88%

Komentáře a recenze 51

65David21
65David21
1 829 bodů
9
Takový nadprůměrný krimi thriller, který se ale stává jedinečným díky dnes už legendární postavě Hannibala. Anthony Hopkins tu předvedl jeden z nejlepších výkonů v historii kinematografie. Vždy, když byla jeho postava na plátně, byla nade všemi, i když on byl zavřený v cele, tak on byl tím, co se vším manipuloval. Hrála se tu jeho hra, ne někoho jiného. Člověk z něj měl strach, ale zároveň mě chvílemi jeho dialogy a hlášky pobavili. 90%
psico
psico
1 671 bodů
9
Doktor Lecter v akci. Super snímek o tom jak geniální muž může mít zajímavého koníčka :)
brbla666
brbla666
1 534 bodů
10
klasika.perfektní Hopkins.
Azrael93
Azrael93
1 476 bodů
10
Výborný film s výbornou atmosférou, kde je výborná Jodie Foster, výborný úchylný cvok v podání Teda Levina a naprosto nepřekonatelný Antony Hopkins, jehož postavu si divák jakýmsi zvráceným způsobem okamžitě zamiluje. 10/10
Veronika Rada
Veronika Rada
924 bodů
10
I po tolika letech stále 10 z 10. Herecké výkony jsou stále nepřekonatelné. Ikonická hudba stále vyvolává mrazení tam kde má.
tedoun
tedoun
923 bodů
10
Mlčení jehňátek je v pravém slova smyslu psychologický thriller jako OMEN nebo Psycho. Tento brilantní psychologický thriller obdržel v roce 1992 pět Oscarů zaslouženě!!!. A to ve všech hlavních kategoriích: nejlepší film, režie, scénář a herecké výkony v hlavní roli.
Sheemas
Sheemas
737 bodů
10
Pro mě naprosto TOP film, který byl kdy natočený. Skvělá atmosféra a hlavně obsazení na jedničku. Anthony Hopkins ve své životní roli, každý jeho pohyb, pohled je dokonalý, ocenění v podobě Oscara, snad nemohlo nikoho překvapit. Jodie Foster a její strach v závěrečných scénách, byl absolutně perfektní. Celý příběh vtáhne od prvních minut a nenechá vydechnout až dokonce.
Liki12
446 bodů
8.5
Tak k tomuto dílu já téměř nemám slov ... Tento film jsem od první až do poslední minuty dokoukal s nadšením jak z děje tak z předvedení výkonu herců ... Hannibal Lecter mi asi na vždy uvízne v paměti a nyní kdykoloiv slyším slovo "kanibal" tak si vybavím Anthonyho genialitu a chladnokrevnost, která ho provází i nadále v celé řadě. Nejraději bych dal hvězd 6 ...
dubjanka
416 bodů
9
Mlčení jehňátek patří už zcela jistě do pokladnice nejlepších filmů. Perfektní děj co nedovolí divákům zabývat se něčím jiným. Film vás vcucne a vyplivne až na konci. Doporučuji.
L.E.O
L.E.O
396 bodů
10
Když jsem dokoukal tenhle film na konci jsem si řekl: TY KRÁVO. Neuvěřitelně napínavý, zajímavý a nervydrásající thriller , který má tak vynikající herce, práci s kameru a režii. Nikdy bych nečekal že se leknu Hopkinsnivým syčením ( a ta scéna byla improvizovaná) a ten moment bude tak legendární. Všechny scény mezi Starlingovou a Hanibalem lectrem jsou fenomenální a zapamatovatelný a snad i napínavější, než u jiných scén s mluvením se záporakem (snad lepší než u Temnýho Rytíře ). Nutno říct že všech 5 Oscarů bylo zasloužených. Tento film si s radostí zařadím mezi moje nejoblíbenější filmy.
  • Režie
  • Kamera
  • Napínavost