Komentáře a recenze 51

9
Naprosto úžasný Anthony Hopkins. Film vtáhne diváka do děje a vyplivne ho až na samém konci. I dnes po tolika letech od natočení se na film rád kouknu znova.
Martina291086
Martina291086
239 bodů
10
Brilantní a excelentní výkon PANA HERCE, Anthony Hopkinse. V době české premiéry mi bylo asi pět a zaregistrovala jsem ho zhruba v desíti letech. Byla jsem tak vylekaná a zároveň fascinovaná tím, že ten herec "žere lidi", že jsem nevěřila tomu, že je to jen role a tento herec hraje i v jiných, "normálních" filmech... Hopkins byl pro tuto roli stvořen, nebo tato role byla stvořena pro něj...
spooneres
221 bodů
9.5
Jeden ze 100 filmů, které musíte vidět, než umřete. Jeden ze 100 největších filmů všech dob časopisu Entertainment Weekly. Jeden z 500 největších filmů všech dob časopisu Empire. Celosvětově divácky úspěšný film. Mladičká Jodie Foster a charismatický Anthony Hopkins. Stačí umět neotřele zacvakat zubama a máte Oscara
Kloudy
Kloudy
206 bodů
10
Musím se přiznat že tento film z roku 1991, jsem viděla až letos v roce 2020. Tento thrillerový snímek je ale i tak nejlepší film, který jsme za svůj relativně krátký život viděla. Nevím zda to je smutné nebo ne. Film má úžasnou atmosféru, která mě nepustila od začátku do konce. Hlavní postavy jsem si ihned zamilovala a nevím zda je se mnou něco špatně, ale na konci filmu jsem byla neskutečné šťastná za oba příběhové konce hlavních postav. Doporučují všem, kteří mají už dost těch laciných hororů dnešní doby a počítám s tím, že budu tento film čas od času používat jako detox.
Bozvav
Bozvav
193 bodů
10
Skvělý film, jenž se nesmazatelně zapsal do dějin kinematografie i do mého povědomí. Cokoliv dodávat je zbytečné.
Booste356
Booste356
138 bodů
9
Děsivě inteligentní a inteligentně děsivé, tento popis by pasoval na film jako celek, i jeho částí. Scény a dialogy z věznice jsou uměleckým dílem - chemie mezi postavami je až neuvěřitelně autentická a přitom tak jedinečná. Filmu nechybí napětí, logika, vyvrcholení, ani tempo, veškerá psychologie je tak precizně pojata a představena, veškeré myšlenkové pochody jsou tak moc lidské a dávají smysl - zkrátka se jedná o naprostý masterpiece. Postava Dr. Hannibala Lectera se vryla do nejen kinematografické kultury z velké části díky vynikajícímu výkonu Anthonyho Hopkinse, jenž figuruje jako poslední část skládačky do vlastně dokonalého snímku.
silentshadow
131 bodů
10
To víte, ve vězení mohou být i bývalí psychiatři jako Hannibal. Musím rozhodně zmínit úžasný výkon Anthonyho Hopkinse jakožto intelektuálně-brilatního kanibala, který pořád vystupuje kultivovaně i přesto, že je za sklem ve vězení a Jodie Fosterové jako agentky FBI. Ze začátku jsem si myslel, že film bude velice děsivý, morbidní atd. a na humor tam nebude vůbec čas. Nicméně překvapily mne vtipné hlášky a komunikace mezi Hannibalem a Starlingovou, které vypadala téměř běžně. Až zhruba v polovině dojde na lámání chleba nejen s Hannibalem, ale i s obávaným Buffalem. Nejlepší thriller přetékající napětím, které by se dalo krájet, jen škoda, že nakonec Hannibala už nikdo neviděl a kdo ano, tak ho nepoznal, ale to už pozná sám filmový divák.
TomasTom
TomasTom
70 bodů
9
Jednoznačně jeden z nejlepších krimi thrillerů vůbec. Hanibal v podobě A. Hopkinse je prostě klasika, která neomrzí.👍
DarkrayCZ
30 bodů
10
Anthony Hopkins v roli Hannibala je perfektní a i ostatní herci hrají perfektně. Film má velmi působivou atmosféru, která je ve finále a při útěku díky skvělému soundtracku a hereckým výkonům prostě úžasná a nepotřebuje k tomu ani přímé zobrazování násilí.