Na otázku: ,,chceš někdy zkusit drogy?”, Odpovím: viděl jsem Trainspotting, ne díky. Asi nejlepší vykreslení toho, jaké drogy doopravdy jsou, dá se říct že mi to chvílemi připomínalo Ritchieho styl režie. Ideálně odvyprávěno, shrnuto do 90 minutek, úplný ideál.
Fxxx
Fxxx
1 411 bodů
8
Abych to shrnula, tak vyprávění hlavního hrdiny v průběhu celého filmu byl dobrý tah. Výběr herců taktéž nemohl dopadnout lépe. Nakouknutí do party feťáků a jejich problémů byl realistický, navíc atmosféru podtrhoval hodně dobrý soundtrack, sice je Trainspotting trochu nadhodnocený, ale rozhodně patří co se týče vyobrazení života drogově závislých mezi ty nejlepší.
hovorkok
hovorkok
647 bodů
5.5
Úplně nechápu vysoké hodnocení tohoto filmu. Všichni o něm mluví jako o perfektním filmu o drogách, tak by člověk čekal opravdovou pecku. Ale to, že tam stále jen leží na zemi, pak se jeden vyléčí a ukradne "kámošům" prachy, mi přijde jako sakra chudý děj, obzvláště k tomuto tématu. Tři hvězdičky jen díky McGregorovi a jeho obzvláště nechutné scéně se záchodem.
milda.sleha
411 bodů
10
film, který udělal ewana mcgregora a upozornil i na roberta carlyleho... jako tehdejší ředitel protidrogového centra mohu potvrdit, že jeden z mála filmů, který bavil mě i mé klienty... :m))
Pegas1632
Pegas1632
299 bodů
8.5
Film který vlastně nechcete vidět pro jeho syrovost, ale musíte vidět pro jeho humor z drsného prostředí drog. Dnes již kultovní záležitost. A fantastický soundtrack jen podkresluje genialitu tohoto snímku. Každý si vzpomene na scénu se záchodem a miminem.
Matty
Matty
180 bodů
10
Výborný, stylový, až kultovní film. Zobrazující lidské možnosti v té nejotevřenější a vizuálně hodně bohaté míře. Ukazuje a popisuje boj člověka a všechna jeho rozhodnutí zužovaná nepředstavitelným množstvím překážek, zanechat svinstva a přiklonit se k druhé straně. Co si divák může opravdu plně uvědomit v závěru – „ze sraček do sraček“ – to je tedy pointa celého filmu. Stačí si jen vybrat, do jakých chcete. Je totiž přece jedno, jestli si celý den pícháte a pak kradete, nebo žijete ten typický, nudný, průměrný, televizní a stupidní život. Super herecké sestavení.
Režisér
Režisér
179 bodů
9
Jen to mimčo nemělo možnost volby... Dobrej film, šlapal a neobtěžoval "artem", hodnotím vysoko.
fogs
131 bodů
10
Vidět tenhle film znovu a dokonce na filmovém plátně v kině pro mě bylo neuvěřitelným zážitkem. Skvěle propracované postavy, vynikající humor, skotský přízvuk - to všechno filmu dodalo jeho kouzlo, které mi v dnešních filmech často chybí. Ačkoli film pojednává o nepříliš líbivém tématu - drogách - a ke konci pomalinku klesá jeho rychlost a spád, je to film, který zaujme a jen tak se vám z hlavy nevykouří. Právem patří do mé 10 nejoblíbenějších filmů :)