Robert Emmett: Nejlepší filmy a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Robert Emmett: Filmy a seriály

  • United States Steel Hour, The
    United States Steel Hour, The (1953)
    Seriál
    80%
    1
  • ABC Stage 67
    ABC Stage 67 (1966)
    Seriál
    ABC Stage 67 byl zastřešující název pro sérii 26 týdenních pořadů, které zahrnovaly dramata, varieté, dokumenty a původní muzikály. Premiéru měla na American Broadcasting Company 14. září 1966 s filmem Murraye Schisgala Píseň lásky Barneyho Kempinskiho v režii Stanleyho Pragera a s Alanem Arkinem v hlavní roli muže, který si užívá památky a zvuky New Yorku v posledních hodinách svého mládeneckého stavu. Arkin byl nominován na cenu Emmy za vynikající herecký výkon v hlavní roli v dramatu a pořad byl nominován jako vynikající dramatický pořad. V budoucích programech se objevili Petula Clark, Bobby Darin, Sir Laurence Olivier, Albert Finney, Peter Sellers, David Frost a Jack Paar. Snaha ABC přinést kulturu masám byla ušlechtilým, ale neúspěšným experimentem. Pořad byl nejprve vysílán ve středu proti seriálu Špionáž a poté ve čtvrtek proti pořadu The Dean Martin Show a trvale dosahoval nízké sledovanosti. Jeho poslední produkcí byla adaptace jednoaktovky Jeana Cocteaua Lidský hlas s Ingrid Bergmanovou v hlavní roli, která byla odvysílána 4. května 1967. "Stage 67" nebyla ve skutečnosti součástí primárního zázemí ABC v Los Angeles. Vznikala ve starém areálu Monogram Studios, který byl později prodán společnosti KCET.
    Žánry:DramaKomedieMuzikál
    73%
    ABC Stage 67 byl zastřešující název pro sérii 26 týdenních pořadů, které zahrnovaly dramata, varieté, dokumenty a původní muzikály. Premiéru měla na American Broadcasting Company 14. září 1966 s filmem Murraye Schisgala Píseň lásky Barneyho Kempinskiho v režii Stanleyho Pragera a s Alanem Arkinem v hlavní roli muže, který si užívá památky a zvuky New Yorku v posledních hodinách svého mládeneckého stavu. Arkin byl nominován na cenu Emmy za vynikající herecký výkon v hlavní roli v dramatu a pořad byl nominován jako vynikající dramatický pořad. V budoucích programech se objevili Petula Clark, Bobby Darin, Sir Laurence Olivier, Albert Finney, Peter Sellers, David Frost a Jack Paar. Snaha ABC přinést kulturu masám byla ušlechtilým, ale neúspěšným experimentem. Pořad byl nejprve vysílán ve středu proti seriálu Špionáž a poté ve čtvrtek proti pořadu The Dean Martin Show a trvale dosahoval nízké sledovanosti. Jeho poslední produkcí byla adaptace jednoaktovky Jeana Cocteaua Lidský hlas s Ingrid Bergmanovou v hlavní roli, která byla odvysílána 4. května 1967. "Stage 67" nebyla ve skutečnosti součástí primárního zázemí ABC v Los Angeles. Vznikala ve starém areálu Monogram Studios, který byl později prodán společnosti KCET.
    Žánry:DramaKomedieMuzikál
    2
  • Matinee Theatre
    Matinee Theatre (1955)
    Seriál
    Matinee Theater byl americký antologický seriál vysílaný na NBC v Zlaté éře televize, v letech 1955 až 1958. Seriál, který se vysílal denně odpoledne, byl často živý. Produkovali jej Albert McCleery, Darrell Ross, George Cahan a Frank Price, výkonným producentem byl George Lowther. McCleery dříve produkoval živý seriál Cameo Theatre, který do televize zavedl koncept divadla v kruhu, televizní hry inscenované s minimálními kulisami. Jim Buckley z Pewter Plough Playhouse vzpomínal: Když se Al McCleery vrátil do Států, vytvořil pro NBC velmi ambiciózní divadelní televizní seriál nazvaný Matinee Theater: živě vysílat pět různých divadelních her týdně, vysílaných kolem poledne, aby se americké ženě v domácnosti propagovala barevná televize, zatímco se trápila s žehlením. Al byl producentem. Najal pět režisérů a pět scénografů. Richard Bennett, jeden z našich prvních prezidentů Pewter Plough Corporation, byl jedním z režisérů a já jsem byl jedním ze scénografů, a jakmile jsme skončili s natáčením jedné hry, šli jsme na oběd a pak jsme se sešli, abychom naplánovali příští týdenní představení. To bylo před více než 50 lety a snažím se vzpomenout; myslím, že televizní scénograf je zároveň dekoratérem kulis – ano, samozřejmě! Muselo to tak být, protože jedním z hlavních důvodů, proč McCleery získal přízeň producentů, byla jeho eliminace samotného prostředí a prosté zdobení scény s minimem rekvizit. Vyžadovalo to trochu vynalézavosti.
    70%
    Matinee Theater byl americký antologický seriál vysílaný na NBC v Zlaté éře televize, v letech 1955 až 1958. Seriál, který se vysílal denně odpoledne, byl často živý. Produkovali jej Albert McCleery, Darrell Ross, George Cahan a Frank Price, výkonným producentem byl George Lowther. McCleery dříve produkoval živý seriál Cameo Theatre, který do televize zavedl koncept divadla v kruhu, televizní hry inscenované s minimálními kulisami. Jim Buckley z Pewter Plough Playhouse vzpomínal: Když se Al McCleery vrátil do Států, vytvořil pro NBC velmi ambiciózní divadelní televizní seriál nazvaný Matinee Theater: živě vysílat pět různých divadelních her týdně, vysílaných kolem poledne, aby se americké ženě v domácnosti propagovala barevná televize, zatímco se trápila s žehlením. Al byl producentem. Najal pět režisérů a pět scénografů. Richard Bennett, jeden z našich prvních prezidentů Pewter Plough Corporation, byl jedním z režisérů a já jsem byl jedním ze scénografů, a jakmile jsme skončili s natáčením jedné hry, šli jsme na oběd a pak jsme se sešli, abychom naplánovali příští týdenní představení. To bylo před více než 50 lety a snažím se vzpomenout; myslím, že televizní scénograf je zároveň dekoratérem kulis – ano, samozřejmě! Muselo to tak být, protože jedním z hlavních důvodů, proč McCleery získal přízeň producentů, byla jeho eliminace samotného prostředí a prosté zdobení scény s minimem rekvizit. Vyžadovalo to trochu vynalézavosti.
    3

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.