Kurt Kren: Nejlepší filmy a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Kurt Kren: Filmy a seriály

  • 44/85: Foot'-age Shoot'-out
    44/85: Foot'-age Shoot'-out (1985)
    Film
    Krenův přístup k filmu mi začal dávat větší smysl, když svou věcnost ilustroval historkou: Čtyři dny před festivalem ho požádali, aby natočil a dodal film, což udělal ("foot'-age shoot'-out"). Normálně mu film trvá dlouho, ale tenhle označil za "znásilnění". Odstranil z něj své jméno a autorská práva. "Asi můj poslední film." Zeptala jsem se ho, jestli někdy viděl kopii. "Ano, je to skvělé," odpověděl.
    Režie:Kurt Kren
    62%
    Krenův přístup k filmu mi začal dávat větší smysl, když svou věcnost ilustroval historkou: Čtyři dny před festivalem ho požádali, aby natočil a dodal film, což udělal ("foot'-age shoot'-out"). Normálně mu film trvá dlouho, ale tenhle označil za "znásilnění". Odstranil z něj své jméno a autorská práva. "Asi můj poslední film." Zeptala jsem se ho, jestli někdy viděl kopii. "Ano, je to skvělé," odpověděl.
    Režie:Kurt Kren
    1
  • 120 Tage von Bottrop, Die
    120 Tage von Bottrop, Die (1997)
    Film
    60%
    2
  • 10/65: Selbstverstümmelung
    10/65: Selbstverstümmelung (1965)
    Film
    Krenův film 10/65 Sebemrzačení vychází z „akce“ Gunthera Bruse. Film klade důraz na surrealistické drama symbolické sebedestrukce, které Kren z Brusovy akce vytěžil. Každé gesto je rozloženo tak, aby divák získal napjaté, ikonoklastické odhalení muže pokrytého bílou sádrou, ležícího obklopeného žiletkami a řadou nástrojů, které vypadají, jako by byly vzaty z operačního sálu. Žiletky, nůžky a skalpely jsou do něj postupně zasouvány v rituální vlastní operaci. (Stephen Dwoskin)
    Režie:Kurt Kren
    57%
    Krenův film 10/65 Sebemrzačení vychází z „akce“ Gunthera Bruse. Film klade důraz na surrealistické drama symbolické sebedestrukce, které Kren z Brusovy akce vytěžil. Každé gesto je rozloženo tak, aby divák získal napjaté, ikonoklastické odhalení muže pokrytého bílou sádrou, ležícího obklopeného žiletkami a řadou nástrojů, které vypadají, jako by byly vzaty z operačního sálu. Žiletky, nůžky a skalpely jsou do něj postupně zasouvány v rituální vlastní operaci. (Stephen Dwoskin)
    Režie:Kurt Kren
    3
  • 9/64: O Tannenbaum
    9/64: O Tannenbaum (1964)
    Film
    V 9/64 O Christmas Tree Kren nabízí vizuálně popisnější rozvinutí Mühlovy "akce". Obrazy byly vybrány tak, aby sledovaly dramatičtější sekvenci, pravděpodobně proto, že samotná akce obsahovala širokou škálu obrazů a materiálů.
    Hrají:Otto Mühl
    Režie:Kurt Kren
    57%
    V 9/64 O Christmas Tree Kren nabízí vizuálně popisnější rozvinutí Mühlovy "akce". Obrazy byly vybrány tak, aby sledovaly dramatičtější sekvenci, pravděpodobně proto, že samotná akce obsahovala širokou škálu obrazů a materiálů.
    Hrají:Otto Mühl
    Režie:Kurt Kren
    4
  • 15/67: TV
    15/67: TV (1967)
    Film
    Kren rámuje obraz tak, aby navodil dojem jeviště s výhledem na přístav, čímž dosahuje doslovného významu slova „tele-vize“. Statické zarámování obrazu a jasně vrstvená mizanscéna sotva vybízejí k interpretaci. Pohled na dívky to o to víc umocňuje. Kren, jemný voyeur – který diváka proměňuje v tajného komplice – pozoruje tři dospívající dívky a pravděpodobně stejně jako ony čeká na rande. (Thomas Trummer)
    Režie:Kurt Kren
    49%
    Kren rámuje obraz tak, aby navodil dojem jeviště s výhledem na přístav, čímž dosahuje doslovného významu slova „tele-vize“. Statické zarámování obrazu a jasně vrstvená mizanscéna sotva vybízejí k interpretaci. Pohled na dívky to o to víc umocňuje. Kren, jemný voyeur – který diváka proměňuje v tajného komplice – pozoruje tři dospívající dívky a pravděpodobně stejně jako ony čeká na rande. (Thomas Trummer)
    Režie:Kurt Kren
    5
  • 6/64: Mama und Papa
    6/64: Mama und Papa (1964)
    Film
    V prvním akčním filmu, který natočil, 6/64 Mama und Papa, Krenův střih vede k mnoha vzájemně propojeným nepřetržitým záběrům; ústřední záběry se opakují jako leitmotiv, v celém filmu lze pozorovat kruhový pohyb a propojování. Kren pečlivě vplétá zuřivost před objektivem do hutných geometrických obrazců. Sekvence záběr/protizáběr se střídají, přeskakují tam a zpět mezi jednotlivými (!) okénky a proměňují akcionistický chaos v ornamenty, strnulé geometrické vzorce, časový ekvivalent toho, co Mondrian destiloval na plátně v prostoru.
    Hrají:Otto Mühl
    Režie:Kurt Kren
    45%
    V prvním akčním filmu, který natočil, 6/64 Mama und Papa, Krenův střih vede k mnoha vzájemně propojeným nepřetržitým záběrům; ústřední záběry se opakují jako leitmotiv, v celém filmu lze pozorovat kruhový pohyb a propojování. Kren pečlivě vplétá zuřivost před objektivem do hutných geometrických obrazců. Sekvence záběr/protizáběr se střídají, přeskakují tam a zpět mezi jednotlivými (!) okénky a proměňují akcionistický chaos v ornamenty, strnulé geometrické vzorce, časový ekvivalent toho, co Mondrian destiloval na plátně v prostoru.
    Hrají:Otto Mühl
    Režie:Kurt Kren
    6
  • 10b/65: Silber - Aktion Brus
    10b/65: Silber - Aktion Brus (1965)
    Film
    "Akce" od Güntera Bruse. Kren film nejdříve nechtěl promítat, protože obraz byl podexponovaný. Kopie negativního materiálu se ukázala být lepší než originální materiál, a tak Kren film nakonec přece jen ukázal. Název filmu odkazuje na Brusovo použití stříbrného papíru pro jeho akci.
    Žánry:Drama
    Režie:Kurt Kren
    45%
    "Akce" od Güntera Bruse. Kren film nejdříve nechtěl promítat, protože obraz byl podexponovaný. Kopie negativního materiálu se ukázala být lepší než originální materiál, a tak Kren film nakonec přece jen ukázal. Název filmu odkazuje na Brusovo použití stříbrného papíru pro jeho akci.
    Žánry:Drama
    Režie:Kurt Kren
    7

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.