Leonid Yengibarov: Nejlepší filmy a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Leonid Yengibarov: Filmy a seriály

  • Stíny zapomenutých předků
    Stíny zapomenutých předků (1965)
    FilmRole: Miko
    Sovětský hraný film, poema podle motivů stejnojmenné povídky Mychajla Kocjubynského. Vypráví příběh huculského Romea a Julie, mladých lidí ze dvou nepřátelských rodů, Ivana a Maričky. Příběh se odvíjí v rámci půvabné přírody ukrajinských Karpat a je opředen mýty a legendami huculského lidu, který byl donedávna deptán bezvýchodnou bídou, ponížením a tvrdou prací. Uprostřed přírody vyrůstá velká láska, která spojuje dvě lidská srdce, jejichž věrnost je potvrzena smrtí obou milenců.
    77%
    Sovětský hraný film, poema podle motivů stejnojmenné povídky Mychajla Kocjubynského. Vypráví příběh huculského Romea a Julie, mladých lidí ze dvou nepřátelských rodů, Ivana a Maričky. Příběh se odvíjí v rámci půvabné přírody ukrajinských Karpat a je opředen mýty a legendami huculského lidu, který byl donedávna deptán bezvýchodnou bídou, ponížením a tvrdou prací. Uprostřed přírody vyrůstá velká láska, která spojuje dvě lidská srdce, jejichž věrnost je potvrzena smrtí obou milenců.
    1
  • Kommunist
    Kommunist (1958)
    Film
    72%
    2
  • Třesky plesky
    Třesky plesky (1972)
    Film
    Film Vasilije Šukšina Třesky plesky nelze snadno žánrově zařadit. Není čistou komedií, ale filmem s výraznými filozofickými podtexty, v nichž zaznívá věčné šukšinovské téma: úvaha o významu a postavení venkovského člověka v současné sovětské společnosti. Sibiřan Ivan Rastorgujev má možnost během své cesty do lázní konfrontovat sebe samého s lidmi nejrůznějších povolání, které pozná ve vlaku a v Moskvě, kde přijme se svou ženou pohostinství v domácnosti starého profesora. Šukšin přivádí na filmové plátno řadu Ivanových protihráčů, výrazných typů a osobností, reprezentujících určité životní názory a postoje. V konfrontaci s nimi Ivan dospěje k vědomí, že tam, kde žije, je na svém místě a že není těm druhým co závidět. Není o nic horší ani lepší, důležité je, že má svou životní jistotu. Jako v předchozích filmech se tu ke slovu dostává velké Šukšinovo umění dialogu. Vtipná jadrná řeč hrdinů je nejen vynikajícím prostředkem charakterizačním, ale i dalším zdrojem humoru. Šukšinovi herecky sekunduje jeho manželka Lidija Fedosejevová v roli Ňury a typově výstižné je i obsazení dalších rolí. Silnou stránkou filmu je jeho realismus a zvládnutí pasáží, natočených s neherci. Lidija Fedosejeva debutovala na filmovém plátně v roce 1959, kdy hrála ve snímcích Přítelkyně a Ta pravá. Při práci na filmu A jaké je moře? (1965) poznala Vasilije Šukšina, provdala se za něho a na delší čas se pro film odmlčela. Znovu se objevila na plátně až ve snímku Třesky plesky (1972), následovaly filmy Červená kalina (1973), Chceš-li být šťasten (1974), Pticy nad gorodom (Ptáci nad městem) a Bojovali za vlast (oba 1975).
    Žánry:Komedie
    71%
    Film Vasilije Šukšina Třesky plesky nelze snadno žánrově zařadit. Není čistou komedií, ale filmem s výraznými filozofickými podtexty, v nichž zaznívá věčné šukšinovské téma: úvaha o významu a postavení venkovského člověka v současné sovětské společnosti. Sibiřan Ivan Rastorgujev má možnost během své cesty do lázní konfrontovat sebe samého s lidmi nejrůznějších povolání, které pozná ve vlaku a v Moskvě, kde přijme se svou ženou pohostinství v domácnosti starého profesora. Šukšin přivádí na filmové plátno řadu Ivanových protihráčů, výrazných typů a osobností, reprezentujících určité životní názory a postoje. V konfrontaci s nimi Ivan dospěje k vědomí, že tam, kde žije, je na svém místě a že není těm druhým co závidět. Není o nic horší ani lepší, důležité je, že má svou životní jistotu. Jako v předchozích filmech se tu ke slovu dostává velké Šukšinovo umění dialogu. Vtipná jadrná řeč hrdinů je nejen vynikajícím prostředkem charakterizačním, ale i dalším zdrojem humoru. Šukšinovi herecky sekunduje jeho manželka Lidija Fedosejevová v roli Ňury a typově výstižné je i obsazení dalších rolí. Silnou stránkou filmu je jeho realismus a zvládnutí pasáží, natočených s neherci. Lidija Fedosejeva debutovala na filmovém plátně v roce 1959, kdy hrála ve snímcích Přítelkyně a Ta pravá. Při práci na filmu A jaké je moře? (1965) poznala Vasilije Šukšina, provdala se za něho a na delší čas se pro film odmlčela. Znovu se objevila na plátně až ve snímku Třesky plesky (1972), následovaly filmy Červená kalina (1973), Chceš-li být šťasten (1974), Pticy nad gorodom (Ptáci nad městem) a Bojovali za vlast (oba 1975).
    Žánry:Komedie
    3
  • Samkauli satrposatvis
    Samkauli satrposatvis (1971)
    FilmRole: Sugur
    69%
    4
  • Aybolit-66
    Aybolit-66 (1966)
    FilmRole: комик
    Bláznivá hudební komedie volně vycházející z pohádky Korneje Čukovského. V Africe onemocněly opice. Tuto zprávu přinesla doktoru Bolíto hlava opička Čiči, která uprchla od loupežníka Barmaleje. Bolíto hlava se svými pomocníky – Čiči a psem Avvou – spěchají zachránit opice před nemocí. Ale Barmalej a jeho loupežníci se je snaží zastavit. Nejprve zajmou doktorovu loď na moři a hodí Bolíto hlava, Avvu a Čiči do vody, ale ti doplavou do Afriky.
    67%
    Bláznivá hudební komedie volně vycházející z pohádky Korneje Čukovského. V Africe onemocněly opice. Tuto zprávu přinesla doktoru Bolíto hlava opička Čiči, která uprchla od loupežníka Barmaleje. Bolíto hlava se svými pomocníky – Čiči a psem Avvou – spěchají zachránit opice před nemocí. Ale Barmalej a jeho loupežníci se je snaží zastavit. Nejprve zajmou doktorovu loď na moři a hodí Bolíto hlava, Avvu a Čiči do vody, ale ti doplavou do Afriky.
    5

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.