Craig Purnell: Nejlepší filmy a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Craig Purnell: Filmy a seriály

  • Desáté království
    Desáté království (2000)
    Seriál
    80%
    1
  • Judge John Deed
    Judge John Deed (2001)
    Seriál
    John Deed – Soudce bez bázně je britský právnický televizní seriál produkovaný společností BBC ve spolupráci s One-Eyed Dog pro stanici BBC One. Vytvořil jej G.F. Newman a v hlavní roli se představuje Martin Shaw jako Sir John Deed, soudce Vrchního soudu, který se snaží dosáhnout skutečné spravedlnosti v případech, které mu přicházejí před soud. Dále v něm hraje Jenny Seagrove jako obhájkyně Jo Millsová, která je často Deedovým objektem touhy. Pilotní díl byl odvysílán 9. ledna 2001, po kterém následovala první kompletní série 26. listopadu 2001. Šestá a poslední série skončila 18. ledna 2007. Poté program přešel na neurčitou pauzu poté, co se Shaw zapojil do jiného televizního programu, a on a Seagrove vyjádřili přání, aby se formát seriálu změnil, než natočí nové epizody. V roce 2009 byl seriál oficiálně zrušen. Šest natočených sérií z něj dělá nejdéle vysílané právnické drama BBC. Faktická přesnost seriálu je často kritizována právními profesionály a novináři; mnoho rozhodnutí, které Deed učiní, by se ve skutečném soudě pravděpodobně nestalo. Romantizovaná vize soudního systému vytvořená Newmanem vedla soudce k tomu, aby vydal varování porotě, aby nedovolila, aby seriál ovlivnil jejich pohled na soudní procesy – s odkazem na epizodu, kde Deed porušuje pravidla, když je povolán k porotě. Jiná epizoda vedla ke stížnostem na zaujaté a nesprávné informace o vakcíně MMR, což vedlo BBC k zákazu opakování v původní podobě. Všech šest sérií bylo vydáno na DVD ve Velké Británii.
    Žánry:Drama
    77%
    John Deed – Soudce bez bázně je britský právnický televizní seriál produkovaný společností BBC ve spolupráci s One-Eyed Dog pro stanici BBC One. Vytvořil jej G.F. Newman a v hlavní roli se představuje Martin Shaw jako Sir John Deed, soudce Vrchního soudu, který se snaží dosáhnout skutečné spravedlnosti v případech, které mu přicházejí před soud. Dále v něm hraje Jenny Seagrove jako obhájkyně Jo Millsová, která je často Deedovým objektem touhy. Pilotní díl byl odvysílán 9. ledna 2001, po kterém následovala první kompletní série 26. listopadu 2001. Šestá a poslední série skončila 18. ledna 2007. Poté program přešel na neurčitou pauzu poté, co se Shaw zapojil do jiného televizního programu, a on a Seagrove vyjádřili přání, aby se formát seriálu změnil, než natočí nové epizody. V roce 2009 byl seriál oficiálně zrušen. Šest natočených sérií z něj dělá nejdéle vysílané právnické drama BBC. Faktická přesnost seriálu je často kritizována právními profesionály a novináři; mnoho rozhodnutí, které Deed učiní, by se ve skutečném soudě pravděpodobně nestalo. Romantizovaná vize soudního systému vytvořená Newmanem vedla soudce k tomu, aby vydal varování porotě, aby nedovolila, aby seriál ovlivnil jejich pohled na soudní procesy – s odkazem na epizodu, kde Deed porušuje pravidla, když je povolán k porotě. Jiná epizoda vedla ke stížnostem na zaujaté a nesprávné informace o vakcíně MMR, což vedlo BBC k zákazu opakování v původní podobě. Všech šest sérií bylo vydáno na DVD ve Velké Británii.
    Žánry:Drama
    2
  • Pět dní
    Pět dní (2007)
    Seriál
    • HBO Max

    Nic nenasvědčovalo tomu, že by ten den měl být v životě rodiny Wellingsových něčím výjimečný. Matt, bývalý voják a momentální trenér ve fitku, byl jako vždycky v práci, Leanne se s malou Rosie a o dva roky starším Ethanem chystala zajet do útulku pro zamluveného psa a pak do domova důchodců za svým dědečkem, dospívající Tanya z prvního Leannina manželství se vymluvila na úkoly, aby nemusela s nimi... Úplně obyčejný den v životě úplně obyčejné rodiny. Nikdo nevěděl, že ode dneška už nikdy nic nebude jako dřív. Že dědeček bude na svou vnučku a pravnoučata čekat marně. Že policie, kterou zburcuje, najde v noci na dálničním odpočívadle otevřené opuštěné auto, že nikdo nebude schopen odpovědět na jedinou otázku z těch, které se okamžitě vyrojí: Co se vlastně stalo? Kde všichni jsou? Je to únos? Ale mohl vůbec někdo nepozorovaně unést matku, její dvě děti a psa? Nebo je to jen kamufláž, která má zmást stopy, a Leanne dobrovolně odešla za někým jiným? Bylo opravdu jejich manželství tak šťastné a bez mráčku, jak tvrdí Matt? Policie tápe a bulvár se žene za senzací. Ostatně není divu. Může být ideálnější téma pro trháky z prvních stran, než atraktivní blondýnka, dvě rozkošné děti a pes, kteří zmizeli za tak záhadných okolností?

