Scary Movie 5

41%

Komentáře a recenze 32

1.5
Já sám se osobně řadím mezi fanoušky Scary Movie,ale bohužel celá série má klesající kvalitu a úplně se bojím s čím by mohl přijít 6 díl. Nechápu jestli autor scénáře je slaboduchý nebo to byl opravdu úmysl napsat tu největší sračku celé série a o tom jak to bylo celé natočené a jaký to dělalo dojem se není už ani třeba vyjadřovat. Když se zamyslím nad tím,že jsem každý parodovaný film viděl a ve výsledku to ve mě nevyvolalo ani sebemenší úsměv,tak to už je opravdu co říct. Tímto dílem si Scary movie může klidně podat ruku se všemi Děsnými Dojáky a podobně. No a Ashley Tisdale jen dokázala,že je herečka patřící na Disney Chanell a nikam jinam. Ruce pryč !!!
22 331 bodů
2
Z 250 pokusů o vtip pět úsměvů z mé strany. Gratuluju, tu hvězdu si zasloužíte. V podstatě to dopadlo mnohem lépe, než jsem se odvážil čekat.
2
Jop. Já to říkal. Ještě se bude se slzou v oku vzpomínat na Wayans Brothers. Problém bych zase viděl už v těch hlavních parodovaných filmech (Mama a Paranormal Activity) a navíc ty situace tady prostě fakt nejsou nějak zvlášť vtipné (nejvíc asi pobaví nepodařené scény na konci).
5
Čím dál tím slabší. Už tak moc to nerozesměje. Některé parodie filmů ovšem pobavily.
9 525 bodů
2
Tehdy to pro někoho byla událost, když se po 7 letech měla vracet největší filmová parodická značka. Ale zase pro jiného už nebylo pochopení, proč se něco podobného točí a současně byla znát nespokojenost s posledním dílem... Já byl někde mezi, značku jsem měl rád a dokonce jsem zvažoval návštěvu kina. Nakonec vzhledem k jiným okolnostem jsem tak neučinil. A udělal jsem dobře! Jelikož Scary Movie 5 není jen nejhorší díl ze série, ale především definicí toho jak prázdně se komedie v současnosti točí.. Malcolm D. Lee má nějaké zvláštní nadání na to točit sračky a ničit kulty, čehož je příkladem třeba nedávný Space Jam, který kromě poutavého vizuálu zanevřel na to, co dělalo jeho předchůdce tak peckovním.. Je vlastně úžasný, že tradiční neduhy sequelů se sešly až nyní.. Scary Movie po čtyřikrát žilo z toho, že se přiživilo na nějakém kultovním hororu a obzvláště jeho variace na Vřískot nebo Kruh vyvolaly docela pozdvižení.. A přestože podobných hororových značek by se pár ještě v klidu našlo, tvůrci Scary Movie už tudy nešli. Můžete mi oponovat s jasnou vizí přiživit se na Paranormal Activity, ale je to tu až tak nosné, a co především je to jednoznačně všeobecně přijatá kultovka?... Soustředění se na kadenci vtipů a odkazů zapříčinilo absenci sebemenší příběhové linie.. Až nakonec v pátém díle už ani to první nefunguje. Tradiční postavy série jsou pryč a bez Aničky Ferris to nemá smysl. Takže ani angažování kontroverznějších herců nemůže fungovat.. Přestože Scary Movie 5 bylo již od počátku odsouzeno k neúspěchu, výsledek je pořád zdrcujícím zklamáním.. 10%
M3lios
M3lios
9 141 bodů
2
Päťka až na zopár scén nieje vôbec vtipná a už vôbec nie originálna. Film by som sa nebál zaradiť ako jednu z najhorších paródií ,čo som kedy videl. A tak to začínalo nádejne. Ani sa nedivím ,že ďaľšie diely už nevyšli. Škoda. 36%
Tom Hardy
Tom Hardy
8 359 bodů
3
Bolestivý návrat k debilitě dvojky, který aspoň pořád nepůsobí tak zoufale, jako děsné dojáky/bijáky atd. (a je i méně fekální). Bohužel tomu chybí hlavně lepší humor. Výběr parodovaných není nejhorší, dokonce to jak celek překvapivě drží pohromadě a sem tam filmem projde závan klasických parodií (barbie autíčko, který se jede do chaty, gang opic atd.). Škoda, přeškoda. Místo vzkříšení důkaz toho, že je žánr definitivně mrtvý. Najít nové ZAZ nebude žádná legrace (doslova).
Motinski
Motinski
7 263 bodů
2
Už sa iba ťaží z mena značky, ktorá má, tak či tak, pošrámotenú povesť. Tento diel bol asi najväčšia nuda a obsahoval najviac trápnych scén. Zasmial som sa tak 3-4 krát a myslím že je čas to zabaliť. No a nulová charizma Ashley Tisdale tiež moc nepridala.
SNCIS
SNCIS
6 541 bodů