85%

Komentáře a recenze 44

Hroty Algernona
Hroty Algernona
3 341 bodů
10
Krásně natočený, zpracovaný, napsaný a zahraný snímek o odpuštění. Proč je vlastně tak těžké odpouštět? Co nám v tom braní? Co se musí stát, abychom byli schopni odpustit? To vše nám nádherným způsobem prozkoumává sportovní drama o MMA a jako každé skvělé sportovní drama, to není vůbec o tom sportu. Příběh odloučených dvou bratrů, kteří vyrůstali s otcem alkoholikem má neskutečnou sílu, díky perfektní dramaturgii. Oba bratři mají své problémy, oba potřebují vyhrát a oba se musí naučit odpouštět. Film, který bude i za 50 let aktuální jako Rocky! 10/10
kknk2
kknk2
2 979 bodů
8
Sportovní dramata mívají silnou emocionální stránku, zde je zaměřena na rodinu, především na vztahy dvou bratrů, kteří se střetávají v zápasech MMA. Joel Edgerton dostává o něco víc místa než Tom Hardy, jehož role zůstává tajemná i pro diváky. Film mi rychle uběhl, skvěle zahraný, neupovídaný - za mě lepších 80%.
Kuca25
2 132 bodů
8
Po třetím shlédnutí, přičemž od těch dvou předchozích uběhlo minimálně pět let, musím stáhnout hodnocení na čtyři hvězdičky. Nejde o to, že by byl Warrior špatný film, to vůbec. Přece jen mě, ale nebavil tolik co při prvním shlédnutí a u filmu s pěti hvězdičkami čekám, že mě učaruje pokaždé, když se na něho podívám. Zde už jsem dopředu věděl jak vše dopadne, což je pro tenhle snímek zásadní. Taky mi tentokrát přišlo všechno více klišovité. Co se týče hereckých výkonu, tak Tom Hardy, Joel Edgerton a Nick Folte zahráli své role velmi přesvědčivě a jako divák musíte fandit celé této rodině. Na závěr musím říct, že snímek velmi doporučuji, kór pokud jste ho ještě neviděli.
farb
farb
2 064 bodů
8
Bezchybný herecký koncert, který z vás pod precizním režijním vedením vyždímá maximum emocí.
karlik4801
1 942 bodů
10
Tohle je tak dokonalý film. Já jsem celou dobu viděl dramatické zápasy a ne jen nějaké bitky. Pár srdcových chvilek a dává to dokonalý film. Tommy je zvláštní postava plná zloby a Brendan je ta osoba, která tu zlobu zlomí a tak úžasně. Už od začátku jsem Tommymu fandil, no a na konci mi bylo úplně jedno že to prohrál. Největší výhra byla to, že jsou bratři zase bratry. Taky role otce byla úžasná, on ten film nabíjel. Takže Nick Nolte svojí roli skvěle zahrál. Joel Edgerton byl taky úžasný. A teď ten poslední a nejlepší ze všech, Tom Hardy je jeden z nejlepších herců současnosti a je naprosto uvěřitelný, přesvědčivý a hlavně zajímavý. Už ani nevím jak si toho člověka představuji v reálu, protože jsem se zatím vžil snad do všech jeho postav. Ještě nutno podotknout že u poslední scény mi ukáplo pár slz.
winetach
winetach
1 927 bodů
8
Nebyť tých skvelých hereckých výkonov, tak by to bol priemerný klišovitoprepchatý športový film...Moje hodnotenie po prvom zhliadnutí 4,49*
psico
psico
1 671 bodů
9.5
Tenhle film je naprosto super. Silný příběh plný emoci. Dva bratři, kteří se v mládí vydali každý svou cestou se setkávají na bojovém turnaji. Navzájem si vyčítájí, že jeden opustil 2 ale oba chtějí turnaj vyhrát pro svou věc. Parádní herecké výkony obou herců v hlavní roli --> 9,5/10
Meky
Meky
1 419 bodů
6
Nebudu vám nic nalhávat, uhrančivé hodnocení disponujícími plnými 93% červených čísel mi shodilo čelist a v domnění, že uvidím zas konečně něco výjimečného jsem si Warriora nemohl nechat ujít. Tohle jsou skoro jediná kladná slova na tento film. Po shlédnutí můžu jen napsat - WTF?! Dokonce se vedly předzvěsti, že Warrior hravě strčí do kapsy i kultovního Rockyho... abych to uvedl na pravou míru prostřednictvím mého skromného názoru, tak tento film nesahá Rockymu ani po kotníky! Je to pouze drzá vykrádačka Italského hřebce, ve které nefunguje skoro nic. Příběh je až lhostejně klišoidní, kdy dva bratři (mimochodem vlastnostmi podobající se tomu špatnému/zlému a dobrému/slušnému) prožívají těžké chvíle života, otec vyléčený alkoholik neskonale hledající cestu k vzájemné úctě a fungující rodině a pak.... už vlastně nic! Vše se má urovnat prostřednictvím nejlepšího turnaje bojových sportů, který se kdy konal a jehož účastníky jsou i již zmiňovaní oba bratři. Příběh plyne velice rychle, nikde se pořádně nic nevysvětluje, základy obou hlavních postav jsou vybudovány na tenkých stéblech trávy a divák se nenaděje a už jsou oba chlapci ve finále turnaje (jak překvapivé) a srdceryvný souboj může začít... Nevím jak vy, ale semnou to ani nehnulo a to se většinou poddám vypjatějším situacím! Jednoznačně je to špatně vystavěné, strašně naivní a mimo jiné jak už jsem zmiňoval, nechutně to vykrádá Rockyho. Herecké výkony stojí za starou Bellu a faktem je, že Nick Nolte a krásná Jennifer Morrison (na kterou se alespoň pěkně kouká) to fakt neutáhnou. Navíc z proslovů komentátorů zápasů se mi chtělo brečet a klepal jsem si na čelo! Závěr? Vysoká hodnocení absolutně nechápu, protože Warrior je pouze průměrné sportovní drama, tápající ve všech činnostech!
salisbury
salisbury
1 101 bodů
10
Výtečný, emočně napjatý film, který nenechá Vaše city zhasnuté i rozsvítí je jak bojovou pochodeň. Brilantní Nick Nolte, úžasný Joel Edgerton a nelítostně skvělý Tom Hardy. Ufffffffffffff a teď si jdu utřít slzy, neb tohle se bez nich snad ani nedá sledovat.
PandaPool
PandaPool
851 bodů