Komentáře a recenze 44

9
Podle mě jeden z nejlepších 3D animáků vůbec. Nadupaný od začátku až do konce vtipem a akcí, známý a oblíbený námět vyprávěný originální formou a kolem toho všeho nádherná animace.
Jonák
Jonák
1 683 bodů
8
Stereotypní, leč krásný příběh, který se mi velmi líbil. Animace též dobrá, konkrétně skvělé zpracování soubojů a jakékoli akce. Troufám si říci, že ačkoli jsou ve filmu hlubší poselství a myšlenky, tak film stejně ocení spíše děti. Aktuálně sleduji (postupně) různé DreamWorks filmy, a našli se jiné, které mě oslovili více.
  • Kvalitní animace, skvělé zpracované akce a boje
  • Hlubší myšlenka
psico
psico
1 671 bodů
8.5
Tlustý panda karatistou. S animákama se roztrhl pytel ale co? Já se rád kouknu na nějakou (i tu "akční") pohádku.
Bordoshut
1 647 bodů
8
Recenze na animovaný film Kung Fu Panda: Úsměvná rodinná podívaná o dospívání a hledání sebe sama, která místy rozesměje a jindy zase citlivější povahy dožene k slzám. Nesnaží se vám věšet bulíky na nos, dělat, že je něco víc, než přesně to, co vám ukazuje, je přímočará. Ani jí nejde o to vás oslnit detailní animací scenérií, propracovaností jednotlivých scén. Sází spíše na hravost, originalitu kung-fu soubojů a důvtip. Její hlavní poselství se nese v duchu víry v sebe sama, kterou staví nade vše. Citlivě otevírá i témata otcovství či rivality. Je zkrátka přesně tím, čím být má – Kung-fu Pandou.
ladynka
ladynka
1 201 bodů
10
Pro příznivce martial arts jako já jde o výborný bojový film s řadou odkazů a parafrází, které dojdou opravdu jenom "zasvěceným". Nehledě na jednoduché vtípky pro děti (pády apod.) je tu řada situací, které potěší právě fanouškovské srdce (prohlídka suvenýrů - takhle teď chodím okukovat 2 DVD Fist of Legend :-), ale počítá i se znalostí prostředí a fintiček klasických kung-fu filmů (schválně, komu připomněly ty misky Školu hada, výcviková místnost Shaolin Temple a Pět postrachů je bez komentáře :-)
Izmo1_2_3_
Izmo1_2_3_
1 157 bodů
10
Další film který má opravdu úžasné akční momenty které patří mezi ty nejlepší které jsme mohli kdy vidět, akorát úplně na konci filmu mě akce přišla dost slabá, některé akční momenty byly dokonce aji trochu vtipný, což se moc nestává u akčních filmů, tak i animace patří mezi ty nejlepší které kdy DreamWorks udělal ale kde se to ještě povedlo o něco dál tak je to aji u filmu Jak vycvičit draka tak i Princ Egyptský, postavy mají hloubku ale když vyjádří hloubku tak zase dlouho trvá než zase ukážou, i když postavám dlouho trvá než ukážou svojí hloubku tak jsou velice dobré, tak i záporák který tomu taky pomáhá, protože je velice drsný, ale ve druhém díle je ještě o něco lepší záporák který patří mezi nejlepší záporáky DreamWorks, taky je tady aspoň nějaký důvod proč je zlý, což je další plus a potom je tady hudba která tady opravdu sedí k prostředí, tak i k určitých momentů co se děje, hodnotím: Animace 9/10 Postavy 9/10 Příběh 9/10 Akce 9/10 Celkově hodnotím ⭐⭐⭐⭐⭐ 9/10