69%

Komentáře a recenze 23

Pas
Pas
6 225 bodů
4.5
Jezero spratků Průměrná žánrová záležitost i když koukatelná. Slabý nelogický scénář, okatě vykonstruovaný děj plný "náhod", plytké postavy na kterých vám prostě záležet nemůže, brutalita maskovaná za háv realismu. . Kelly Reilly hlavní roli nezvládla, ale zase to není jen její chyba - režisér a scénárista v jedné osobě ji v tom zdatně pomohl. Lepší atmosféru má i ledajaký b-čkový horor, banda výrostků mě vážně neděsila a ani snaha děj gradovat tupým naháněním a pochybným jednáním postav mi nepřišla ku prospěchu.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
8
Aneb jak se Cook ze Skins totálně zbláznil a začal vraždit lidi. K němu se ta role naprostýho grázla strašně hodí. Film je od začátku do konce napínavej a nutí vás přemýšlet co se stane dál, a kdy už konečně všichni chcípnou. Naštvalo mě pár nelogičností ale to se dá odpustit. Normálně by ten chlap už dávno chcípnul na otravu krve, ale kdo by na to potom koukal že? Film už jsem viděl před nějakou dobou ale je tu scéna, kterou mám zarytou hluboko do paměti. A to je scénka s tim malým cigánem. Ta mě vážně dostala a čuměl jsem na ní s otevřenou pusou. Konec jsem tak trochu předpokládal. To nebylo nic nového,ale film celkově potěšil hlavně díky atmosféře a té rychlosti, kterou se vše řeší. Nikde se nic nenatahuje a nikdy se mi nestalo, že bych se nudil. Kvalitní Thriller s dobrými herci a dobrou atmosférou. 80%
blazma
blazma
4 928 bodů
6
Byl jsem na vážkách jak tento snímek ohodnotit, 3 nebo 4 hvězdy.. nakonec volím ten průměr, i přesto, že film byl zážitkem.. Téma kde dospívající teenegeři jsou takto agresivní a bohužel, tak trochu podléhají agresivnímu a duševně nemocnému ''alfa'' vůdci je docela reálná i v dnešní době. Film byl zajímavý, strach a soucit s hlavním párem jsem tam našel, i nenávist k hlavnímu záporákovi.. Konec byl rozhodně hodně emotivní a školující v tom kolik rodičů by možná uvažovalo podobně, vezmeme-li v potaz, že rodina byla celá docela agresivní.. což mělo za důsledek i hlavního záporáckého teenegera. Zajímavý kousek.
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
2
Můj bože! Nedá se říct, že by ten film v člověku nevyvolal žádné emoce. Až na to, že jsem si připadal jako by se ze mě někdo snažil udělat totálního debila. Takhle hloupý scénář jsem fakt vzhledem k hodnocení tady nečekal. Pochybuju, že by byl někdo tak hloupej jako hlavní hrdinové filmu. Neodpustím si drobný SPOILER. Do nebe volající byla například část kde se týpek zaklíní po té kolizi se stromem v autě a ženská utíká pro pomoc. No a co udělá?? Usne hned za rohem. Kdyby to byl jedinej kiks tak budiš, ale když o pár minut později hledá někde v lese pomocí bluethoothu nejbližší telefon který by jí případně pomohl tak naprosto "nečekaně" jedinej kterej široko daleko najde je toho nej bastarda z tý bandy! Samozřejmě že mu pošle zprávu, že je zdravá a téměř za rohem! KONEC SPOILERŮ. Tento film prostě co se blbosti týče nemá naprosto žádnou konkurenci. 1* 15%
evismaior
evismaior
4 254 bodů
5
Střet mileneckého párečku s místní násilnickou pubertální bandou u romantického jezera se mění v drsnou vyvražďovačku. Poněkud nesympaticky namachrovaná Fassbenderova postava, která místo toho, aby hledala klidnější místo na zamilovanou dovču, trpí potřebou jít si to s mládežníky vyříkat, je předem odsouzena k zániku. Postava Kelly Reilly jeví už od počátku mnohem větší smysl pro realitu a způsob, jakým tváří v tvář násilí gradují i její vlastní temné stránky tryskající z prosté touhy přežít, to bylo asi to jediné, co mě přimělo film dokoukat, čehož jsem s ohledem na závěr, který zase hrdinčiny "schopnosti" naprosto shodil, docela litovala.
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
7
Britský horor mě baví a tenhle je v nevídaném tempu,který diváka vtáhne do dějě a do závěrečných titulků nepustí.Velmi silně deprimující,zběsilost,strach v útěku v lese s Kelly Reilly,která zahrála výborně a táhne celý film s mladým Jackem O'Connellem vůdcem teenegerů.Zběsilý útěk,kdy se divák otáčí za svý záda a závěr-SPOILER:(obět se dostane do nesprávných rukou,ale vždy to nemusí dopadnout dobře).Ikdyž tentokrát jsem to Kelly nepřál.
karlik4801
1 942 bodů
8.5
I divák který nemá rád hororvý žánr, by tento film neměl vynechat. Dva sympatičtí hlavní herci, hlavně Fassbender, se ocitnou ve velkém problému. Hrozně moc mě to nadchlo, jsem rád že takový film vznikl. Kvalitní horor plný dětských psychopatů. Jednají tak jak by takovýhle magor jednal a hlavní prchající herečka je snesitelná. Taky nedělá kraviny a dělá to co by nejspíš normální a zamilovaný člověk udělal.
Duffman97
Duffman97
1 618 bodů
10
Tak tohle byl rulez.Horor který se nebojí ničeho.Hlavně dělat z dětí bezcitné svině.Hlavní dvojice je sympatická a děti zvládají role záporáků také dobře.100%
Dellanir
Dellanir
1 395 bodů
2
Těmhle kravinám se povětšinou úspěšně vyhýbám,motivovala mně jenom účast Fassbendera. Velice jednoduchý příběh by mi ani nevadil, ale to chování postav, které bylo absolutně scestní mně dohnalo až k tomu, že jsem začala fandit skupince nudících se spratků, ať už proboha tu krávu zamordují.
Bublaga
Bublaga
252 bodů
7
Slunění u vody už nikdy nebude jako dřív. Bát se nebudete, ale nepříjemnému mrazivému pocitu se nevyhnete. Víkend, který měl pro dvojici skončit sladkým ano, se zvrtne v boj o život. Je totiž vtažená do řetězce činů, na které pouhá omluva nestačí. A nabízí tak odpověď na otázku: kde se bere zlo. To niterné, násilné. Nemůže mě nenapadnout další násilí věnovaný film - Funny Games / Funny Games USA. V případě Jezera smrti pár začne terorizovat místní omladina. I v tomhle případě vás nejednou napadne: je, nebo není film natočený podle skutečné události? Cením, jak se ústřední herecká dvojice (Kelly Reilly, Michael Fassbender) ušpinila. A to doslova. Bláto, listí, krev. Ozvat se, nebo to nechat plavat? To je oč tu běží...