Pascale Ogier: Nejlepší filmy a seriály

6.8

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pascale Ogier: Filmy a seriály

  • Noci v úplňku
    Noci v úplňku (1984)
    FilmRole: Louise
    V čtvrtém snímku z cyklu „Komedie a přísloví“ přivádí jeden z hlavních představitelů francouzské nové vlny Eric Rohmer na scénu drobnou mladou Louise, ženu s posmutnělým pohledem, kterou ztělesnila předčasně tragicky zesnulá francouzská herečka Pascale Ogierová. Přičemž onen smutek v jejích očích pramení mimo jiné i z toho, že se Louise už delší dobu nudí ve vztahu se svým poslušným, možná až příliš disciplinovaným přítelem, architektem Remim. Zároveň se však žena stále nedokáže odhodlat k rozchodu. Proto také nakonec opustí jejich společné hnízdo v Marne-la-Vallée a pod záminkou, že chce být chvíli sama, se nastěhuje do nevelkého bytu v srdci Paříže. Pravda je ale především taková, že si chce znovu začít užívat večírků a ztracené svobody. A také na nic nečeká a přes neustálé pronásledování svým kamarádem, prostopášným, nicméně ženatým Octavem, začne vymetat večírky jak na běžícím páse. Naneštěstí jen máloco se dále odehrává podle jejích představ. A Louise již brzy pochopí pravý význam pořekadla, že „nikdy nevíme, co máme, dokud to neztratíme“. Ve vedlejších rolích komediálního dramatu, za nějž Pascale Ogierová získala cenu na filmovém festivalu v Benátkách, se představí Tchéky Karyo a Fabrice Luchini.
    Žánry:DramaRomantický
    73%
    V čtvrtém snímku z cyklu „Komedie a přísloví“ přivádí jeden z hlavních představitelů francouzské nové vlny Eric Rohmer na scénu drobnou mladou Louise, ženu s posmutnělým pohledem, kterou ztělesnila předčasně tragicky zesnulá francouzská herečka Pascale Ogierová. Přičemž onen smutek v jejích očích pramení mimo jiné i z toho, že se Louise už delší dobu nudí ve vztahu se svým poslušným, možná až příliš disciplinovaným přítelem, architektem Remim. Zároveň se však žena stále nedokáže odhodlat k rozchodu. Proto také nakonec opustí jejich společné hnízdo v Marne-la-Vallée a pod záminkou, že chce být chvíli sama, se nastěhuje do nevelkého bytu v srdci Paříže. Pravda je ale především taková, že si chce znovu začít užívat večírků a ztracené svobody. A také na nic nečeká a přes neustálé pronásledování svým kamarádem, prostopášným, nicméně ženatým Octavem, začne vymetat večírky jak na běžícím páse. Naneštěstí jen máloco se dále odehrává podle jejích představ. A Louise již brzy pochopí pravý význam pořekadla, že „nikdy nevíme, co máme, dokud to neztratíme“. Ve vedlejších rolích komediálního dramatu, za nějž Pascale Ogierová získala cenu na filmovém festivalu v Benátkách, se představí Tchéky Karyo a Fabrice Luchini.
    Žánry:DramaRomantický
    1
  • Percival Galský
    Percival Galský (1978)
    FilmRole: chant, pucelle, dame
    71%
    2
  • Life the Way It Is
    Life the Way It Is (1978)
    FilmRole: Muriel Pucheu
    69%
    3
  • Dáma s kaméliemi
    Dáma s kaméliemi (1981)
    FilmRole: Olympe
