Natalya Naum: Nejlepší filmy a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Natalya Naum: Filmy a seriály

  • Za dvumya zajtsami
    Za dvumya zajtsami (1961)
    FilmRole: Halya
    Na motivy ukrajinského vaudevillu od Mychajla Staryckého, slavného ukrajinského spisovatele. Hlavní postava, Svyryd Petrovyč Holochvostyj, má ve městě vlastní holičství a pověst elegána. Jednou, když prohraje v kartách všechno, co má, rozhodne se napravit svou finanční situaci výhodným sňatkem. Bohatá, ale ošklivá dívka jménem Pronja Sirko se do proslulého nápadníka zamiluje...
    Žánry:Komedie
    79%
    Na motivy ukrajinského vaudevillu od Mychajla Staryckého, slavného ukrajinského spisovatele. Hlavní postava, Svyryd Petrovyč Holochvostyj, má ve městě vlastní holičství a pověst elegána. Jednou, když prohraje v kartách všechno, co má, rozhodne se napravit svou finanční situaci výhodným sňatkem. Bohatá, ale ošklivá dívka jménem Pronja Sirko se do proslulého nápadníka zamiluje...
    Žánry:Komedie
    1
  • Oleksa Dovbush
    Oleksa Dovbush (1960)
    FilmRole: Marichka
    74%
    2
  • Bílý pták s černým znamením
    Bílý pták s černým znamením (1972)
    FilmRole: Katryna Dzvonar
    72%
    3
  • Poema o more
    Poema o more (1958)
    FilmRole: Olesya
    65%
    4
  • Jdou vojáci, jdou
    Jdou vojáci, jdou (1976)
    FilmRole: Валентина Ивановна
    Tragické i komické, hrdinské i lyrické – takové je poslední filmové dílo legendy sovětské kinematografie, herce a režiséra Leonida Bykova. Osmnáct zničených fašistických tanků, osmnáct mrtvých sovětských vojáků. To vše na místě zvaném Podbjedňa, kde se naplnily osudy hrdinů tohoto výjimečného filmu. Třicet let po fatální bitvě o strategicky důležitý prostor, který v průběhu zuřících bojů 2. světové války střežili sovětští vojáci až do posledního muže, vzpomínají děti na své statečné otce. Tuto tragickou historii zobrazuje Leonid Bykov s odlehčující humornou poezií, která poskytuje působivý pohled do nitra armády. Armády, ve které více než generálské rozkazy rozhodovalo individuální hrdinství a čistota charakterů.
    Žánry:DramaVálečný
    63%
    Tragické i komické, hrdinské i lyrické – takové je poslední filmové dílo legendy sovětské kinematografie, herce a režiséra Leonida Bykova. Osmnáct zničených fašistických tanků, osmnáct mrtvých sovětských vojáků. To vše na místě zvaném Podbjedňa, kde se naplnily osudy hrdinů tohoto výjimečného filmu. Třicet let po fatální bitvě o strategicky důležitý prostor, který v průběhu zuřících bojů 2. světové války střežili sovětští vojáci až do posledního muže, vzpomínají děti na své statečné otce. Tuto tragickou historii zobrazuje Leonid Bykov s odlehčující humornou poezií, která poskytuje působivý pohled do nitra armády. Armády, ve které více než generálské rozkazy rozhodovalo individuální hrdinství a čistota charakterů.
    Žánry:DramaVálečný
    5
  • Pedagogická poema
    Pedagogická poema (1955)
    Film
    Celovečerní sovětský barevný umělecký film byl natočen podle strhujícího románu zakladatele humanitní sovětské pedagogiky A. S. Makarenka, známého u nás pod názvem „Začínáme žít“. Velký pedagog-spisovatel napsal „Pedagogickou poemu“ vlastně historii pracovní kolonie pro bezprizorné, jejímž vedením byl v r. 1920 pověřen sovětskou vládou; v působivém líčení nevšedních situací ze života kolonie a ve znamenitých charakterových studiích desítek chovanců sleduje spisovatel hlavní myšlenku, kterou se při své pedagogické práci řídil a která se stala základem sovětské pedagogiky – úlohu pracovního kolektivu při vytváření a formování lidského charakteru. Filmoví zpracovatelé vybrali s poměrným úspěchem pro film právě ty nejvýraznější scény, v nichž se tato myšlenka nejjasněji odráží. (FILMOVÝ PŘEHLED 39 / 1956)
    Žánry:Drama
    61%
    Celovečerní sovětský barevný umělecký film byl natočen podle strhujícího románu zakladatele humanitní sovětské pedagogiky A. S. Makarenka, známého u nás pod názvem „Začínáme žít“. Velký pedagog-spisovatel napsal „Pedagogickou poemu“ vlastně historii pracovní kolonie pro bezprizorné, jejímž vedením byl v r. 1920 pověřen sovětskou vládou; v působivém líčení nevšedních situací ze života kolonie a ve znamenitých charakterových studiích desítek chovanců sleduje spisovatel hlavní myšlenku, kterou se při své pedagogické práci řídil a která se stala základem sovětské pedagogiky – úlohu pracovního kolektivu při vytváření a formování lidského charakteru. Filmoví zpracovatelé vybrali s poměrným úspěchem pro film právě ty nejvýraznější scény, v nichž se tato myšlenka nejjasněji odráží. (FILMOVÝ PŘEHLED 39 / 1956)
    Žánry:Drama
    6

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.