Iron Man 2

72%

Komentáře a recenze 79

r.tec
60 bodů
7.5
S dabingem utrpení, v originále... vcelku slušná zábava. Ukecanost mi nevadí, protože když se Downey a spol. rozjedou, jsou jednoduše k nezastavení, mezi Pepper a Tonym to stále jiskří a Sam Rockwell (s tradičním tanečkem) vykouzlí nejeden úsměv na tváři. Jen ta akce by si zasloužila větší péči, a obávám se, že příště už za ni budu Favreauovi silně strhávat body. Ne že by ji špatně komponoval, anebo si neuměl pohlídat její smysl a triky (vadily mi snad jen formule), jen ji neumí vůbec prodat způsobem, který by mě trochu zaujal. Prostě tu hromada CGI lítá vzduchem, v pozadí vybuchuje všechno možné, a mně je to úplně jedno, protože se v záběru ani na vteřinu neukáže kamarádka dynamika, aby dodala potřebný říz. Iron Man 2 nenudí, jen je zjevné, že se Favreau pokouší vydat jinou cestou, než na kterou jsou všichni zvyklí, a ne každý je ochotný mu volbu "ukecaného blockbusteru" bezezbytku baštit. Prozatím zůstávám na jeho straně, ale nepopírám, že mě na IM2 nejvíc baví odkazy na Avengers a za největšího borce považuji agenta Coulsona.
enyd
enyd
54 bodů
9.5
Kdo nemá rád zbraně? Kdo nemá rád techniku? Kdo nemiluje slávu vyleštěnou penězi? Amerika vládne světu v blockbusteru, který odráží jednu tvář vlastního publika a stejně se tomu každý nechápavě směje. Akce rozhodně přibylo, je zajímavější, originálnější, i když někdy řešená (třeba final battle) hrozně urychleně. Je ovšem dobře, že Favreau buduje půdu pro Avengers opravdu solidním způsobem. Robert Downey jr. zase filmu vládne, i když prsa a rty Scarlett jsou rozhodně nebezpečné zbraně... Co bude dál? Nevím, ale dvojka mě dokázala opět pobavit na příjemné dvě hodiny, ale kromě toho skryté americké posedlosti nenabídlo nic, co bych musel vidět znovu
daniela123456
daniela123456
18 bodů
7.5
Naprosto skvělý film, snad i dokonce lepší než jednička, i když je každý trochu jiný... V Iron Manovi 2 najdete vše, akci, romantiku, vtip, dobrodružnost, vynálezy, spolupráci či přátelství. Boží jsou také další náznaky a upoutávky na další filmy Marvelu. Doporučuji!