    Nezkušená čtrnáctiletá venkovanka Alphonsine přijíždí do Paříže s cílem proniknout do vrstvy bohatých měšťanů. K tomu však musí využít to jediné, co má: své tělo... Když psal Alexandre Dumas mladší v roce 1848 svůj slavný román Dáma s kaméliemi, inspiroval se vlastní láskou ke kurtizáně jménem Alphonsine Plessisová, se kterou prožil krátký a vášnivý románek, než v pouhých třiadvaceti letech podlehla tuberkulóze. Postavě mladé Alphonsine vnukl kromě pikantní zkaženosti i jistý neklid a křehkost. Ve vedlejších rolích Alphonsininých milenců se představuje plejáda hereckých hvězd, mezi jinými Fabrizio Bentivoglio, Bruno Ganz či Fernando Rey. Hudbu složil Bologniniho stálý spolupracovník Ennio Morricone, který se inspiroval Verdiho operou Traviata, taktéž zpracovávající truchlivý příběh dámy s kaméliemi.
    Žánry:DramaRomantický
    67%
    Nezkušená čtrnáctiletá venkovanka Alphonsine přijíždí do Paříže s cílem proniknout do vrstvy bohatých měšťanů. K tomu však musí využít to jediné, co má: své tělo... Když psal Alexandre Dumas mladší v roce 1848 svůj slavný román Dáma s kaméliemi, inspiroval se vlastní láskou ke kurtizáně jménem Alphonsine Plessisová, se kterou prožil krátký a vášnivý románek, než v pouhých třiadvaceti letech podlehla tuberkulóze. Postavě mladé Alphonsine vnukl kromě pikantní zkaženosti i jistý neklid a křehkost. Ve vedlejších rolích Alphonsininých milenců se představuje plejáda hereckých hvězd, mezi jinými Fabrizio Bentivoglio, Bruno Ganz či Fernando Rey. Hudbu složil Bologniniho stálý spolupracovník Ennio Morricone, který se inspiroval Verdiho operou Traviata, taktéž zpracovávající truchlivý příběh dámy s kaméliemi.
    Žánry:DramaRomantický
    4
  • Paris s'en va
    Paris s'en va (1981)
    Film
    Před filmem Le Pont du Nord natočil Rivette krátký film Paříž mizí, který trvá přibližně 25 minut. Pracoval na něm se stejnými herci a stejným technickým štábem jako na filmu Le Pont du Nord. Producent krátkého filmu Henry Chapier uvedl: "Začátkem 80. let neměl nikdo zájem o Rivettův vysoce imaginativní projekt Le Pont du Nord. Proto Rivette přišel s jakousi 'transpozicí' témat z Le Pont du Nord v podobě Paříž mizí. Stejně jako renesanční malíř, který dělá skicu pro budoucí projekt."
    66%
    Před filmem Le Pont du Nord natočil Rivette krátký film Paříž mizí, který trvá přibližně 25 minut. Pracoval na něm se stejnými herci a stejným technickým štábem jako na filmu Le Pont du Nord. Producent krátkého filmu Henry Chapier uvedl: "Začátkem 80. let neměl nikdo zájem o Rivettův vysoce imaginativní projekt Le Pont du Nord. Proto Rivette přišel s jakousi 'transpozicí' témat z Le Pont du Nord v podobě Paříž mizí. Stejně jako renesanční malíř, který dělá skicu pro budoucí projekt."
    5
  • Ghost Dance
    Ghost Dance (1983)
    FilmRole: Pascale
    Film Ghost Dance skrze zážitky dvou žen v Paříži a Londýně analyzuje komplexnost našich představ o duchách, paměti a minulosti. Zaměřuje se na francouzského filozofa Jacquese Derridu, který poznamenává: „Myslím, že kinematografie, když není nudná, je umění, které umožňuje duchům, aby se vraceli.“ Také říká, že „paměť je minulost, která nikdy neměla podobu přítomnosti.“
    62%
    Film Ghost Dance skrze zážitky dvou žen v Paříži a Londýně analyzuje komplexnost našich představ o duchách, paměti a minulosti. Zaměřuje se na francouzského filozofa Jacquese Derridu, který poznamenává: „Myslím, že kinematografie, když není nudná, je umění, které umožňuje duchům, aby se vraceli.“ Také říká, že „paměť je minulost, která nikdy neměla podobu přítomnosti.“
    6
  • Signes extérieurs de richesse
    Signes extérieurs de richesse (1983)
    FilmRole: Une assistance vétérinaire du Dr Lestrade
    52%
    7

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.