Komentáře a recenze 24

8
Nechápu koho napadlo, že bude dobrý nápad, aby Jima daboval Dejdar. Absolutně to k němu nesedí a těžko jsem si jeho hlas odmýšlel. Jinak opět skvělá komedii s šíleným Carreym.
evismaior
evismaior
4 254 bodů
7
Já Jima Carreyho a jeho humor v zásadě moc nemusím, ale film o tom, kterak protřelý advokát na v duchu vyřknuté přání svého malého syna není schopen celý jeden den zalhat, je vlastně docela vtipný a občas hodně drsným způsobem dokazuje, kolikrát my dospělí zcela instinktivně nemluvíme pravdu ať už proto, že říct něco skutečně upřímného šéfovi může skončit vyhazovem nebo třebas i proto, že říct naplno kolegyni, že její šaty jsou vlastně úplně příšerné a ona sama vypadá vesměs děsně, prostě nepovažujeme za taktní, slušné a citlivé. A když dojde na zapeklitý právní případ, může se vyřčení či popření pravdy dostat na samou hranici profesionality. A rodinné vztahy pak může zabít úplně - jenže i tady se náhlá pravdomluvnost může paradoxně stát řešením.
saboter
saboter
3 564 bodů
7.5
Film je solidní a
  • humor
  • Jim Carey
  • nápad je celkem originální
  • vulgarismus
  • v ňákých chvílých nuda
výfuk
výfuk
2 975 bodů
7.5
Víte proč pět? Příběh je trochu mysteriózní a nepravděpodobný, ale obdivuji Jima Careyeho. Včera jsem s ním viděl Truman Show a byl to můj první film s ním, který jsem viděl celý. Ten samý den jsem viděl toto a nelitoval jsem. Toto je jeden z mála filmů, u kterých jsem hned nazačátku svolil k origináůlním znění. Dejdarův dabing se mi nelíbil. Někdy měl malé světlé stránky, ale vůbec to nebylo ono. Ve filmu je možná zbytečně moc sprostých slov. Tak a proč pět... Jim Carey je král herců co se týče improvizace, zbláznění atd. Carey ve filmu předvedl něco Oscarového, i když trochu méně cenným způsobem v méně cenném filmu.
roque
roque
2 923 bodů
10
Nedávno dávali opět v televizi, já prostě miluju filmy s Jimem Carreym. Je to
  • sranda
  • Jim Carrey
  • originální příběh, děj a myšlenka
  • občas až trochu přehnané
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů
7.5
Celkově dobrá komedie s Carreym.Občas je to ale trochu trapné.
2 487 bodů
5
5/10
Kuca25
2 132 bodů
4
Přesto, že Jima Carreyho miluju tak bohužel hodnotím záporně. Všichni víme, že je skvělý herec a imitátor, ale stavět film vyloženě na něm není vždy dobrý nápad. Snímek musí mít aspoň nějakou jinou zajímavou postavu a zde je to prostě jen Jim. Miluju tyto rodinné snímky s Jimem v hlavní roli. Opravdu, mě vždy baví sledovat jeho kreace, ale zde mi vše přišlo už moc překsichtěný. Bohužel, Jimových výjevů tu bylo až příliš a upozaďovali děj. Kdyby aspoň tvůrci lehce ubrali možná by vznikl mnohem zajímavější film. Takhle akorát vznikla Fletcherova ex manželka jako jediné malé plus pro film a kdyby dostala více prostoru mohlo to být velké plus. Bohužel půlku filmu sledujeme Jima jak se svým mistrovským způsobem ksichtí na všechny okolo až nás to začne obtěžovat. Hrozně rád bych dal lepší hodnocení, ale zkrátka jsem se nebavil jako vždy.
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
8
Jima strašně miluju a baví mě. Takže v okamžiků, že je Jim v hlavní roli, má pro mě film úplně jiný nádech. Neřeším tolik příběh (aspoň tedy v takových to komediích) a hlavně sleduji Jima. A Jim mi ten film vytáhne nahoru. Bez něj bych dal filmu asi 1-2 hvězdy, ale s Jimem to je jiná.