Nula od Nuly pojde

68%

Komentáře a recenze 9

22 289 bodů
8
Stejně jako Dead End je to sice stupidní, ale ne debilní. A to je velká výhra. Jde o zábavný film, který si hraje s klišé žánru a je to dostatečná sranda, aby nevadilo, že mnoho věcí zde, ať náměrně, nebo ne, nedává smysl. Jen škoda, že Andrea neumí pracovat s jinou atmosférou, než s tou uvolněnou přepjatostí - pár vypjatějších momentů je poněkud zmařeno.
7
Dokonalý příklad, že i smíšením komedie a thrilleru může vzniknout skvělý a zábavný film. Tvůrci do toho šli vyloženě po hlavě a nechali všechny postavy plavat v takových sra*kách( myšleno i doslovně), že se z toho nakonec dalo vyždímat možná i více, ale i tak je toho víc než dost. No jen považte, celkem jednoduchý plán na oloupení nadrženého reverenda se nádherně zvrtne, onen kněz se ukáže být protagátorem toho nejtvrdšího porna, jeho manželka je vraždící psychopat a její tajný milenec jakbysmet. To máme rázem zaděláno na pořádně ztřeštěný a vražedný příběh. A taky že ano. Big Nothing se sice nikdy neprokope do té první ligy, jeho příběh je možná až moc přeplácaný, chvílemi dost křečovitý a v konečném součtu nepřináší ani nic moc nového, ale pořád se jedná o královsky vtipný, přiměřeně morbidní a krásně plynulý snímek s výborným hereckým obsazením. Kdybych chtěl hledat chyby, určitě bych spoustu našel, ale to si tahle komedie prostě nezaslouží..
6
Koukat se na to dalo. Taky film dobře pobavil. Divoké to jaksi až tak nebylo, za to zápletka byla na úrovni.
kedl
kedl
6 380 bodů
Opravdu pro mě velké překvapení.. Znáte to, když máte v počítači film, co vám tam nahrál jeden známej a řekl vám, že je docela dobrej..? No tak to byl můj případ :-) na csfd jsem vyjímečně nešel, tudíž jsem opravdu nevěděl do čeho jdu.. Zezačátku jsem byl docela zmaten o jakej žánr že tu jde, ale v momentě, kdy se začne kazit všechno co jde, jsem si si film jen užíval a kochal se s jakou elegancí a nadhledem k tomuhle scénáři pan režisér přistoupil. Připomnělo mi to to známe pořekadlo: " Na posranýho i hajzl spadne" :-) Verdikt: Super film, kterej si nehraje na nic víc, než vás jen pobavit.. (odkaz na matrix je toho svědkem) :-) Stopáž je přesně taková jaká má být, tudíž žádná scéna navíc ani scéna, která by se tam nehodila.. Přesně to celé funguje.. Navíc pan režižér oplývá opravdu velmi originálními nápady.. A poslední věc: " ROZHODNĚ NEBERTE TENHLE FILM VÁŽNĚ!!" Hezky se bavte.. ;-)
Standa.
Standa.
6 180 bodů
7
Přesně tyhle typy filmů mám moc rád a je to přesně pro jejich černý humor, kterého zde bylo požehnaně. Začátek byl víc, než nadějný, ale postupně to začínalo trochu opadat a z černé komedie se pomalu stával boj o přežití. Škoda toho konce, ten se mi moc nelíbil. David Schwimmer taky jednou ukázal, že není jenom Ross z Přátel a Simona Pegga nemám rád odjakživa, ale o tom se už rozepisovat nebudu, to už tady bylo několikrát.
8
Vtipné svěží a morbidní, jak jednoduché to může být.
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů
6.5
Vcelku dobrý krimi thriller,kde hraje můj oblíbenec David Schwimmer.Tento film jsem viděl před lety a docela se mi líbil.Trochu méně se mi však líbí ponurá atmosféra a trochu břitší humor.Jinak herecké výkony jsou zde celkem dobré.
mattesak
1 205 bodů
8
Ke konci to bylo zmatené, ale překvapivé. Pokud už vás taky štvou happyendy, tak tohle je film pro vás. Všechno je tam servírováno tak nějak přímo, což ani mnohé dnešní horory nedokážou. Scéna s lízátkem patří mezi to nejoriginálnější a zároveň nejzvrácenější, co jsem videl.
Prcek008
Prcek008
328 bodů
10
Film řídící se Murphyho zákonem o tom že co se podělat může to se podělá. Z něčeho co začíná jako obyčejné béčko, se vyklube necelá hodinka a půl plná vynikajícího černého humoru, několika mrtvol a naprosto nečekaných zvratů. To vše za doprovodu uderné hudby. Pro odpůrce "amerických" filmů na jedno brdo, je to přímo pohlazení po duši.