Komentáře a recenze 24

10
Výbornej akčňák, škoda zmršenýho pokračování-!
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 015 bodů
9.5
Teda to byl napínák. Ani mi nevadily ty dlouhé reklamy, které na Prima Max vždycky běží. Opravdu chválím všechny herce i ostatní tvůrce, protože vytvořit 116timinutový film, kde napětí je snad v každé minutě, to skutečně klobouk dolů! Je to super kousek a divák přijde na úplně jiné myšlenky. Nepřemýšlí vůbec o tom, zda to je uvěřitelné či nikoli. Jen občas mi problesklo hlavou, jak asi tu kterou scénu filmovali. Pouze nevím, jestli mě ta úvodní výtahová scéna nějak nepoznamená, protože trpím mírným strachem, když vlezu do výtahu. Dočetla jsem se, že tato scéna byla částečně inspirovaná zážitkem režiséra Jana De Bonta, který uvízl ve výtahu ve 40. patře při natáčení Smrtonosné pasti, na které se podílel jako kameraman. Museli ho prý zachraňovat hasiči střešním poklopem. Rovněž bitka na střeše vlaku metra byla dechberoucí. Nebo když Sandra Bullock přeskakuje s autobusem plným lidí patnáctimetrovou díru na dálnici. Dennis Hopper se své role psychopatického atentátníka zhostil skvělým způsobem, kdy člověk mu všechno věřil. Neskutečná jízda! Po tomto filmu už se snad nedá natočit nic akčnějšího a dobrodružnějšího.
blazma
blazma
4 928 bodů
10
Speed je prostě klasika. Keanu a Sandra jsou skvělí, že si vychutnáváte každý moment. Atmosféra má na začátku problém, než se zkrátka rozjede ten autobus, ale potom už se šlápne na plyn a jede se až do konce, naprostá nádhera.
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
6.5
Keanu se Sandrou v akcí nabytém filmu, ve kterém nejde o střílečku, ale konečně i o něco jiného. Fajn film.
Floridsky
4 376 bodů
10
Já tyhle akční filmy z devadesátek prostě žeru. Strhující akce, která má grády. Kvalitní scénář, pořád se něco děje. Zajímavý záporák a skvěle zahraný hlavní hrdina neokoukaným Reevesem. K tomu další výborní herci v čele s krásnou Sandrou Bullock. Úžasná kamera a parádní hudba. Za poměrně malý rozpočet solidní práce. Škoda, že dneska už to pro ostatní působí zastarale a takové akční filmy už nevznikají.
evismaior
evismaior
4 254 bodů
8
Mladičký Keanu Reeves jako superpolicajt, mladičká Sandra Bullock jako nedobrovolná řidička autobusu, busík plný lidí, který nesmí zpomalit pod 80 v hodině a šílený Dennis Hopper s prstem na spoušti bomby. Ten konec s jízdou v metru mi přišel už trochu nastavený, ale jinak mi to pořád i po letech připadá jako super akční podívaná s dobrým nápadem. Akorát ten skákající autobus působil hodně, hodně nepravděpodobně:-)
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
7.5
Adrenalinová extáze po celé stopáži 120 minut v nevýdaném tempu.Keanu Reeves jako hlavní představitel,slušně zahraný jen ten scénář mu moc nedovolil.Nonstop akce,kde nechybí rozžhavené pneumatiky,vůně motoru,adrenalinu a expozivní výbuchy.Jan de Bont nasadil vysokou lat'ku na celovečerní sexy strhující podívanou.Bullockové to sekne(hlavně) s podpatkama !
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů
8
Akční film se Sandrou Bullock a celkem dobrý.Tento film se docela povedl.
alexik789
2 512 bodů
8
skvěle natočené a obsazené. Velice se mi to líbilo. Keanu Reeves je opravdu talentovaný herec a tahle role k němu parádně sedla. Dosud nevýrazná Sandra Bullock mne ve filmu moc nevzala, ale už se tu začínali pěstovat kořeny, a když se podíváte dnes na Gravitaci. Kdo by to byl řekl...
Duffman97
Duffman97
1 618 bodů
10
Jeden z prvních akčních blockbusterů.A jak jej zhodnotit? Jedním slovem jízda.Tenhle film vás opravdu nenechá vydechnout protože jakmile se magorovi nepovede útok v mrakodrapu jde na autobus,a když zas ne jde na metro.Skvělé jsou i herecké výkony Keenyho Reevese,Sandry Bullock i Dennise Hoopera.Zkrátka Nebezpečná rychlost je poctivý akčňák,ve stylu Smrtonosné pasti s pořádnou dávkou akce i napětí.PS:ty manévry s autobusem byly opravdu skvělé.100%