Eri Yu: Nejlepší filmy a seriály

6.3

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Eri Yu: Filmy a seriály

  • Tokyo biyori
    Tokyo biyori (1997)
    Film
    68%
    1
  • 2 Dyuo
    2 Dyuo (1997)
    FilmRole: Yu
    Japonská společnost konce milénia a obzvláště tehdejší mladá generace se potýkaly s neschopností komunikovat a vyjadřovat vlastní emoce či vnitřní rozpoložení. Na základě daného stavu vytvořil Nobuhiro Suwa snímek, který kombinuje fikční příběh a techniky dokumentární kinematografie. Krizi vztahu mladého páru pojímá jako úvahu nad možností nahlédnout pravou tvář jedince a nad zaujímáním určitých rolí v konfliktních situacích. Natáčení probíhalo jako záznam improvizovaných situací, přičemž představitelé obdrželi pouze synopsi výchozí situace bez jasně stanoveného vývoje a závěru. Kamera vedená vynikajícím Tamurou Masakim snímá události z výrazného odstupu, přičemž vhled do nitra postav se pokouší dodat dokumentárně pojaté rozhovory. [Eigasai 2009]
    Žánry:Drama
    65%
    Japonská společnost konce milénia a obzvláště tehdejší mladá generace se potýkaly s neschopností komunikovat a vyjadřovat vlastní emoce či vnitřní rozpoložení. Na základě daného stavu vytvořil Nobuhiro Suwa snímek, který kombinuje fikční příběh a techniky dokumentární kinematografie. Krizi vztahu mladého páru pojímá jako úvahu nad možností nahlédnout pravou tvář jedince a nad zaujímáním určitých rolí v konfliktních situacích. Natáčení probíhalo jako záznam improvizovaných situací, přičemž představitelé obdrželi pouze synopsi výchozí situace bez jasně stanoveného vývoje a závěru. Kamera vedená vynikajícím Tamurou Masakim snímá události z výrazného odstupu, přičemž vhled do nitra postav se pokouší dodat dokumentárně pojaté rozhovory. [Eigasai 2009]
    Žánry:Drama
    2
  • Blíženci
    Blíženci (1999)
    Film
    Autorský snímek mezinárodně proslulého japonského režiséra Shinyi Tsukamota vznikl podle populárního mysteriózního románu Edogawy Rampa, jehož jméno (pseudonym) je v japonštině slovní hříčkou a vyslovuje se podobně jako jméno Edgara Allana Poea. Tsukamoto, který se doma i v zahraničí prosadil kultovními nezávislými technothrillery, natočil film jako svou první produkci pro velké studio. Kromě režie na filmu pracoval i jako scenárista, kameraman a střihač. Příběh dvou bratrů - dvojčat, kteří byli v dětství odděleni a z nichž jeden je úspěšný lékař a druhý přichází jako tajemný přízrak z nedaleké chudinské čtvrti, se odehrává v Tokiu v roce 1910. Jukio Dajtokudži žije v domě s rodiči a s partnerkou Rin, která trpí amnézií a neví nic o své minulosti. Zvrat do poklidného rodinného života přinese záhadný muž Sutekiči, jenž se v domě tajně objevuje již delší dobu. Ten přivodí nejprve smrt rodičů a posléze odstraní Jukia a zaujme jeho místo v práci i v rodině. Jak se ukáže, nešťastná Rin neutrpěla ztrátu paměti, před svým mužem jen skrývala velké tajemství. Námět, sám o sobě poněkud pokleslý, posloužil Shinyu Tsukamotovi k originální filmové hádance, v níž se minulost postav i pravý stav věcí vynořují postupně z přízračné atmosféry. Snímek začíná jako tradiční japonský duchařský příběh, avšak ani následné racionální, realistické vyústění okolností nepřináší úplné vysvětlení: ve hře je ještě podivné chování zúčastněných (Sutekiči stále vystupuje jako Jukio i před Rin, která dávno odhalila záměnu, v Jukiovi zůstává po jeho vítězství duše jeho zločineckého bratra). Tsukamoto pracuje s expresivními výrazovými prostředky, mezi něž patří mj. silná divadelní stylizace kostýmů, retrospektivní struktura vyprávění či výrazná dramatická role hudby, jež ve vypjatých scénách často nahrazuje ruchy.
    64%
    Autorský snímek mezinárodně proslulého japonského režiséra Shinyi Tsukamota vznikl podle populárního mysteriózního románu Edogawy Rampa, jehož jméno (pseudonym) je v japonštině slovní hříčkou a vyslovuje se podobně jako jméno Edgara Allana Poea. Tsukamoto, který se doma i v zahraničí prosadil kultovními nezávislými technothrillery, natočil film jako svou první produkci pro velké studio. Kromě režie na filmu pracoval i jako scenárista, kameraman a střihač. Příběh dvou bratrů - dvojčat, kteří byli v dětství odděleni a z nichž jeden je úspěšný lékař a druhý přichází jako tajemný přízrak z nedaleké chudinské čtvrti, se odehrává v Tokiu v roce 1910. Jukio Dajtokudži žije v domě s rodiči a s partnerkou Rin, která trpí amnézií a neví nic o své minulosti. Zvrat do poklidného rodinného života přinese záhadný muž Sutekiči, jenž se v domě tajně objevuje již delší dobu. Ten přivodí nejprve smrt rodičů a posléze odstraní Jukia a zaujme jeho místo v práci i v rodině. Jak se ukáže, nešťastná Rin neutrpěla ztrátu paměti, před svým mužem jen skrývala velké tajemství. Námět, sám o sobě poněkud pokleslý, posloužil Shinyu Tsukamotovi k originální filmové hádance, v níž se minulost postav i pravý stav věcí vynořují postupně z přízračné atmosféry. Snímek začíná jako tradiční japonský duchařský příběh, avšak ani následné racionální, realistické vyústění okolností nepřináší úplné vysvětlení: ve hře je ještě podivné chování zúčastněných (Sutekiči stále vystupuje jako Jukio i před Rin, která dávno odhalila záměnu, v Jukiovi zůstává po jeho vítězství duše jeho zločineckého bratra). Tsukamoto pracuje s expresivními výrazovými prostředky, mezi něž patří mj. silná divadelní stylizace kostýmů, retrospektivní struktura vyprávění či výrazná dramatická role hudby, jež ve vypjatých scénách často nahrazuje ruchy.
    3
  • Flirt
    Flirt (1995)
    FilmRole: Kazuko, Jailbird #1
    59%
    4

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.