Komentáře a recenze 51

9.5
Lepšího snímku o kanibalovi Hanibalovi se už asi nikdy nedočkáme.
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
9.5
Hororový prvek prostřelený do diváka,který už navždy zůstane jeho součástí.Tenhle brilantní skvost Jonathana Demmeho v nejnásilnějším a nejintimnějším pocitem v lidském nitru se přesunulo na stříbrné plátno,kdy je divák ohromen.Mistrovské dílo a vrchol thrillerového žánru.Fenomenální Anthony Hopkins v originále je nezapomenutelná záležitost.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
8.5
I takhle se tvoří filmové dějiny. Když se zeptáte fanouška napínavých filmů, který thriller je bezkonkurenčně nejlepší, jedním ze tří zaručených tipů je právě Mlčení jehňátek. Film s naprostou realističností, žádné přikrášlené sekvence. Režijně naprosto brilantně zvládnuté. Skvělá kamera, která nechává vyniknou mrazivé surovosti, neumělosti celého děje. Hudba od Howarda Shorea, která dokresluje ponurost celého děje. A hlavně a především, naprosto uhrančivé herecké představení Anthonyho Hopkinse v roli šíleného kanibala Hanibala. Já jsem si několikrát zkoušel představit v této roli desítky dalších hereckých hvězd, ale nikdo se Hopkinsově podání ani vzdáleně nepřibližoval. Dokonalý scénář nechává vyniknout všem hereckým kvalitám a dělá děj krůček po krůčku tajuplnějším a ponuřejším. No a tohle všechno, celé tohle hlavní jídlo je v závěru doplněno skvělou přílohou v podobě závěrečných momentů v domě šílence Buffalo Billa. Jodie Foster předvedla co to je, když má někdo skutečný strach.
výfuk
výfuk
2 975 bodů
9
Film s trhillerově kriminálně úchylný podtext se mi líbil. Lecter je génius a zároveň tak trochu cvok. Filmu bych udělil i pět, ale bohužel se mi nelíbila ta transexualita.
Edward
Edward
2 481 bodů
9
9/10
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 261 bodů
9.5
Naprosto famózní vyprávění o vrahu jménem Buffalo Bill a o mladé ještě nedokončené agentce FBI,která se za pomoci sériového notoricky znameho vraha,kanibala Hanibala Leckterá se snaží polapit Bill..příběh je bezkonkurenční,hraní herců je naprosto ohromující,a příběh podle knižní předlohy(kterou jsem četl)je naprosto skvělý.a mus říct že až na pár drobností je to přesně podle knihy
Miller
Miller
2 220 bodů
8
Filmařsky lahůdka, ale nechápu hype. Skvělý Hopkins.
karlik4801
1 942 bodů
5
Mě Mlčení jehňátek po shlédnutí nijak neoslovilo. Vůbec jsem si ten film neužil, jak jsem si myslel. Věděl jsem jen přibližný děj a říkal jsem si že udivím buď zajímavý a dosud nevidění thriller nebo epický thriller. Bohužel se mi nedostavilo zvláštní chuti. Nicméně scény jsou provedené na jedničku. Útěk byl dobře natočen, tak nepředvídatelně, režisér odvedl dobrou práci. A Anthony Hopkins odvedl bravurně uvěřitelný výkon.