Komentáře a recenze 28

8
animák mého děctví :)
Jonák
Jonák
1 665 bodů
8
Snad neikoničtější pixarovka, která kdy vznikla. A to ještě v roce 1995. A na tyto poměry spolu přinesla mnoho nového, nejen že se pixar předvedl, čeho (až neuvěřitelného a nadčasového) je schopen, jakou kvalitu animace umí vytvořit a co nejvíce - jak je se schopný každým svým snímkem posouvat dál a dál. Za toto smekám klobouk. Myšlenka - děj vyprávějící o životě hraček v nepřítomnosti dětí mi přijde super a z celého filmu mám opravdu dobrý pocit.

Každopádně asi vlivem tím, že mě toto v dětství minulo, a všechny díly Toy Story jsem viděl až jako starší, tak mám spíše radši novější díly a zkrátka jiné pixarovky, které ovšem byly součástí mého dětsví. Proto hodnotím 8/10.
Pavlína81
Pavlína81
1 576 bodů
10
Naprosto skvěla a koukatelná pohádka.
Izmo1_2_3_
Izmo1_2_3_
1 157 bodů
10
Stále nejlepší film od Pixaru, jde vidět že se na to velice soustředily, film který je po dlouhé době starý vypadá stále dobře a to v kvalitě tak i v animaci která sice zestárla ale stále funguje, jako mé vzpomínky na to jak jsem na tenhle film koukal odmalička, dvě hlavní postavy stále fungují jako tým který se ze začátku nenávidí ale potom se zbližují je sice klišé ale co už je to první 3D animovaný film na světě, takže tohle klišé tolik nevadí, tenhle film je stále kreativní v příběhu tak i u postav které jak dlouho známe, jinak hodnotím: Animace 9/10 Postavy 10/10 Příběh 10/10 Celkově hodnotím ⭐⭐⭐⭐⭐ 10/10
Deusmachin
831 bodů
10
Po niekoľkých rokoch som sa na to pozrel znova sa snáď ako po prvý krát. Filmy od Pixaru nestarnú, obzvlášť tento. Už zo samotného faktu že pomohol spopularizovať 3D grafiku a vytvoril revolúciu by som mu napálil pätikvalt. Neskutočná kreativita a nápaditosť tvorcov je k nezaplateniu, čo je vidieť už v Sidových hráčkach v izbe. Do teraz si stojím za tým že je to najzábavnejší diel celej serie, jehož humor pramení z fantastického hlavného dua a ich haštereniu, ktoré ale vyústi v emocionálnemu rozuzleniu na konci, a tiež aj z ostatných, teraz už ikonických postáv. Revolučný a vo svojom žánri kultový snímok. 9,5/10
David Ženíšek
David Ženíšek
662 bodů
9
Revoluční animák který jako první se rozhodl být 3D a ačkoliv dnes ta snímaná animace nevypadá tak dobře, dřive to určitě bylo navrcholu všech animací a i ostaní věci kromě revoluční animace jsou skvělé. Zkrátka animák od Pixaru jak se sluší a patří.
Niks
Niks
619 bodů
10
1/26 Toy Story (1995) - I po více než 25 letech stále skvělý film. Už tehdy lidé z Pixaru dokázali, co v nich je, a dodali nám velice zábavný a kouzelný snímek o přátelství, závisti a o strachu z nového, dosud neznámého. Film má příjemné tempo a i přestože není dlouhý (cca. 80 minut), tak dokáže výborně budovat vyprávěný příběh s elegancí (Ač je teda samotný příběh lehce přihlouplý). Vizuálně je sice Toy Story z dnešního pohledu už trochu zašlé, ale když vezmeme v potaz rok, ve kterém snímek vyšel, tak bych vizuál nazval (na tu dobu) úchvatným. Soundtrack snad asi ani nemusím zmiňovat, jelikož je dnes už víceméně legendární. A nakonec dabing, ten je taktéž skvělý, ale zrovna u prvního dílu se spíše přikláním k českému dabingu, který mi přišel lepší. První film je tedy za mnou a dvaadvacet dalších zbývá. Nicméně, první Toy Story považuju za skvělý celovečerní debut pravděpodobně nejvýznamnějšího animačního studia současnosti, který sice nebyl dokonalý ve všech aspektech, ale definitivně splnil to, co od Pixaru očekáváme. 9/10
Fargotroniac
Fargotroniac
138 bodů