74%

Komentáře a recenze 60

kOCOUR
kOCOUR
7 093 bodů
8
Vivat té low-cost sci-fi vlně, které nebrání ani omezené rozpočty, aby mohly věci chytit řádně za pačesy. Rian Johnson potvrzuje své režijní devizy a i s dolarovou oprátkou na krku servíruje propečený příběhový steak s extra omáčkou navrch. V prvních minutách fascinuje schopností prodat základní pravidla, v těch příštích elegantně proplouvá audiovizuálními nápady a pak už se vrhá do spárů polemik o tom, co by kdyby, a má k tomu při ruce sakra schopné herce odvádějící mistrné dialogové i akční kejkle (Willis má dlouhé době opravdu dobře napsané scény). Looper je přehledný a prodává se v rovině srozumitelného vyprávění nejen pro nenáročné popcornožrouty, ale i badatele hledající ve filmových rozuzleních velkou lidskou osudovost. A dokážu si představit, jak na fórech opět začnou probíhat velké diskuze na téma časové paradoxy (které Willis ve filmu umně setře jednou větou). Tempo není až tak dravé a ve druhé polovině se nezřídka pohmatává i po zpátečce, ale ten výživný koktejl budoucích motivů, hrátek s časem a vizuálních lahůdek se nestihne jen tak snadno okoukat. Johnson drží v napětí až do samého závěru a svého diváka odměňuje silným chuťovým jazykem, který posiluje touhu po opakovém zhlédnutí.
Pas
Pas
6 225 bodů
2
Willis contra Willis Rozhodně to pro mě žádná velká pecka není. Příběh je alespoň trochu odlišný než jiné filmy, ale jedná se jen o podprůměr. Hlavní představitel filmu Joseph Gordon-Levitt hraje nic moc, docela mi vadil, neúspěšně zlikviduje další obět a to své starší já. Film je dost slátaný. Délka 118 minut je celkem dost. První polovina filmu je celkem ucházející. Blízká budoucnost. Druhá půlka je dost natahovaná. Konec trošku divný a nepochopený. Celkově mě film zklamal. Hudba nic extra, často je film v určitých scénách bez hudby. Willis ve starší podobě hlavního hrdiny se tu moc nepředvede.
Standa.
Standa.
6 180 bodů
8
Fu*k Yea. Bruce Willis zavzpomínal na starý dobrý časy 12 opic a oprášil svoje zkušenosti o cestování v čase. Joseph Gordon-Levitt sice vypadá, jako po nepovedené plastické operaci, ale kariéra mu šlape čím dál tím lépe. Emily Blunt je prostě nádherná a ještě k tomu je i dobrá herečka. Ale to úplně největší překvapení z celého filmu pro mě byl malý Pierce Gagnon, který mě svým výkonem absolutně rozebral. Samozřejmě bych mu přál klidné prožití jeho dětství, ale myslím si, že po tomhle jeho výkonu se mu nabídky jenom pohrnou a určitě o něm v budoucnu ještě uslyšíme, protože jeho Rainmaker byl jednoduše vynikající. Soundtrack byl taky velice dobrý, takže se o něm musím zmínit alespoň takhle.
mojmir.sedlacek
6 047 bodů
8
Po velkem ocekavani nakonec docela zklamani. Jako by se Johnson nemohl rozhodnout, co vlastne chce. Zacatek z postapo budoucnosti navnadi, pak se ale predstaveny svet vubec neresi a misto akcne-thrillerove nahanecky jde spise o rodinne drama s durazem na motivaci postav. Proc ne, ale nevyrovnane tempo a nepochopitelna rozharanost detailu (proc se Gordon-Levitt v trapne masce snazil tak krecovite napodobovat Willisuv projev, kdyz si pak ani nesjednoti dominantni ruku?) vysledny dojem srazeji. Akorat na pomezi mezi tremi a ctyrmi hvezdickami; nakonec davam vic za zcela neobhajitelnou radost ze solidni role pro Willise a napadite desive sceny z uvodu s mizenim udu. Takze potencial i napady videt jsou, ale s touhle premisou a herci toho slo vykresat mnohem vic.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
8
Škoda pomalého informačního začátku. V tom filmu to být musí ale mohli to udělat více zábavně nebo záživně. Ten začátek je prostě nudnej ale od doby co přijde Joe na farmu,tak to teprve začne. Nejdříve jsem chtěl dát *** ale konec rozhodl, že dám nakonec ****. Ten konec je úžasnej a to propojení, no prostě úžasný. Paradoxně nejlíp hrál ten malej kluk a vedlejší postavy. Joseph mi přišel hrozně křečovitej a nějak mi do toho filmu nehodil. Ale i tak úžasnej zážitek. 75%
Toren
Toren
5 175 bodů
10
9/10. Byl jsem odpálen. Po dlouhé době něco, u čeho jsem si neříkal - "to jsem už někdě viděl!". Jasně, druhá polovina není z diváckého hlediska tak vyšponovaná jako ta první a jo, několikrát jsem si říkal "proč to dělaj tak složitě, když by to šlo vyřešit takhle?"... ale to je fuk. Řemeslně parádní, u několika scén jsem uznale pokývl hlavou a duo Levitt x Willis hrozně super. Navíc to celý působí děsně nehollywoodsky a to já tuze rád. Fakt supr komornější scífko.
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
9
Opravdu překrásný film!!!
Petrson
Petrson
4 166 bodů
5.5
Tak jsem byl naladěn kritikou a těšil jsem se. Bohužel přišlo lehké zklamání, právě proto, že jsem se asi těšil. On svět kritiky bývá často odlišný od "normální"reality. Film se tváří jako lehce nezávislý film, ale není, má mít intelektuální hloubku, ale moc nemá, má být akční, ale jen se střílí a rozprskávaj lidi i děti (kdyby se ubralo na nekonečném střílení a hlavně střílení dětí, našla se jiná řešení, asi bych to vzal lépe), přičemž stačilo málo, aby to byl jiný super Počátek. Teď je to míchanice Damien: Omen, Carlitovy cesty, Počátku, Dvanácti opic, Vyměřeného času,Terminátora a všech mafiánských filmů, kde neexistuje policie a vše řeší jen bum bum, popravit a krev. Joseph Gordon-Levitt mi připomíná T-1000 a nepochopil jsem tuto voskovou roli, proč za každou cenu to měl být Bruce Willis, ztratil jsem se jednou i v čase, pravidla neplatí pro všechny stejně, někdo se rozpadne, někdo ne, nepochopil jsem uměle vymyšlené nadpřirozené schopnosti některých lidí, ani mistra zlo, proč. Když se ztratím, pak mě to neba. Ani intelektuální sci-fi ani dobrá akční scifi, příliš mnoho nápadů v jednom hrnci. Mohla (pro mnohé možná bude) to být pecka. Stačilo málo.
8
Jo pajadá tak tohle se mi líbilo. Osud je děvka kterou musíš ojebat dřív než ona ojebe tebe.
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
9
Film, který má konečně promakané cestování v čase a myslí jak na tělo, tak na mysl. Je úžasné, že někdo vytvořil film se skvělým a originálním příběhem, který je napínavý a obsahuje spoustu zvratů. Na filmu mi vadily dvě věci: telekinetické schopnosti a Joseph Gordon-Levitt, který po předělání na mladého Bruce Willise nevypadal úplně k světu. Samozdřejmě musím amíkům uznat, že udělali taky film, který nemá úplně nejlepší konec.