Titanic

85%

Komentáře a recenze 93

mil78
384 bodů
9
Absolutní klasika. Jeden z mezníků žánru katastrofických filmů i velkých melodramat typu Jih proti Severu. James Cameron příliš neumí psát dialogy a i zde přivlastnil hrdinům některé manýry soudobých akčních filmů, podívaná je to ale mimořádná.Výkon tehdy nenáviděného DiCapria už tenkrát skvělý.
Stoupa34
270 bodů
10
Nádherný film, překrásné zpracování, silný děj. Doják, který i po mnoha shlédnutí vyloudí slzičku.
Petron
Petron
264 bodů
9
lenka234567
lenka234567
250 bodů
9
K tomuto filmu nejde co dopsat prostě trhák století.=D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D
Martina291086
Martina291086
239 bodů
9
Přiznávám zcela bez mučení, že jsem nikdy nebyla fanoušek DiCapria a když v závěrečné scéně zemřel, nechápala jsem, proč každá ženská v tom kině brečí jak želva... S odstupem času musím říct, že Leo a Kate jsou Jack a Rose a naopak. Nedovedu si představit nikoho jiného do těchto rolí a smekám pomyslný klobouk nad všemi tvůrci, kteří tak věrohodně vytvořili Titanic... Nemusím být fanoušek ani jednoho z nich, ale kdybych neuznala, že Titanic je jeden z nejlepších filmů nejen své doby, byla bych totální barbar... A jestli mi Kate v této roli přišla naivní a ukňučená béčková herečka, která to bude vždycky hrát na svůj vzhled a své přednosti, tak jsem se ale šeredně spletla! Jedna z těch celebrit, které můžeme právem nazývat PANÍ HEREČKA...
Hazel
Hazel
221 bodů
10
Nikdy jsem snad žádný film nemilovala tolik, jako právě Titanic. Je pro mě srdcovou záležitostí, kterou mi nikdo nikdy neznechutí a neodradí mě od toho, abych si ho minimálně rok co rok pouštěla znovu a znovu. Nastartoval mou vášeň zajímat se o tragédii známé lodě do hloubky. A to rozhodně nejsem jediným případem. Od té doby jsem se o Titanicu dozvěděla hodně. Studovala jsem z internetu, dokumentů, naučných knih a dalších zdrojů, jakým byla třeba nedávná pražská výstava. A s každým zhlédnutím jsem si toho uvědomovala více a více. Mohla bych ten film dabovat, protože jsem ho viděla tolikrát, že ho umím nazpaměť. S tímto filmem jsem se také zamilovala do Leonarda DiCapria, který bude mou láskou už navždy. Ke konci samozřejmě přijdou slzy, jak je u tohoto příběhu klasikou... Miluji ten příběh. Tu atmosféru... A James Cameron dle mého stvořil něco, za co ho nejde dostatečně ocenit. Ani 11 Oscarů nevyjádří to, co pro mnohé lidi tenhle film znamená... "Když skočíš, já taky. Pamatuješ?" - Rose poté, co vyskočila ze záchranného člunu. "Máte talent, Jacku. Opravdu. Vnímáte lidi." "Vnímám Vás." "A?" "Neskočila byste." - Jack s Rose na palubě Titanicu. "Umřeš, jestli neutečeš. Možná ne hned, protože jsi silná, ale dřív nebo později ten oheň, co tolik miluju, Rose - ten oheň dočista vyhasne." - Jack Rose "Víte, mám čistý vzduch v plicích a skicák a papíry. Rád se probouzím a nevím, co bude, koho potkám nebo kde skončím. Nedávno jsem spal pod mostem a teď jsem tady: na největší lodi na světě a piju šampaňský s fajnovkama. Život je dar - nemám v úmyslu ho promrhat. Ať každý den stojí za to." - Jack v jídelně v první třídě. "Běžte pryč. Rozptylujete mne." "Nemůžu. Já už jsem v tom, a jestli tam skočíte, budu muset za Váma. Jak jsem řekl: nemám na výběr." - 1. setkání Jacka a Rose na zádi lodi. "Až připlujeme, tak odejdu s tebou." "To je šílený." "Já vím. Nedává to smysl. Proto tomu věřím." - Rose a Jack "Kam to bude?" "Ke hvězdám..." - Jack a Rose v automobilu. "Ty se odsud dostaneš. Ty budeš žít. A budeš mít kupu dětí. Umřeš jako stará paní v teplé posteli. Ne tady. Ne dneska. Rozumíš mi? Slib mi, že se odsud dostaneš. I když to bude beznadějný. Teď mi to slib, Rose. A na ten slib nikdy nezapomeň." - Jack v oceánu před svou smrtí.
kominice
205 bodů
10
Nádherný film, krásně zahraný, úžasná hudba... Tenhle Titanic se prostě musí vidět.
Mikulda11
Mikulda11
183 bodů
10
prostě klasika, kterou viděl snad každý :)
renata-kamenska
renata-kamenska
138 bodů
Tak tento film mám moc ráda viděla jsem ho mockrát a mám ho i dima prostě je super i herecké obsazení takže kdo jste ho neviděl tak doporučuji opravdu stojí zato ho vidět celkově prostě super i ta romantika tam je takže takto Leonardo je moc fajn i v jiných filmech kde hraje
Dominika1
Dominika1
135 bodů
8
Romantické drama, které při každém zhlednutí rve srdce, nenápadné vtípky, které až v divákově dospělém věku ukážou, jak komplexní Titanic vlastně je a hlavně Cameronovo životní dílo. Až s pořádným, za chvíli už dvacetiletým odstupem a odezněním posledních zbytků nezvladatelného hypu z přelomu století, lze naplno docenit velikost celé podívané. Nepotopitelné, nezapomenutelné a prakticky bezchybné. A nemám sebemenší pochyby o tom, že bude růst i dál.