Komentáře a recenze 110

7.5
Ne špatné ale bohužel ještě o něco slabší než první díl.
Jakub.Selesi
Jakub.Selesi
1 166 bodů
8.5
Rozhodně hodně zajímavý film, plný dobrodružství a také počítačové animace, ale to už je dneska v každém filmu... nejsem moc velkým fanouškem Hobita, ale tento film hodnotím tak jak hodnotím, byl velmi vydaření a vřele doporučuji, všem ke shlédnutí... Viděl jsem ho dříve než jedničku, takže jsem nebyl zcela seznámen s příběhem, ale i tak velmi povedený a po shlédnutí jedničky i pochopený…
6thSun
1 153 bodů
5.5
První díl pro mě byl strhující jízdou a jen málokdy mně čas v kině utekl tak rychle. Tyto pocity jsem u dvojky postrádal, nejblíže k nim měla sudo-kajakářská jízda na řece, šlo ale o předčasný vrchol filmu, od té chvíle jsem se začal hrubě nudit a posledních dvacet třicet minut pro mě znamenalo pravý opak jedničky. Celkově zklamání a jednoznačně nejslabší díl fantasy ságy Pán prstenů/Hobit.
salisbury
salisbury
1 101 bodů
10
Byl jsem střemhlav vržen do proudu druhého Hobbitího dílu, který mě vcucnul do sebe jak ústa Lolitky cukernaté lízátko. Dobrodružná výprava pln hrdinských činů a osudových setkání graduje v závěrečném dlouho očekávaném probuzení bájného Smauga. Jeho silně brumlající hlas rozvibroval měchy basových reproduktorů a já si chrochtal blahem doufaje, že na plátně ještě nějaký ten bláhový čas zůstane. Následné zatažení opony ve mně rozkmitalo chtivost a netrpělivost po závěrečném opusu, který se pomalu, ale jistojistě nezadržitelně jak Smaugův hurónský hlas blíží. Již teď odstříhávám metr do dalšího epického setkání s Tolkienovým fantastickým světem zvaným Středozem.
katarinaa
katarinaa
1 052 bodů
9
největším překvapením filmu pro mě byl fakt,že to najednou skončilo a přitom jsem věděla, že budeme muset jít do kina znovu. čekala jsem, že budou pouze dva díly. přišlo mi, že se z toho Jackson snaží vytřískat z diváků co nejvíc peněz. když srovnám s LOTR, tak se tam toho přeci jenom zase tolik neděje,ale na druhou stranu je z filmu cítit, s jakou láskou je vymazlený.
  • je super být zpátky v Tolkienově realitě
  • celá trilogie by se podle mě dala natočit jako jediný film
brcolka
brcolka
1 045 bodů
9
Díky Kinoboxu jsem měl možnost jít na premiéru a zadarmo. Což mě velmi potěšilo. Protože sem zblázněnej do Pána Prstenů tak sem se velmi těšil na celou trilogii Hobita. Hobit trochu zůstal příběhem za mým očekáváním. ale celkový dojem je více než chvalitebný. Je vidět těch pár let rozdíl na technice a tricích což filmu a efektům pomáhá. A zase skvělá hudba která celý film podtrhuje. Zejména Ed Sheeran na konci mě dostal
Ciiiri
Ciiiri
949 bodů
8.5
I když se celkově film moc nedrží knižní předlohy, je hodně dobře zpracován. Ve filmu jsou nové postavy, které v knížce vůbec nejsou, ale pokud se nebudeme držet jen knihy, jde o zajímavé zpracování.
  • fantasy příběh totožný s Pánem prstenů
  • hudba
  • herci
  • zbytečně roztahán na 3 filmy (chvilkami je to znát)
voleman
voleman
927 bodů
8.5
Druhý Hobit se od jedničky liší celkem hodně, stále se ovšem nemohu zbavit dojmu, že je to celé hrozně natahované a mnoho scén zcela zbytečných. Ne, že by byl horší, napoprvé se mi dokonce líbil o něco víc, ale to nejspíš bylo tím, že byl celkově akčnější a už trochu rozjetý od minulého dílu. Na rozdíl od Pána Prstenů a několik málo okamžiků z prvního Hobita tu ovšem zcela chybí nějaké epické scény. Co ovšem musím pochválit je výrazné zlepšení oproti minulému dílu na poli hudby. Ta na rozdíl od prvního dílu kde byla jen zrecyklována z LOTRA, působí pěkně a svěže. Jinak samozřejmě k vizuální stránce filmu nemohu mít žádné námitky. A to hlavně díky přírodě Nového Zélandu a trikům na vynikající úrovni. Nakonec to na těch pět hvězd stačí, protože za celé ty tři hodiny sem se zas tolik nenudil. Uvidíme jak se mi Šmakova dračí poušt bude líbit při dalším shlédnutí, protože jedničku jsem hodnotil naporpvé na 70% a po dalším shlédnutí už jsem dal 85%. Tady dávám hned napoprvé 85%.
dráza
dráza
888 bodů
9.5
Hodně se mi to líbilo. Byla sem na 3D. Když odletěla jedna skřetí hlava skoro jsem chtěla uskočit. Paráda.
Profilová fotka
Smazaný uživatel
764 bodů
8
Pozitivum? Nenudil jsem se. Jel jsem jak trpaslík v sudu, co má příjemně vypolstrovaný vnitřek. Sice se neudálo nic emocionálně porovnatelného se smrtí Boromira v PP, ale tak je koncipovaná i předloha. Je to kniha především pro dětského čtenáře na rozdíl od PP a takový je i film. Martin Freeman skvělá volba, stejně tak Bard i naroubovaná elfka Tauriel (aspoň jedna ženská postava!), drak Šmak je úžasný (kdo viděl nikoli dabovanou verzi, před Benedictem smekne). Bavil mě i Temný hvozd (Bilbova hláška v úvodu "Ten les je...nemocný" mě rozesmála) i trochu zabijácky dokonale přeťáplý Legolas. Negativ by se dalo určitě taky najít dost (jakpakto, že skřeti si to za bílého dne hezky štrádují, zatímco v PP se musí "vyrobit" skuruti, aby to bylo možné.. hledání vchodu do Hory - trochu dementní trpaslíci, co nevidí ty schody viditelný snad i pro skřety IQ-tykve, nebo proč má na sobě Bilbo při odjezdu z Jezerního města ten šílený obleček s helmou jak z ruských bylin?)