86%

Komentáře a recenze 29

ladynka
ladynka
1 201 bodů
8
Uhlazené prostředí jako je v tomto seriálu dokáže sice občas jít na nervy, zejména když je plné mladých, hezkých, chytrých a soucítících doktorů (idealizace jedna radost :-), ale zase dokáže fantasticky strhnout téměř detektivními zapletkami a především postavou šéfa diagnostického oddělení. Hlavní důvod, proč jsem se během jednoho týdne stala zcela závislá na tomhle seriálu, je totiž dr. House. Lékař, který je sebestředný, protivný a sarkastický, empatie je pro něj sprosté slovo a vůbec je ztělesněním všech vlastností, které by člověk v pomáhající profesi mít neměl, ale je tak neskutečně uhrančivý, že mu nelze odolat :-) 1. série (4*), 2. série (5*), 3. série (5*), 4. série (4*), 5. série (4*), 6. série (3*), 7. série (2*).
TechCluster
TechCluster
667 bodů
10
Je to můj neoblíběnjší seriál ever. Miluji to.
Ethan Hunt
Ethan Hunt
620 bodů
10
Tento seriál je pro mě srdcová záležitost a doslova mi mluví z duše. Každý díl má svůj děj, respektivě příběh jednoho pacienta, který mě dokáže nejen rozesmát, rozplakat nebo se i zamyslet nad smrtí i nad životem jestli bych něco neměl na něm změnit. Herci Hugh Laurie je ta role ušitá na míru, hlavní postava doktor House vás provází celým velkým vyprávěním o smutném životě, který by vás potkal kdybyste měli "špatnou povahu" (charakter) a též se seriál snaží poukázat na některé zajímavé myšlenky o víře a její rozpor s vědou. Málem bych zapomněl na náš legendární dabing Martina Stránského, prostě vynikající. Chápu že někomu to nemusí sedět, ale já v tom zkrátka vidím tu krutou realitu, že když nejde do tuhého, tak všichni všechno berou jako samozřejmost. Všichni lžou.
fogs
131 bodů
10
Konec? Cože? Už? Všichni lžou, takže ani tohle není konec. Ale přeci jen pokračování se k nám asi nedostane, i kdybychom hodně chtěli, jak Mick Jagger jednou řekl: "You can't always get what you want." House je velice silný charakter, kterého si zamilovalo spoustu lidí, ale doopravdy: byl to sobecký a zatrpklý zmetek, který však uměl skvěle pobavit, ale i poučit; o tom, že drogy jsou špatné! Lehce zvládl zastínit ostatní postavy, ale třeba Wilson tam byl vždycky taky a bez něj by byl House poloviční. Nakonec snad všichni odpustí, někdy zdlouhavé diagnostiky všech možných nemocí, ze kterých jde hlava kolem. Po těch 8 řadách mě stále každý díl fascinoval, takovou moc nemá hodně seriálů téhle doby. Díky a tleskám :)
Owerdos
Owerdos
109 bodů
10
Skvělý seriál ohledně lékařských problémů atd. prostě celkově zajímavý, i vývoj vztahů mezi postavami, řešení případů společně, paráda!
Radomira
Radomira
84 bodů
8
Je to magor. Nikdo z nás by takového doktora pravděpodobně nechtěl. Ale je to jednička! :D
Mocná_Nicol
Mocná_Nicol
25 bodů
7
Koukala jsem na House jako malá a koukám na něj vždy, když ho dávají v televizi.
Bohužel se to každou další sérií zhoršovalo...
  • House
  • Vtipy
  • Pravé Anamnézy
  • Eric
Woulffyx
Woulffyx
10 bodů
10
Dle mne to je neskutečné skvěly seriál díky tomu jak je díl rozděleny na dvě časti jedna je jak řeší nějaký případ a druhá je mezi příběh mezi postavami a to mi přídě skvělý jak to a seriál zvládá a navíc se mi velice libý lékařská tematika