My děti ze stanice ZOO

73%

Komentáře a recenze 7

30 588 bodů
8
Celkem syrový snímek a berlínské mládeži, která je závislá na tvrdých drogách. Hodně depresivní, šedý snímek, který musel odradit mnoho mladých lidí od experimentování s tvrdými drogami a už za to si film zaslouží pochvalu. Tento snímek může jen těžko nezanechat dojem.. ať už je ten dojem jakýkoliv.
6
Není to tam. Knížka je úplně jiná liga, až si říkám jak a jestli tenhle zkratkovitý film mohl nečtenáře vůbec oslovit. Body za skvělou Natju, parádní špinavou atmosféru Berlína a hlavně za Bowieho.
16 069 bodů
9
My děti ze stanice ZOO si dnes už asi nikdo nesplete s dětským snímkem o zoologické zahradě, přestože je na originálním plakátu třináctiletá dívka. Film nese určité vyprávěcí struktury začátku osmdesátých let, ale to nemá smysl jakkoli komentovat, když se ty filmy tak točily. Podstatné je, že ten film neztratil dodnes nic ze své působivosti a pokud máte rádi Davida Bowieho, který s filmaři na snímku spolupracoval a dokonce souhlasil i s účinkováním v koncertní scéně.
15 199 bodů
8
Strašně deprimující zážitek, který stačí vidět opravdu jen jednou za život. Osud mladé dívky ve spárech drogové závislosti líčený s tak mrazivou doslovností, že některé scény budu z hlavy vyhánět ještě hodně dlouho. Špinavý noční Berlín podbarvený hudbou Davida Bowieho, záchody plné narkomanů a nejsilnější zobrazení abstinenčních příznaků, jaké kdy bylo natočeno- jestli je na tom snímku alespoň něco pozitivního, tak kromě kvalitní režie určitě herecký výkon Natji Brunckhorst, který je vzhledem k jejímu věku vážně neskutečný. Na druhou stranu mazáním medu kolem pusy by se tehdejší poměry jen těžko věrně znázornily, tohle byl opravdu jediný správný způsob- i když značně nepříjemný.
8 701 bodů
2
Amatérismus bych překousl, ale absenci přesahu a nezábavnost už ne. Kniha poměrně slušně pojednává o jednotlivých souvislostech. Čtenář pochopí, proč se k tomu ta děcka uchýlila. Ta reportář má dobrou strukturu a je poměrně komplexní. Film je deseti procenty knihy a kladem je pak převážně náhled na osmdesátkový Berlín, zničené tváře feťáckých děcek a určitá špinavost, která je se Stanicí Zoo neodmyslitelně spojena. Trainspotting je ale taky špinavý, ale přitom dosahuje vyšších filmařských kvalit. Tento film si však lze zalíbit, protože je vatou tak, jako heroin samotný. Lze říci, že ten obraz k tématu sedí právě kvůli amatérismu - "Jakoby to natáčel jeden z nich." Budiž. Problém je hlavně v tom, že obsahově je to tak břidké a ploché. Jednotlivé scény jsou častokrát dlouhé a bezobsažné. Poslední hodinu se mi podařilo vměstnat do 20 minut a o nic jsem nepřišel.
Petretzz
Petretzz
604 bodů
9
Za mě dost skvělý, zajímavý a hlavně koukatelný film nebyla ani vteřina, kdy jsem se u toho nenudil. Potom co jsem viděl tenhle skvěle natočený film, tak bych si chtěl přečíst knihu. herci 10/10.
SICK_BREED
SICK_BREED
73 bodů
7
Pokud chce někde vidět opravdu syrově a hlavně ukrutně uvěřitelně působící film ohledně dopadu drog na člověk, konkrétně na děti - tady má tu nejlepší možnost. Žádné Reqiuem s jeho soundtrackem ani žádná poloumělecká spatlanina jako Trainspotting. Surový německý drama z kterýho je člověku chvílema na blití.