Dr. House

86%

Komentáře a recenze 29

47 084 bodů
9
Jeden z nejlepších nemocničních seriálu,který drží na svých ramenech především Hugh Laurie coby Dr. House. Jeho sarkasmus a černý humor dodává seriálu zajímavý šmrnc a originalitu. Každý díl přinese nějakou zajímavou nemoc a také způsob jejího léčení. Příběhová linka se postupem vyvine v něco více než jen řešení nemoci.
28 387 bodů
9
Nemocniční seriál, který se od jiných v mnohém odlišuje. Černý humor, sarkasmus, cynismus, ale zároveň lidskost a snaha o nemožné. Dr. House, postava, která tu opravdu chyběla. Žádný bacil, vir, či nějaká neplecha v organizmu mu neunikne, i když musí i za cenu toho překročit veškerá pravidla i jisté slušnosti, jen aby dosáhl cíle a záchraně zdraví či života. Používá tvrdé hlášky, které když neurazí, tak aspoň poníží, vše však v dobru věci. Těžko říci, jestli by v reálném životě takto obstál, ale v seriálu baví a diváka nutí mu fandit. Hugh Laurie se s touto rolí popral obstojně a dal tomu tak neuvěřitelnou energii, že mi je až líto, že každý díl trvá pouze 40 minut.
8
Jak se seriál postupně propadal do Houseovy rozbité mysli, začal se poněkud utápět ve vlastní mizérii, které ale nemohl povolit kohoutky úplně, protože by se jinak musel úplně rozbít koncept lékařského seriálu. Což byl vždycky kámen na noze a výsledek proto působil poněkud nepřirozeně. Jinak dobrý. Škoda nedostatečného finále.
avenis
avenis
8 056 bodů
9
Opravdoví lékaři se seriálu vysmáli, ale nám laikům se to líbilo, protože kdo by nechtěl mít takového geniálního diagnostika, když je zle, že... Po nějaké době mi bylo podezřelé, kolik existuje podivných nemocí, které mají jméno a začala jsem sledovat, nemám-li nějaké příznaky... ale je to dobré, hypochondr se ze mne nestal. Hugh Laurie s hlasem Martina Stránského pro mě už navždy zůstane neodolatelně protivným Hausem.
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 011 bodů
8.5
Dr.House mě nezaujal tolik jako mou kamarádku, která ho vyloženě miluje. Nicméně něco na tom šmatlavém, ironickém chlapíkovi je, to musím přiznat! Líbí se mi, že se tento doktor nijak nepřetvařuje a říká všechno na rovinu. To se jistě líbí i té mé přítelkyni. Obě jsme takové. Hugh Laurie se v této roli jistě vyřádil a projevil se jako charismatický herec. I když jsem si přečetla, že už mu pak tahle role lezla krkem, což chápu. Ty jeho hlášky, to je BOMBA! Tu, co mě teď právě napadla, tady nevidím. Takže : House: "Máte v sobě parazita." Pacientka: "Něco jako tasemnici?" House: "Podívejte, má vaše oči. Máte na odstranění toho parazita zhruba měsíc, pak už to bude nezákonné, až na několik států. Ale nebojte se, není to tak hrozné, někteří lidé tomu dávají jména, oblékají do šatiček a vozí v kočárku." No není to roztomilé?! :-)
blazma
blazma
4 928 bodů
10
Drzý doktor co řekne to první co si myslí a vůbec mu nevadí jaké to může mít důsledky, protože je zkrátka široko daleko nejlepší. Nejsem žádný doktor, takže nemůžu hodnotit jak moc věrohodné jednotlivé případy jsou, jenže koho to zajímá. Zní to zajímavě, herci jsou věrohodní, vtipy jsou trefné a k popukání a je to zábava. Bohužel pro mě je to ten typ seriálu kde se celkově nic moc neděje. každý díl máte jen jinačí příběh a nějak mi nešlo postřehnout hlubší příběh ostatních charakterů.
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
9
Hugh Laurie jako doktor House. Musím říci, že tato role mu navýsost sedla, je skvělý, humorný, pohledný, chytrý... co víc bychom si od něj v této roli mohli přát.
Floridsky
4 376 bodů
10
Varování: Tento seriál je velice návykový a během jeho sledování se může vaše osobnost změnit v nerudného Gregoryho House. Dalšími nežádoucími účinky může být deprese a ztráta emocí. V nejhorších případech může nastoupit i bolest v pravé noze.
evismaior
evismaior
4 254 bodů
9
Jeden z nejpovedenějších seriálů z nemocničního prostředí a výborný Hugh Laurie jako jízlivý superinteligentní dr. House závislý na prášcích proti bolesti a manipulaci s lidmi ze svého okolí. Většině těch geniálně vyřešených exotických lékařských případů se sice dá stěží věřit, postava dr. House místy může působit až stereotypně, jako kdyby se jeho charakter vůbec nevyvíjel v čase, vztahy na pracovišti jsou stále zapeklitější a většinu postav by člověk vlastně ani netoužil naživo poznat, ale na obrazovce ta jejich odzbrojující upřímnost působí jako svěží závan televizní zábavy.
blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
6
Přijde lékař do ordinace. "Dobrý den, tak co tu máme..?" Podívá se do analogů pacienta, a mírně se uchechtne. Pacient na to: "Víte, pane doktore, už nějaký den dřepím na záchodě, a mám strašlivé muka, v žaludku se mi asi odehrává stoletá válka s tasemnicí s gastroenteritídou." - "Hmm, až tak? To si rovnou mužem prohodit role, a můžete za mě nosit bílý plášť." - "Jejdamane, to kdepak pane. Felčara ze mě nedělejte, pane mudr. Je málo dobrých doktorů, nechci vám brát váš byznys.." - "Ty jo, teď jste mě dostal. Ale spíš mi zaskočila v prdeli, že znáte takový lékařský termín jako je gastroenteritída, baže takové slovo jsem doteď neznal ani já, a to vedu kliniku s pacienty se střevními potížemi.." - "To je asi nějaká mínka, pane doktore, to byste.." - "Žádná mínka, pane Šulin, mně jen obvykle stačí vědět, když vás okem prohlédnu, jakou máte obezitu, jak vám to klape v posteli se ženou, či milenkou, jestli jste za posledních 24 hodin masturboval, a jak se vám, v časových intervalech po THC, zaostřujou oční zornice, nebo jak jste si blízcí s Vaším křečkem. Po několika neúspěšných pokusech a operacích, sesumíruji pár úplně nepřesných diagnóz, později čmárám na tabuli dost složité grafy a lidské vzory DNA, a přepíšu k tomu.." - "Ale, pane doktore, nerad vás vyrušuji, jak přes tyhle nepodstatné informace, dokážete přesně určit, co mi je?" - "No, zatím to vyšlo vždycky tak, že střelím od boku nějakou volovinu, a vyjde to, a všichni mě berou za génia." - "Páni, pokud to tak je, zeptám se rovnou, co zapříčinilo krvácení z řitního otvoru, a strašlivá muka ze střev..?" - Diagnóza: Nemocniční jídlo. "Ty idioti Vám sem podávají kuřecí rizoto, infikované ptačí chřipkou. Za poslední 2 týdny mi tu sem kvůli jinému, lidi nelozí.."