Komentáře a recenze 14

4
Jednou to přijít muselo.Film je předvídatelný a nudný.Nejlepší scény jsou s horskou dráhou a v soláriu.Jsem zklamaný.
Tomas_313
Tomas_313
1 197 bodů
4
Slušně řečeno, je to hrozná ptákovina. Třetí díl postpubertální pseudo - hororové série nepřináší nic nového, celá kompozice je naprosto identická jako v minulých dílech - prvotní pohroma a následovné systematické vraždění přeživších, kteří si i přes stálé upozorňování hlavních hrdinů nechtějí nechat připustit, že smrt se nedá tak lehko oklamat. Herecké výkony jsou vzhledem k danému žánru průměrné až na hlavní dvojici hrdinů v podobě Mary Elizabeth Winstead a Ryana Merrimena, kteří herecky vyčnívají. Co se týče samotné charakteristiky postav, je skupinka puberťáků tvořená klasickými příklady středoškolských sort - nabuzený kulturista, nablblé fifleny ověnčené velkými vnady, úchylný podivín a emo vědátor ( dobře, tohle není úplně typické ). Hlavním faktorem úspěchu pro celou sérii jsou složitá úmrtí povětšinou spojená s nakumulováním malých chybiček, které vyplynou v dlouho očekávanou, leč překvapivou smrt. Všechny ostatní scény jsou vlastně zbytečné, pro diváka extrémně nezáživné a vyplněné debilním scénářem i na poměry hororu pro teenagery. V porovnání s prvním dílem se moment překvapení vytrácí a samotná úmrtí jsou spíše groteskní. Vlastně bych chtěl zažádat o pozměnění žánru z hororu / thrilleru na bravurní komedii, protože některé scény jsou natolik přihlouplé, že jsem se často místo hysterického strachování o bandu puberťáků řechtal nad jejich tragickými osudy. 40%
Peter12
Peter12
810 bodů
5.5
Na jednotku to nemá ale je to pozerateľné. Mňa ta krvavá scéna zo začiatku dosť bavila,ale ako celok je to slabšie o dve úrovne. Hlavne je to už opozerané a vraždy tiež nie sú nejako originálne,ale musím spomenúť že je to tretí diel,tak si myslím že je to už samozrejmosť,že nemá čo nové ponúknuť.A správanie postav je stále o tom istom a už je to až trápne.
Dzany
Dzany
408 bodů
7
Nebýt tak absurdních smrtí, tak by trojka měla potenciál být nejlepším dílem. Má jako jediná slušně hrající a sympatickou hlavní dvojici, přiměřeně morbidní atmosféru a, sice ničím nepřekvapující, ale 'pěkný' konec.