    Britská minisérie Pět dní byla dokončena měsíce předtím, než zmizení malé Madeleine McCannové z portugalského letoviska rozpoutalo mezinárodní šílenství, i když by se na první pohled mohlo zdát, že jím byla přímo inspirována. Její scenáristce Gwyneth Hughesové však šlo přesně o toto. O zachycení všeho toho, co je spjato s takovým senzačním zločinem, o to, co to udělá s rodinou, příbuznými a konec konců i vyšetřovateli, o podezření, které to na všechny, dokonce i ty, kteří jsou nejvíc zasaženi, vrhá. Neboť každý má co skrývat. I v úplně obyčejných, normálních rodinách má každý jejich člen svá malá, obyčejná tajemství. Která pak mohou v případě takovéhle strašné události vrhnout na svého nositele úplně jiné, zkreslené světlo. Jsem v podstatě dokumentaristka, říká o sobě Hughesová, a mám ráda příběhy ze života, příběhy, které se staly. Nebo alespoň takové, které se stát mohly. Není to však jen příběh sám, který autorku zajímá. Jde jí také - a především - o pohled na jednání člověka v mezní životní situaci, o sondu do mezilidských vztahů, o rozkrytí jednotlivých charakterů všech zúčastněných, tak jak se vyvíjejí v průběhu celé události. Proto těch pět dní. Pět dní, které byly klíčové pro celé více než dva měsíce se vlekoucí vyšetřování tohoto případu. Den první, den třetí, den dvacátý osmý...

    59%

    Nic nenasvědčovalo tomu, že by ten den měl být v životě rodiny Wellingsových něčím výjimečný. Matt, bývalý voják a momentální trenér ve fitku, byl jako vždycky v práci, Leanne se s malou Rosie a o dva roky starším Ethanem chystala zajet do útulku pro zamluveného psa a pak do domova důchodců za svým dědečkem, dospívající Tanya z prvního Leannina manželství se vymluvila na úkoly, aby nemusela s nimi... Úplně obyčejný den v životě úplně obyčejné rodiny. Nikdo nevěděl, že ode dneška už nikdy nic nebude jako dřív. Že dědeček bude na svou vnučku a pravnoučata čekat marně. Že policie, kterou zburcuje, najde v noci na dálničním odpočívadle otevřené opuštěné auto, že nikdo nebude schopen odpovědět na jedinou otázku z těch, které se okamžitě vyrojí: Co se vlastně stalo? Kde všichni jsou? Je to únos? Ale mohl vůbec někdo nepozorovaně unést matku, její dvě děti a psa? Nebo je to jen kamufláž, která má zmást stopy, a Leanne dobrovolně odešla za někým jiným? Bylo opravdu jejich manželství tak šťastné a bez mráčku, jak tvrdí Matt? Policie tápe a bulvár se žene za senzací. Ostatně není divu. Může být ideálnější téma pro trháky z prvních stran, než atraktivní blondýnka, dvě rozkošné děti a pes, kteří zmizeli za tak záhadných okolností?

    Britská minisérie Pět dní byla dokončena měsíce předtím, než zmizení malé Madeleine McCannové z portugalského letoviska rozpoutalo mezinárodní šílenství, i když by se na první pohled mohlo zdát, že jím byla přímo inspirována. Její scenáristce Gwyneth Hughesové však šlo přesně o toto. O zachycení všeho toho, co je spjato s takovým senzačním zločinem, o to, co to udělá s rodinou, příbuznými a konec konců i vyšetřovateli, o podezření, které to na všechny, dokonce i ty, kteří jsou nejvíc zasaženi, vrhá. Neboť každý má co skrývat. I v úplně obyčejných, normálních rodinách má každý jejich člen svá malá, obyčejná tajemství. Která pak mohou v případě takovéhle strašné události vrhnout na svého nositele úplně jiné, zkreslené světlo. Jsem v podstatě dokumentaristka, říká o sobě Hughesová, a mám ráda příběhy ze života, příběhy, které se staly. Nebo alespoň takové, které se stát mohly. Není to však jen příběh sám, který autorku zajímá. Jde jí také - a především - o pohled na jednání člověka v mezní životní situaci, o sondu do mezilidských vztahů, o rozkrytí jednotlivých charakterů všech zúčastněných, tak jak se vyvíjejí v průběhu celé události. Proto těch pět dní. Pět dní, které byly klíčové pro celé více než dva měsíce se vlekoucí vyšetřování tohoto případu. Den první, den třetí, den dvacátý osmý...

    3
  • Casualty
    Casualty (1986)
    Seriál
    57%
    4

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.