TOP kina USA: Zmražené tržby a čekání na další level Jumanji

TOP kina USA: Zmražené tržby a čekání na další level Jumanji
Jumanji: Další level | Sony
Tenhle návrat do dětských let totiž pohořel tak drasticky, že tu máme horkého kandidáta na největší propadák roku 2019. Studio snímek vyšel na nemalých 75 milionů dolarů a navzdory širokému nasazení do 2,337 kin vydělal směšných 670 tisíc dolarů a nedostal se ani do TOP10 (skončil čtrnáctý). Tudíž nejen LEGO v kinech už netáhne, ale i Playmobil ve filmu má smůlu. Nutno říct, že zatímco LEGO mělo alespoň dobré recenze a jen zkrátka diváky hodně rychle omrzelo, Playmobil je podle ohlasů extrémně mizerný.
Jen pro příklad, jak moc Playmobil nikoho nezajímal - Warneři do kin ke 30. výročí nasadili Vánoční prázdniny (v mém osobním žebříčku nejvtipnější americká vánoční komedie vůbec) a snímek dokázal z 370 kin dostat 304 tisíc dolarů, tedy téměř polovinu toho, co novinka s plastovými panáčky.
Ledové království II sice o třetím víkendu tratilo nejvíce od doby svého uvedení, ale pořád zůstalo první se 35,2 miliony. Poslední disneyovka má momentálně 922 mega celosvětově a miliardu na dosah. Vběhnutí do cíle jí může zhatit akorát Jumanji: Další level, Film startuje v USA až příští víkend a již nyní si pomalu začal roztahovat v zahranicí, kde si urval 52 milionů (a to startoval jen na pár trzích). Předchozí díl to neměl daleko k miliardě, tak uvidíme, jestli to vyjde tentokrát. Ohlasy jsou zatím o něco slabší.
Playmobil ve filmu
Ledové království II