Grindhouse: Planeta Teror

71%

Komentáře a recenze 14

47 088 bodů
7.5
Grindhouse vznikl ze šíleného nápadu a podle toho taky celý film vypadá. Vše je maximálně šílené,přepálené a herecky vyhnané do extrému. Nic není nemožné,takže když vidíte holku bez nohy jak si nasadí protézu - zbraň,tak si jen řeknete ok proč by ne. Nechybí množství prapodivných,ale zábavných dialogů,hromada nechutností a krve.
8
Stylové, zábavné, ale bohužel silně na jedno použití. Podruhé už to jen nudí. Zatímco takového Desperada můžu vidět zas a znova, tady už druhé zhlédnutí nemá co nabídnout. Čtvrtá hvězda čistě proto, abych podtrhl rozdíl mezi nudným Autem zabiják.
7
Čestný vládce brakového filmu, který má spoustu nápadů, dravé tempo, krásné holky a sympatický cast. Ale je to současně taková blbost, že se o postavy nemůžeme absolutně strachovat a v tom šíleném neosobním světě se nemáme coby duševně zdraví diváci čeho chytit. Někteří aktéři jsou sami o sobě skvělí (hlavně bratrská dvojice šerif - řezník) a jako pocta trash kinematografii byl námět vyždímán bezesporu na maximum, ale to pravé cinefilní uspokojení a elegance, přítomné v příbuzném Death Proof, tady většinou schází. Více než ke klasikám totiž Rodriguez odkazuje právě k Tarantinovi nebo sám na sebe a vytváří sice zábavný, ale obtížně akceptovatelný tematický vesmír.
8.5
Perfektně nechutný, drsný film plný hlášek a dostatkem krve. Humoru je zde tak akorát a celkově toto dílko pobaví.
9 025 bodů
8
U Grindhouse Auta zabijáka jsem to pojal, co musíte splňovat, abyste se na toto mohli podívat a zde to udělám stejně. 1)Jste velký fanda Rodrigueze. 2) Nevadí vám přehnaně moc krve 3) Máte silný žaludek. 4) Skousnete přehnanou přehnanost (noha = útočná puška mluví za vše) 5) Žerete filmy o zombie. PS:Varuji, ale raději u tohoto filmu nic nejezte. Možná spíš pijte kolu, ta je dobrá na žaludek (Hlavně u Tarantinova camea). Uvidíte, pochopíte. Jinak se jedná o podobný úlet, jako je Od soumraku do úsvitu, jen zvětší dávkou ujetosti. PPS: Trailer na Machetu byl úžasný, jen škoda, že realizace dopadla trochu jinak.
jay.lee
jay.lee
7 487 bodů
10
Vítejte na planetě,...planetě, kde vládne TERROR!
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
10
Buď 5 nebo odpad. Tak tedy po dlouhém váhání dávám 5. Je to sice nechutná záležitost, ale náramně jsem se u toho bavil.
kedl
kedl
6 380 bodů
7.5
Když pominu fakt, že se mi v určitých částech tohoto filmu udělalo špatně, tak musím říct, že jsem se celkem i bavil, filmy se zombie námětem celkem můžu. A v porovnání s Autem zabijákem se tady toho stane za 10 min víc než tam za celý film, což oceňuji.
mojmir.sedlacek
6 033 bodů
6
5 hvězdiček se může leckomu zdát trochu moc, i já jsem dlouho dumal, zda-li by 4 nebyly vhodnější, ale prostě to nešlo jinak... Geniální originalita pánů Tarantina a Rodrigueze, která je vedla k vymyšlení a natočení těchto filmů, si opravdu zaslouží jen ten největší respekt. Pocta béčkovým hororům o zombících se v Rodriguezově podání nese ve velkém akčním stylu, kdy divák nemá ani chvilku oddychu -> bod. Dobře zvolení herci (nádherná Rose, stálice jako Bruce nebo QT) -> další bod. Perfektně přehnaný naturalismus, výborné natočení s oldschool-lookem, samé fuckovací či vtipné scénky, ... -> body, body, body... A konečně zařazení trailerů na fiktivní filmy - dokonalý tah, vytahující mé hodnocení na finálních 5. "The Women-Werewolf of the SS" a "Don't" jsou opravdu k popukání!:) EDIT: Po pěti letech znovu viděno a musím jít s hodnocením hned o dvě hvězdy níž. Ty mé chvalozpěvy byly přehnané. Zábavné to sice je, ale jako celek film moc nefunguje, příběh je vyloženě pitomý, ale u Rodrigueze to nemusí být na škodu:). Přesto je to ovšem velmi zábavné pokoukání - ale jak skončí, tak si na tenhle film ani nevzpomenete...
Fanik
Fanik
3 066 bodů