-
100%
Skvostný romantický film, který se dá bez pocitu studu vidět i po půl století. A nejen kvůli prosté zápletce s práškem na spaní a somnambulismem, který se nevyhýbá ani těm nejvýše společensky postaveným, a nádhernému erotickému pnutí mezi mužně gentlemanským Gregory Peckem a ztělesněním křehkosti Audrey Hepburnovou, ale především kvůli tomu, co tvůrci filmu ponechali nevyřčené a nevykonané. Viz vrcholná scéna s audiencí pro novináře v závěru filmu. A taky nenápadné školení v dnes už polozapomenuté novinářské etice.
-
70%
-
75%
-
90%
-
90%
Na Prázdniny v Římě jsem se těšil opravdu hodně, ale vůbec se to nedá srovnat s tím, co jsem nakonec dostal! Můžu bez váhání říct, že se jedná o nejlepší romantický film všech dob, a pořád to ještě bude slabý výraz. Nádherná Audrey Hepburn (také vám tak připomíná Natalii Portman?), sympaťák Gregory Peck a kouzelný Řím plný krásných antických památek. To je kombinace, která šlape jako hodinky a na jakou se nezapomíná..
-
90%
Tak to je film, o němž nemohu před svými staršími kamarádkami říct, že se mi to nelíbí nebo že mě to nebaví. Ty by se na mě vrhly!!! Když jsem honem nevěděla, jaký film že to mají na mysli, křičely na mě: "No přece Audrey Hepburn!" "Přece Gregory Peck!!" Tak dnes už pochopitelně VÍM!!! A zajímavé je, že na konci (jak bývá u podobných filmů obvyklé) není happyend! Řím je zde kouzelný i v černobílé podobě. Audrey Hepburnová jakbysmet! Ale co mě zvláště zaujalo, je to, že jeden ze dvou kameramanů, Franz Planer, je rodilý Čech František Plánička. (Toto jméno máme všichni spojené též se slavným českým fotbalovým brankářem!) Kromě tohoto filmu natočil s Audrey Hepburnovou taktéž oblíbený film "Snídaně u Tiffanyho", nebo snímky "Co se nepromíjí" a "Dětská hodinka".
-
100%
-
85%
Na tohle se opravdu dá koukat mnohokrát, i když téma princezny inkognito bloudící městem a potkávající švarného junáka, který ji chce nejdříve mrzce zneužít pro vlastní obohacení, leč pak se do ní zamiluje, je už léty notně provařené. Jenže Audrey Hepburn je prostě tak krásná a kouzelná, Gregory Peck šarmantní a charismatický a černobílý Řím tak skvostně nasnímaný, že se divák rád nechá znovu polapit atmosférou této filmové klasiky.
-
75%
-
100%